BIF - FCM
Re: BIF - FCM
Nu er det jo stemning vi kommer for og ikke en koncert. mener ikke der er nok der synger til at der skal flere trommer på, det gælder bare om at finde som kan spille tromme.
Man kunne bruge 2 trommer ved større kampe, men når man pt. har svært ved bare at finde en der gider, er det nok ikke let at finde 4, plus at de nok ikke kommer til alle kampe...
Man kunne bruge 2 trommer ved større kampe, men når man pt. har svært ved bare at finde en der gider, er det nok ikke let at finde 4, plus at de nok ikke kommer til alle kampe...
Vi kommer kun for roulade!
-
Staropramen
Rart at se Jessen få noget kredit, han har holdt et stabilt højt niveau i lang tid. Det forhindrer dog ikke BT's skovl af en journalist at give ham følgende skudsmål med på vejen:Syntes det var en god indsats over stort set hele linien, med den centrale akse plus Jessen som den bedste. Ilsø Man of the Match, men også imponerede at en central akse med førsteårsseniorerne Izu og Albæk kunne vinde kampen derinde for os.
Gider ikke engang opponere. Det er bare forkert.LEON JESSEN
Sejlede rundt
00
Hehe, jeg læste også den karakter igår og kan kun ryste på hovedet af det. Syntes generelt at defensiven stod stærkt og DKs bedste offensiv blev holdt nede på et fåtal af målchancer. Syntes desuden at venstresiden med Borring og Jessen var klart bedre med i offensiven end højresiden, hvor Ipsa virker til at have lidt samme kvaliteter som Kolja og Thyge mangler fart og gennembrudskraft på den position.Staropramen skrev:Rart at se Jessen få noget kredit, han har holdt et stabilt højt niveau i lang tid. Det forhindrer dog ikke BT's skovl af en journalist at give ham følgende skudsmål med på vejen:Syntes det var en god indsats over stort set hele linien, med den centrale akse plus Jessen som den bedste. Ilsø Man of the Match, men også imponerede at en central akse med førsteårsseniorerne Izu og Albæk kunne vinde kampen derinde for os.
Gider ikke engang opponere. Det er bare forkert.LEON JESSEN
Sejlede rundt
00
Leon var abselut ikke prangende igår, havde 3 clearinger der var virkeligt ringe. Og han laver 2 rigtigt dumme frispark der kunne havde kostet. Han gir også et indkast væk, det var ikke hans bedste kamp. Men 00 er nok lige hårdt nok, vil mene at det er en godkendt præstation set i lyset af hans asist.
- Mini Bager
Fedt med 1 point i Brøndby. Kunne nemt have været 3 men tager i mod det ene med kyshånd.
Ilsø er da bare for sej. Han kørte jo rundt med det BIF forsvar hele kampen.
Mht Albrechtsen. Hvor mange gange kom der en BIF spiller forbi ham??? Jeg så det næsten ikke. Duncan har jo ikke en skid i kampen udover målet (hvor MA godt kunne have fået et frispark, begået af Duncan) og den hvor Arek for anden gang i kampen sparker et målspark direkte til en BIF spiller. MA står helt klart til topkarakter ved mig.
Jessen plejer være bedre men 00 er lige overdrevet nok.
Til sidst Frank. Puha nogle afbrændere han har. Men målet er sgu meget godt.
Ilsø er da bare for sej. Han kørte jo rundt med det BIF forsvar hele kampen.
Mht Albrechtsen. Hvor mange gange kom der en BIF spiller forbi ham??? Jeg så det næsten ikke. Duncan har jo ikke en skid i kampen udover målet (hvor MA godt kunne have fået et frispark, begået af Duncan) og den hvor Arek for anden gang i kampen sparker et målspark direkte til en BIF spiller. MA står helt klart til topkarakter ved mig.
Jessen plejer være bedre men 00 er lige overdrevet nok.
Til sidst Frank. Puha nogle afbrændere han har. Men målet er sgu meget godt.
