Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
4096

Re: Nye ansigter

Indlæg af 4096 »

Jesper BW1100 skrev:
Ravnen skrev:Han siger så der intet er i rygtet: http://www.bold.dk/nyt/Kristian-Bak-Skade-skyld-i-rygte

Men det kan jo være fordi børsen ikke er underrettet, så skal han jo afvise.
I disse situationer ville han normalt bare afvise at kommentere pga. børsen, hvis der var noget om det. Så det er desværre ikke særlig positivt for vores chancer for at se KBN i FCM at han afviser så kategorisk. Men for helvede det ville da være lækkert. Hulken og KBN i midterforsvaret. Det ville være vanvittigt!
Vil starte med at sige at KBN er min All Time Favorite i FCM trøjen, og jeg ville gi næsten hvad som helst for at se ham i den igen.. 8-) Dog tror jeg for det første det er en and, da han burde kunne finde en bedre klub, og dermed en klart bedre kontrakt end vi kan tilbyde ham - han har trods alt spillet fast i Holland, og har sin bedste alder foran sig..

Er også i tvivl om, hvordan 2 ledertyper som Hulken og KBN ville gå i spænd - tror enten det kunne blive skræmmende godt, eller bare blive skræmmende...? :?:

Når alt kommer til alt håber jeg der er hold i rygterne, selvom jeg tvivler, men ville bestemt ikke ha noget imod at bytte Reid ud med Hr. Bak!!

4096

KBN - Vedvarende rygter..

Indlæg af 4096 »

http://www.bold.dk/nyt/FC-Midtjylland-t ... istian-Bak

Uh, krydser alt hvad der krydses kan.. ! :D

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Det begynder at ligne et retur til KBN, mon han får nr. 32?

4096

Indlæg af 4096 »

mrjelle skrev:Det begynder at ligne et retur til KBN, mon han får nr. 32?
Håber jeg, da mine gamle trøjer så er aktuelle igen.. :D

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Vildt! Nu ser det ud til at blive Bak til FCM ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hold da op, det ville være en transferbombe. Please please please Ørgaard, få det gjort officielt :mrgreen:

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Tja der går vel ikke røg af en brand uden der er ild... eller hvordan man nu siger det. Underligt nok er det noget bold.dk erfarer, gad vide hvorfra? Og at der allerede er en kontraktlængde på giver i mine øjne rygtet lidt mere troværdighed.. :lol:

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror jeg drømmer!!!

Der er kun EN 32, EN 32.... PLEASE!!

4096

Indlæg af 4096 »

Der er så vidt jeg kan læse mig til via oversættelsen, meget delte meninger on KBN og hans tid i SC Heerenveen..

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopi ... en#p369066

Re : Kristian Bin Nielsen
af Ebiede » 31/7/2010 08:20
Held og lykke i den store by Herning. Jeg vil ikke begræde tabet på din afrejse ..
Hyperaktiv og fejl altid flyve til et andet punkt , det er min hukommelse

Re : Kristian Bin Nielsen
af Heerenveen regler » 31/7/2010 08:58

Dette er gode nyheder. Ned med middelmådighed ! Nu forhåbentlig tilbage plads til et køb. Han var for urolig , især konstruktiv.

Noe

Indlæg af Noe »

4096 skrev:Der er så vidt jeg kan læse mig til via oversættelsen, meget delte meninger on KBN og hans tid i SC Heerenveen..
Jeg synes nu ikke de er så delte: De er næsten entydigt negative ;)

Håber ikke hans skader har sat ham helt i stå...

Andro

Indlæg af Andro »

mrjelle skrev:Det begynder at ligne et retur til KBN, mon han får nr. 32?
Det ville være blasfemi ikke at give ham nr. 32.

Nøj hvor jeg håber, at rygterne er sande. Spændende hvor meget vi får for Reid ift. hvor meget vi betaler for Bak, hvis det passer.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

For lige at skrue forventningerne lidt op, så sidste gang vi var tæt på en flot handel skrev Bold.dk dette med denne overskrift..

http://www.bold.dk/nyt/Albrechtsen-taet ... idtjylland

Det ligner lidt: FC-Midtjylland taet paa Kristian Bak!!!!

Jeg håber så inderligt!!!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Acebone skrev:Kristian Bak er fast mand i Heerenveen, så han koster alene mere end de 13. Og hvorfor skulle han have lyst til at komme hjem nu? Han har vel rimelig god succes, hvor han er, og han kan stadig hente mange flere penge i udlandet, end hvad vi kan tilbyde ham. Han har utvivlsomt et stort FCM-hjerte, men dét skifte må blive ved drømmen nogle år endnu.
Jeg er SÅ klar til at æde løs af de ord her! :mrgreen:

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Mon ikke det er på tide at anskaffe en stærk offensiv spiller, det er ikke godt at holdet har scoringsproblemer uden farlige Frank, vi mangler en hovedstødsstærk angriber

jakobV

Indlæg af jakobV »

Skovmand skrev:Mon ikke det er på tide at anskaffe en stærk offensiv spiller, det er ikke godt at holdet har scoringsproblemer uden farlige Frank, vi mangler en hovedstødsstærk angriber
KBN har før spillet angriber ;)

Besvar