Parkering ved stadion ikke længere gratis?!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

Re: Parkering ved stadion ikke længere gratis?!

Indlæg af Thomas Lund »

Ravnen skrev:Men jeg vil nu se det ske, før jeg tror det. Det kan hverken være i MCH eller FCMs interesse.
MCH og FCM har jo mange gæster som kommer langvejs fra, det er en naturlig service herude på landet at man kan parkere sin bil gratis, når man betaler en dyr entré.

Der vil rejse sig et ramaskrig hvis det sker.
Jeg ved godt at du ikke bor i Kommunen, men det er allerede vedtaget og jeg gætter på at du kommer til at betale til den første hjemmekamp du kommer til i 2011.
Der bliver heller ikke noget ramaskrig. Folk brokker sig lidt og nogle vil også sige at de i hvert fald ALDRIG kommer til en kamp mere, men så bliver det lige så stille glemt og så er den skid slået.

Lund

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Thomas Lund skrev:
Jeg ved godt at du ikke bor i Kommunen, men det er allerede vedtaget og jeg gætter på at du kommer til at betale til den første hjemmekamp du kommer til i 2011.

Lund
Der fik du så ikke ret lund, byrådet vedtog igår at droppe planerne om betalingsparkering ved mch og i midtbyen :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Xort skrev:Der fik du så ikke ret lund, byrådet vedtog igår at droppe planerne om betalingsparkering ved mch og i midtbyen :)
En god nyhed for FCM. Selvom jeg nok havde smidt de ekstra kroner, så var det en klar forringelse af FCM's produkt.

Midtbyen skal jeg ikke gøre mig klog på, da jeg ikke er fra Herning, men det lød altså også ret grotesk, at man skulle betale for at holde på nogle store marker uden for byen. Det har i hvert fald intet med trafikregulering at gøre.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det må kaldes fornuftigt!

Jeg arbejder selv i MCH, og har snakket med et utal af gæster der i forvejen finder både billetpriser (500 kr - Koncerter) og (90-100 kr. - Messer) og forplejning (øl - 45 fx) dyrt. Det ville derfor have betydet, omend det kun er 9*x kr, at en gruppe af gæster var blevet væk.

Det ville dog uden tvivl have været mest omkostningsfuldt for de trofaste hjemmebanetilhængere, idet det for en koncertgænger forbliver en engangsbetaling, hvorimod en FCM'er ville skulle betale 6xx kr. som der tidligere idenne tråd blev regnet ud.

- Fornuftigt!

Besvar