Velkommen til din krise

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Le Compte

Re: Velkommen til din krise

Indlæg af Le Compte »

http://www.aoh.dk/artikler/fans-gik-110-kilometer

Tja det er jo en mulighed. Men der er fandeme langt hjem fra Brøndby :lol:

Er der nogen der er friske?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Meyhoff skrev:
Lupus1999 skrev:Det må da alt andet lige kyse modstanderen med en vedvarende pibekoncert og give en masse selvtillid til vores spillere nar de får et jubelbrøl ala en scoring, når de erobrer bolden. Dette praktiseres i mange kampe i international fodbold og det virker. Blandt andet i Spanien og Italien. Det gør modstanderen usikre og nervøse..

Synes det skal prøves, ligesom vi gjorde under landskampen mod Portugal. Det var kanon og det gav jo et point og frustrede portugal. Desuden, kan spillerne ikke høre så meget af hvad vi synger, når de spiller anyway, da de er koncentrede om spillet og de vil kunne mærke en sådan massiv jubel ved bolderobring og fx ole ved boldaflevering, hvilket giver masser af selvtillid.
Håber ALDRIG nogensinde jeg kommer til at opleve det på vores stadion..
Held og lykke med at føre det ud i livet, skulle jeg en dag opleve Nordea sådan, ALTSÅ hvor man sætter det højere at pibe af modstanderen og juble over en bolderobring, END AT STØTTE HOLDET igennem sang til dem.. Så vil jeg blive dybt skuffet og frustreret over mine medfans..
HOLDET fortjener opbakning, men sgu ikke på den måde !

Tror du misforstår lidt Michael. Der er jo ikke tale om kun at svine modstanderen, men at buhe af dem når de er i angreb / boldbesiddelse. Tror da det kunne skabe en meget fed stemning, hvis der var lidt af begge dele. Alt andet lige så lyder "fcm kan ingen slå" jo pt. mest som en hån mod egne spillere :D
Så vidt jeg kan forstå på forslaget så handler det jo kun om at psyke modspillerne. Når træneren bliver tvunget til at tænke alternativt, hvorfor så ikke fanklubben? Det er jo ikke et forslag om at vi kun skal være efter modstanderne, vi skal naturligvis stadig synge, råbe, heppe på vores eget hold. Men derudover at psyke modstanderne. Hvorfor var det mon så svært (før i tiden) at spille på Brøndby Stadion? Bl.a. fordi deres fans gjorde netop dette....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Meyhoff skrev:
Lupus1999 skrev:Det må da alt andet lige kyse modstanderen med en vedvarende pibekoncert og give en masse selvtillid til vores spillere nar de får et jubelbrøl ala en scoring, når de erobrer bolden. Dette praktiseres i mange kampe i international fodbold og det virker. Blandt andet i Spanien og Italien. Det gør modstanderen usikre og nervøse..

Synes det skal prøves, ligesom vi gjorde under landskampen mod Portugal. Det var kanon og det gav jo et point og frustrede portugal. Desuden, kan spillerne ikke høre så meget af hvad vi synger, når de spiller anyway, da de er koncentrede om spillet og de vil kunne mærke en sådan massiv jubel ved bolderobring og fx ole ved boldaflevering, hvilket giver masser af selvtillid.
Håber ALDRIG nogensinde jeg kommer til at opleve det på vores stadion..
Held og lykke med at føre det ud i livet, skulle jeg en dag opleve Nordea sådan, ALTSÅ hvor man sætter det højere at pibe af modstanderen og juble over en bolderobring, END AT STØTTE HOLDET igennem sang til dem.. Så vil jeg blive dybt skuffet og frustreret over mine medfans..
HOLDET fortjener opbakning, men sgu ikke på den måde !
Der er jo nogle allerede der har synes, at der skulle pibes og buhes og svines af vores egne spillere, bl.a. i Aalborg, hvilket jeg tror har været med til at sætte sig på spillernes selvtillid, da det gør mere ondt at høre det fra ens egne fans end fra de andre fans. Netop derfor, er det vigtigt med maksimal opbakning via sang og støtte, men derfor kan man jo godt komme med et jubelbrøl, når en aflevering lykkes osv, for at give spillerne ekstra selvtillid.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Forstå det nu rigtigt.. Vi skal absolut ikke buhe eller noget af vores egne..

Vi skal psyke modstanderen ved pibekoncert, når de er i angreb og stoppe med at Pifte når vi generobrer bolden. Det er et psykologisk trick som virker. Det gør modstanderen usikre og nervøse og motiverer vores spillere til at erobrer bolden og ved at eventuelt råbe Ooooole, ved hver aflevering give vores egen en masse selvtillid.

