fcm-lyngby
- bobthebuilder_dk
Re: fcm-lyngby
"Lyngby ned i 1.div. sagen" kører tilsyneladende endnu?
Nu med FCM blod indblandet?
Johnny Runes (ikast) forsøg på at få "Ponyerne" hævet ind i suppen igen? og ned med amatøragtige Lyngby (Dem som "faker" at man ikke kunne leje et stadion istedet for at spille på vinterbaneteateret i lyngby) !
Jeg er selv helt med på tanken, og håber virkeligt at randers får medhold! ( hader lyngby af et godt hjerte ) nej lad os beholde nogle af de jyske klubber oppe....
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568459.ece
Nu med FCM blod indblandet?
Johnny Runes (ikast) forsøg på at få "Ponyerne" hævet ind i suppen igen? og ned med amatøragtige Lyngby (Dem som "faker" at man ikke kunne leje et stadion istedet for at spille på vinterbaneteateret i lyngby) !
Jeg er selv helt med på tanken, og håber virkeligt at randers får medhold! ( hader lyngby af et godt hjerte ) nej lad os beholde nogle af de jyske klubber oppe....
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568459.ece
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
Jesper BW1100
Det er da direkte patetisk og ynkeligt af Randers og prøve at blive i ligaen via skrivebordet. De burde komme sig over det faktum at de er rykket ned og koncentrere sig om at komme hurtigst muligt op igen
Jeg synes også det er ynkeligt af Randers. Og forstår ikke hvordan man kan hade lyngby. Det er lykkedes dem at redde livet og så vil den rigtige nedrykkere ikke acceptere sin skæbne.
-
Badcompany
Jeg synes da overhovedet ikke det er ynkeligt, hvis de mener der er grundlag for en sag.
Tænk hvis det var Midtjylland. Ville vi bare sidde tilbage i stolen og sige; så lad gå da Lyngby og Aabech - næste gang går den ikke, fyfy?? Næppe - vi ville da kæmpe med næb og kløer for de sidste chancer.
Tænk hvis det var Midtjylland. Ville vi bare sidde tilbage i stolen og sige; så lad gå da Lyngby og Aabech - næste gang går den ikke, fyfy?? Næppe - vi ville da kæmpe med næb og kløer for de sidste chancer.
kampene udkæmpes på banen ikke på skrivebordet. Jeg har ikke sat mig mere ind i sagen, men en kontrakt bør i mine øjne ikke koste point. Det har ikke haft indvirkning på spillet, derimod er en straf af økonomisk karakter mere passende.
Jeg har heller ikke sat mig ind i den konkrete sag, men hvis du har brugt en spiller, som ikke er spilleberettiget grundet rod med kontrakterne, så har det da i høj grad indvirkning på spillet.007 skrev:kampene udkæmpes på banen ikke på skrivebordet. Jeg har ikke sat mig mere ind i sagen, men en kontrakt bør i mine øjne ikke koste point. Det har ikke haft indvirkning på spillet, derimod er en straf af økonomisk karakter mere passende.
Enig Kent, men omvendt igen, så skal især Randers måske gå lidt stille med dørene da de er skyld i det (efter de snakkede med Aabech uden de havde fået lov). Så lige nøjagtigt Randers skal SÅ meget lukke røven i den her sag. Men det kunne da være morsomt hvis Lyngby nu blev straffet med 'x' antal point og Randers ligeledes blev straffet (for deres forsøg på at tilluske sig Aabech) således det var EfB der blev oppe... Gad vide hvordan de så ville reagere.
-
Midtjylland
jonas386 skrev:Enig Kent, men omvendt igen, så skal især Randers måske gå lidt stille med dørene da de er skyld i det (efter de snakkede med Aabech uden de havde fået lov). Så lige nøjagtigt Randers skal SÅ meget lukke røven i den her sag. Men det kunne da være morsomt hvis Lyngby nu blev straffet med 'x' antal point og Randers ligeledes blev straffet (for deres forsøg på at tilluske sig Aabech) således det var EfB der blev oppe... Gad vide hvordan de så ville reagere.
Jeg bytter gerne Lyngby væk, for efb......
Når det så er sagt, så tror jeg ikke det kommer til at ske..
I glemmer lige at hvis det er tilfældet, så skal vi have tilskrevet 8 point på den konto, og dermed sølvmedaljer og Championsleague kval, og det kommer aldrig til at ske. Det bliver afgjort med bøder, og mundkurv til de implicerede parter.Midtjylland skrev:jonas386 skrev:Enig Kent, men omvendt igen, så skal især Randers måske gå lidt stille med dørene da de er skyld i det (efter de snakkede med Aabech uden de havde fået lov). Så lige nøjagtigt Randers skal SÅ meget lukke røven i den her sag. Men det kunne da være morsomt hvis Lyngby nu blev straffet med 'x' antal point og Randers ligeledes blev straffet (for deres forsøg på at tilluske sig Aabech) således det var EfB der blev oppe... Gad vide hvordan de så ville reagere.
