EFB - FCM
Re: EFB - FCM
ja, dumt, men da på ingen måde hans skyld at det skal gå ud over ham, at der har været en del frispark i kampen indtil nu.. så nærmere ærgeligt gult kort
Kæmpe, koloenorm hovedstødschance til MA... Dén skulle altså have været i kassen den der!!
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
JAAAAAA..... DO!!!!!! Fantastisk opspil!!!
3 - 0!!!!! ILSØ ( tror jeg
)
NU SKAL VI BARE VINDE!!!!

NU SKAL VI BARE VINDE!!!!
Vi spiller som for 1½ år siden!!pedersen7500 skrev:3-0 Danny...
Vi spiller jo skide godt..
ELLER DANNY OLSEN!!Vendelbob skrev:3 - 0!!!!! ILSØ ( tror jeg)
NU SKAL VI BARE VINDE!!!!![]()
KOM NU DRENGE:D:D
-
pedersen7500
- Site Admin
Lålålå, fantastisk fødselsdagsgave hvis vi vinder dernede
Sjældent har mit humør været så godt som lige nu!
Fantastisk mål til 0-3 af Danny, de bliver udspillet totalt og dejlig afslutning af Danny.
Sjældent har mit humør været så godt som lige nu!
Fantastisk mål til 0-3 af Danny, de bliver udspillet totalt og dejlig afslutning af Danny.
Vi spiller jo som et TOP 2 HOLD!!
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
- Colt Sivas
Kort efter at i har droppet version 2011 - sprudler holdet. Nogen sammenhæng?
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
-
pedersen7500
- Site Admin
-
pedersen7500
- Site Admin
Den eneste sammenhæng der skulle være, ville jeg mene var at det tager lidt at presset fra spillerne. Men jeg siger så heller ikke at der er nogen sammenhæng, da bestyrelsesmødet jo alligevel skulle været blevet afholdt.Colt Sivas skrev:Kort efter at i har droppet version 2011 - sprudler holdet. Nogen sammenhæng?
Det er en stor fornøjelse at se os spille idag.
Frygtede ellers denne kamp virkelig meget.
!
Shit, grise KAN flyve, og ligenu ser det ud til at FCM kan vinde i Esbjerg
Vi har virkelig spillet godt, fremragende pasninger og godt med tempo. I slutningen af anden halvleg kunne det dog være gået galt, vi stod alt alt for langt tilbage og tonsede formålsløst bolden fremefter hele tiden.
Men for dælen, hvis Esbjerg skal vende 0-3 til sejr, så vil den næsten være en større sensation end at grise kan flyve, vi står godt bagude og for lukket fint af, jeg kan ikke forestille mig at de skulle kunne passere Arek hele tre gange på 45 minutter, så det ser faktisk skidegodt ud!!!
Det fungerer rigtig godt med Florescu og Thygesen på midten, jeg æder mine ord i mig om at det ikke ville fungere!
MEN vi skal passe på i anden halvleg, ikke noget med at stå så langt tilbage som i slutningen af første, og så skal vi være mere skarpe på kontraerne, vi havde et par rigtig gode muligheder som bare løb ud i sandet, kommer vi først på 0-4 så er den endgyldigt hjemme, og jo mere tid der løber ud ved 0-3 jo mindre vil Esbjerg spillere tro på den lille mulighed for at vende det.
Juhuu, foran 3-0 ved halvleg, hvornår har vi sidst oplevet det????
Vi har virkelig spillet godt, fremragende pasninger og godt med tempo. I slutningen af anden halvleg kunne det dog være gået galt, vi stod alt alt for langt tilbage og tonsede formålsløst bolden fremefter hele tiden.
Men for dælen, hvis Esbjerg skal vende 0-3 til sejr, så vil den næsten være en større sensation end at grise kan flyve, vi står godt bagude og for lukket fint af, jeg kan ikke forestille mig at de skulle kunne passere Arek hele tre gange på 45 minutter, så det ser faktisk skidegodt ud!!!
Det fungerer rigtig godt med Florescu og Thygesen på midten, jeg æder mine ord i mig om at det ikke ville fungere!
MEN vi skal passe på i anden halvleg, ikke noget med at stå så langt tilbage som i slutningen af første, og så skal vi være mere skarpe på kontraerne, vi havde et par rigtig gode muligheder som bare løb ud i sandet, kommer vi først på 0-4 så er den endgyldigt hjemme, og jo mere tid der løber ud ved 0-3 jo mindre vil Esbjerg spillere tro på den lille mulighed for at vende det.
Juhuu, foran 3-0 ved halvleg, hvornår har vi sidst oplevet det????