Lige netop dette praktiserde Fiorentina mod Liverpool i går og se da bare, hvordan de præsterede og det gav tilmed Fiorentina en 2-0 sejr. Det var nok ikke alene det, men det var medvirkende til at Liverpool spillede endnu dårligere end de ellers ville have gjort.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Lupus1999 skrev:Forstå det nu rigtigt.. Vi skal absolut ikke buhe eller noget af vores egne..

Vi skal psyke modstanderen ved pibekoncert, når de er i angreb og stoppe med at Pifte når vi generobrer bolden. Det er et psykologisk trick som virker. Det gør modstanderen usikre og nervøse og motiverer vores spillere til at erobrer bolden og ved at eventuelt råbe Ooooole, ved hver aflevering give vores egen en masse selvtillid.

Lige netop dette praktiserde Fiorentina mod Liverpool i går og se da bare, hvordan de præsterede og det gav tilmed Fiorentina en 2-0 sejr. Det var nok ikke alene det, men det var medvirkende til at Liverpool spillede endnu dårligere end de ellers ville have gjort.
Jeg forstår det skam helt fint, Siger bare at der tidligere har været nogle der synes at de skulle buhe og pipe og skælde vores egne spillere ud, og det kan have sat sig i deres selvtillid og været med til, at forværre den situation vi har nu, lige netop derfor ku det være fantastisk med maksimal støtte og sang til næste hjemmekamp, derved ikke sagt, at man ikke også kan psyke det andet hold lidt, plus råbe ooolaaaay når vores spillere laver en rigtig aflevering så de kan få lidt selvtillid.
Det er vigtigt at spillerne finder glæden ved spillet igen.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

For satan det smerter i mit FCM-hjerte at se spillerne præsterer som de gør i øjeblikket. For helvede det gør da ondt at stå op mandag morgen efter endnu en fatal weekend. Men det der gør endnu mere ondt er at høre på en flok medgangsfans, som ævler om Silkeborg osv. i næste sæson. Jeg kunne brække mig i lårfede stråler over sådan en indstilling. Vi kan på ingen måde bruge en sådan indstilling til noget som helst, så kør i bare bilen til Silkeborg allerede nu. Så kan i jo komme tilbage når vi er på højkant igen :roll:

Succes is temporary, loyalty is FOREVER!!!!

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Kan i ikke huske når vi spillede mod VFF. Lyder det dumt at synge vi hader, vi hader, vi hader VFF. Synes jeg ikke. Og når hele Nordea synger det så tror jeg ikke det er fedt at spille i grønt. Det er sket før og det er en smæde sang. " Bøsser går i gult" Den er latterlig. Siger ikke man skal synge sådan noget. Siger man skal prøve at psyke modstanderen for lige nu følger jeg lidt vores hold får, for meget opbakning hvilket er godt, men måske man også er nød til at give vores hold opmærksomhed på en anden måde, ved at psyke modstanderen langt ind i helvedes sengekammer for at give dem gummiben. Vi kan nok så meget synge vores sange til spillerne men lige nu følger jeg ikke at de tager imod, og ser det lidt at det praller af på dem. Jeg siger ikke FCM skal være SAS Ligaens nye Gas kedel som i Fenebache. Men jeg har ikke noget imod det. Schmeichel og co. snakker altid om når der er en Fenebache kamp i CL, hvor svært det er at spille der netop fordi man ikke velkommen. Der er ingen der skal være velkommen på MCH. Det er bare det jeg gerne vil pointere.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Jeps,

(De go'e gamle bare med HBK i stedet hehe

"Vi hader - vi hader - vi hader HBK"

"I er en forstad til Greve, forstad til GREEEVE, i er en forstad til Greve...."

"Køøøge syng en sang for os, køøøge syng en sang for os...."

Blandet med 100% sang og støtte til vores hold krydret med Olaaay og Waaayy udråb samt klap, når drengene laver en rigtig aflevering, altså mere stemning end bare sang og så banke noget selvtillid ind i drengene.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu er min hustru derovrefra, og holdt med Herfølge førhen. Hun følger derfor HB Køge ganske tæt. Hun kalder konsekvent klubben for Herfølge endnu, den hedder jo også Herfølge Boldklub Køge. I kunne jo joke lidt med hvem de egentlig er, det er jo to gamle arvefjender, tænk hvis FCM var kommet til at hedde "IB Herning" (Ikast Boldklub Herning, dagligt kaldet IB haha), der ville aldrig været blevet fred mellem Ikast og Herning fansene :mrgreen:

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

Det er ikke fordi, jeg vil være en hater, men hvor mange hold tror I - helt ærligt - I kan psyke på MCH Arena? Det er jo ikke ligefrem en heksekeddel, uanset om i buher lidt i ny og næ.

Efter et oprykkerhold har spillet hos os eller mod GF, tror jeg sgu ikke MCH Arena lyder så pivende skræmmende igen...?
Vestegnen

Besvar