FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
erland

Re: FCK-FCM

Indlæg af erland »

Ravnen skrev:Flot kamp af gutterne. Det var til at blive godt negativ over FCKs held i dag, efter 1-0 gider de ingenting og vi overtager slut slutningen af første halvleg alt. I anden halvleg er trykket konstant mod FCKs mål, men i dag var der bare ikke den sidste skarphed, chancerne er der.

Ærgeligt, men stadig en flot kamp hvor der blev fightet og vist vilje til det sidste.
Jeg er ikkek helt enig her nok mere på linje med Cortez.
Vi pressede flot efter påusen og havde meget spil men som man kan læse så mangler vi en target man inden foran mål. Jeg talte mindst 7-8 indlæg fra Jessen / DO samt flere hjørne spark hvor bolden sejlede ind forbi FCK's mål - uden at der var nogen modtager - der var stortset kun hvide trøjer !!
Indrømmet det kan være svært at se når man står nede bag det andet mål, men det så ud som om vi ikek havde noget af de høje folk med til at true FCK på de indlæg der kom. Det var tydligt at FF var savnet!

Omvendt så så Reid godt ud men forhelvede RAska! den man spiller som Dida i Milan's mål. Han står indepå stegen og bevæge sig meget nødigt ud i feltet, og derfor fik FCK flere farlige situationer i 1 halvlej ved indlæg. Virker også tøvende i slutningen af kampen. Ved målet til 2-0 er det tydligt at Raska tror der er offside MEN hvis der ikke fløjtes, så går spillet videre, det må de lære i forsvaret. At stoppe op og forvente at dommeren reagere på fagter er død farligt.

Bestemt ikke en kamp hvor vi falt igennem men ærgeligt at vi ikke kunne true dem mere. Et mål tror jeg havde ændret kampen.
Nuvel vinter pausen kan vi så bruge til at diskutere mulige angreber emner. Jeg er enig i at Hubertz og Kim Christnesen ikke er supplement eller afløsere til FF, desværre er pengene nok er små, men hvem ved...

-erland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Spørgsmålet er om Jonas Løssl ikke burde have kampen ude mod FCN, nu da Raska under alle omstændigheder ikke får forlænget sin kontrakt?

Hvor god er Jonas Løssl, er han klar?

Momme

Indlæg af Momme »

Ravnen skrev:Spørgsmålet er om Jonas Løssl ikke burde have kampen ude mod FCN, nu da Raska under alle omstændigheder ikke får forlænget sin kontrakt?

Hvor god er Jonas Løssl, er han klar?
Ja, det mener jeg han er.

Besvar