Er stort set enig med Jesper BW1100 overstående karakterer og kommentarer.
Og derud over vil jeg give de enkelte ret i at vi, trods en super sejr og så endog i Esbjerg, 3 (vil næsten kalde dem 6) vigtige point, i perioder ikke spillede fantastisk godt og det nemt kunne have gået Esbjergs vej. Franks mål ændrer dog kampen til vores fordel, men jeg syntes specielt at den helt store ændring kom med Sylvester og Hassans indhop, de gav vores offensiv det fight, vilje og uforudsigelighed, der burde have været det meste af kampen. Izunna var her der og alle vegne, trods enkelte svipsere, spillede han bare helt fantastisk og dejligt at se ham i det offensive også, med rigtigt gode takter. Den udvikling må han meget gerne fortsætte med.
Danny og for den sags skyld også Borring, har enkelte gode ting, Danny mere end Borring i dag, men med begge spillere er der bare alt for langt imellem de enkelte ting og begge spiller langt fra hvad vi ved de kan, desværre. Men deres indstilling, og lade attitude. Slår armene ud, når ting ikke lige går deres vej, stopper med løb og fight når de taber en bold, kommer ikke med hjem udover ved dødbolde og meget lange angreb fra modstanderens side og generelt dårlige indsats over 90 min. er simpelthen bare ikke godt nok af 2 spillere som skal forestille at gå forrest og vise holdånd, fight og vilje.
Og måske skulle vi lægge Frank ud på venstrefløjem istedet for Borring, han laver snart bedre indlæg, ihvertfald idag
Derud over kan vi da ikke andet end være glade for en super sejr og så I Esbjerg

med klart mere positivt end negativt og bla. med nogle af vores unge talenter der viser nogle af deres styrker, dejligt at se.
En super start på en ny sæson, med et meget ungt hold, Det lover godt for fremtiden.