- Mini Bager
Faktisk tror jeg endda det var Bernburg, der var fri med Arek efter hans miserable målspark. 
Udmærket, Ilsø og Albrechtsen på rundens hold også hos Poul Hansen.
Jeg må simpelthen have fokuseret for meget på det offensive igår, for jeg lagde ærlig talt ikke så meget mærke til Albrechtsen.
Det er lidt synd at der ikke er nogen der har fremhævet Izunna eller Albæk. De er vel potentielt nogle af dem der skal tjenes lidt mønter på. Nå, de skal vel heller ikke sælges de næste par transfervinduer. Men jeg er altså som tidligere nævnt af den opfattelse, at de sammen med Ilsø, var hovedårsagen til gårsdagens succes.
Jeg må simpelthen have fokuseret for meget på det offensive igår, for jeg lagde ærlig talt ikke så meget mærke til Albrechtsen.
Det er lidt synd at der ikke er nogen der har fremhævet Izunna eller Albæk. De er vel potentielt nogle af dem der skal tjenes lidt mønter på. Nå, de skal vel heller ikke sælges de næste par transfervinduer. Men jeg er altså som tidligere nævnt af den opfattelse, at de sammen med Ilsø, var hovedårsagen til gårsdagens succes.
Iøvrigt er det da smukt, at netop de to nyindkøbte er så stor en succes. Vel tæt på de bedste indkøb Ørgaard har foretaget, pris og kvalitet taget i betragtning.
Ilsø - kæft et kup - han er da bare en tand for go... Nu gælder det bare om, at vi kan få ham til at holde dampen oppe....PS skrev:Udmærket, Ilsø og Albrechtsen på rundens hold også hos Poul Hansen.
Albrechtsen - klon af Bak igår - han var der og alle vejne - det var fantastisk at se!!!
Izunna og Albæk var helt igennem formiddabel igår - de gjorde alt - de satte den Hyppede Mike Jensen og en svensk landsholdsspiller på plads - og der er altså unge... Nu håber jeg bare, at Kuhn holder fast i dem i næste kamp...
Thygesen havde jeg måske hellere set på bænket igår - tror Danny Olsen kunne gøre mere ond - synes heller ikke der kommer meget fra ham længere - så tror vores anfører ville have godt af en tur på bænken...
4904 skrev: Thygesen havde jeg måske hellere set på bænket igår - tror Danny Olsen kunne gøre mere ond - synes heller ikke der kommer meget fra ham længere - så tror vores anfører ville have godt af en tur på bænken...
Det er jeg så fuldstændig uenig i, lige pt. har vi brug for en anfører der går forrest, lige præcis med den energi som Thyge lægger for dagen. Det er muligt at Danny kan lave nogle mere elegante ting, men der har bare været for langt imellem i den dårlige periode, så hans til tider opgivende attitude og manglende defensive arbejde, kontra den indsats Thyge yder, gør at jeg er 100 pct. enig med Kuhn's dispositioner.
Igår kom der måske knap så mange indlæg fra Thyge og Ipsa, som der gjorde fra Jessen/Borring, men til gengæld var den defensive indsats meget større og betydende for Brøndbys manglende succes.
Helt enig! Vores anføres defensive betydning er uvurderlig og hans udtalelse om at han i Brøndby-kampen skulle gøre de andre gode, forklarer muligvis den lidt manglende offensive satsning. Jeg tror, Thyges defensive fokus var en del af det taktiske oplæg fra AK. (argh... kan ikke lige finde artiklen med Thyge)PS skrev:Igår kom der måske knap så mange indlæg fra Thyge og Ipsa, som der gjorde fra Jessen/Borring, men til gengæld var den defensive indsats meget større og betydende for Brøndbys manglende succes.
Lad så vores anføre få lidt kredit for fa.... Synes folk er alt for hurtige til at nedgøre ham. Thyge og Florescu er to krigere, som vi absolut er heldige at have tilknyttet truppen!
/Cortez