Jeg bytter gerne Lyngby væk, for efb......
Når det så er sagt, så tror jeg ikke det kommer til at ske..
Hvorfor skulle vi få 8 point? Så længe de ikke har brugt en spiller ulovligt, kan det ikke påvirke FCM. Man ser ofte i udlandet at man fratrækker point for en sag, uden at andre får dem, for hvordan skulle man finde ud af hvem der skulle have de forskellige point. det samme er sket i 1 div. et par gange, og ses meget i serie B i Italien. Selvfølgelig tør de trække point, hvis det er nødvendig, men er det nødvendig i denne sag? det jo ikke fordi han ikke var spilleberettiget.I glemmer lige at hvis det er tilfældet, så skal vi have tilskrevet 8 point på den konto, og dermed sølvmedaljer og Championsleague kval, og det kommer aldrig til at ske. Det bliver afgjort med bøder, og mundkurv til de implicerede parter.
Nu er jeg bestemt ikke Randers-fan selvom det måske kan lyde lidt sådan. Nu har jeg ikke lige fulgt så meget med i sagen på det seneste, men når nu Lyngby HAR haft rod med Aabechs kontrakt, er det da meget muligt at Randers har handlet i god tro da de snakkede med Aabech uden om klubben. At det så viste sig at han havde mere end et halvt år tilbage af kontrakten kan jo så muligvis være Lyngbys egen fejljonas386 skrev:Enig Kent, men omvendt igen, så skal især Randers måske gå lidt stille med dørene da de er skyld i det (efter de snakkede med Aabech uden de havde fået lov). Så lige nøjagtigt Randers skal SÅ meget lukke røven i den her sag. Men det kunne da være morsomt hvis Lyngby nu blev straffet med 'x' antal point og Randers ligeledes blev straffet (for deres forsøg på at tilluske sig Aabech) således det var EfB der blev oppe... Gad vide hvordan de så ville reagere.
bytte bytte købmand? http://onside.dk/nyheder/superligaen/ra ... by-bronzen
denne fadæse, hvad end den måtte ende med, må da snart komme i orden, hvis det er sådanne omstændigheder der kan indtræffe. Det er super uprofessionelt at både vi og BIF i lyset af ovenstående ikke engang ved, hvornår der skal spilles europæisk. Nu må DBU sgu spænde hjelmen eller selv få en pointstraf
denne fadæse, hvad end den måtte ende med, må da snart komme i orden, hvis det er sådanne omstændigheder der kan indtræffe. Det er super uprofessionelt at både vi og BIF i lyset af ovenstående ikke engang ved, hvornår der skal spilles europæisk. Nu må DBU sgu spænde hjelmen eller selv få en pointstraf
Pardon, men de 8 point er 5 point, da det kun er forårs sæsonen det drejer sig om, men i flg. Den lovgivende magt Ekstra Bladet, kan vi (FCM) blive tilskrevet 5 point i den sag, og dermed snuppe bronzen fra Bundby.Sabres skrev:Hvorfor skulle vi få 8 point? Så længe de ikke har brugt en spiller ulovligt, kan det ikke påvirke FCM. Man ser ofte i udlandet at man fratrækker point for en sag, uden at andre får dem, for hvordan skulle man finde ud af hvem der skulle have de forskellige point. det samme er sket i 1 div. et par gange, og ses meget i serie B i Italien. Selvfølgelig tør de trække point, hvis det er nødvendig, men er det nødvendig i denne sag? det jo ikke fordi han ikke var spilleberettiget.I glemmer lige at hvis det er tilfældet, så skal vi have tilskrevet 8 point på den konto, og dermed sølvmedaljer og Championsleague kval, og det kommer aldrig til at ske. Det bliver afgjort med bøder, og mundkurv til de implicerede parter.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 569168.ece
Så kan det jo ende med at blive vores fordel at kampen i december blev aflyst og først spillet i foråret
Naahh, jeg tror ikke det kommer til at ske - men det kunne da være lidt sjovt
Her skulle der stå noget klogt...
Nu tror jeg heller ikke selv på den. Men tænk sig hvis den gik. Så er der jo ingen skam i at tabe til Lyngby, når man alligevel får point.2294 skrev:Så kan det jo ende med at blive vores fordel at kampen i december blev aflyst og først spillet i foråret![]()