FCM - SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: FCM - SønderjyskE

Indlæg af Lupus1999 »

Vendelbob skrev:0 - 2 Fabricius 27min

Arek ser igen MEGET skidt ud :evil:
Det er helt klart Reid der står og snorker. Han følger slet ikke sin mand og efterlader Onyzsko uden valg til at gå ud. Desuden er det tydeligt at spillerne ikke har fattet, hvor de ligger. De starter som de plejer, hvor er det pinligt, at sådan en flok højt betatalte spillere ikke gider løbe 1 meter for at presse eller spille bold. Vi er spillet ud af banen i første halvleg og vi fortjener 1.division som det ser ud.

Folk var også naive. Så skal vi bare lige have 6 point i de to næste kampe og så er den krise ovre. Det er sgu da for arrogant at udtale sådan. Det kræver hårdt arbejde i alle kampe og vi er SÅ meget i KRISE.. Og, hvis det ikke er gået op for alle fans, så er det det heller ikke for spillerne.

Jopand

Indlæg af Jopand »

Måske du burde overveje IKKE at drikke af natpotten.
Og lad være med at ryge flere øjendråber, klaphat.

Men du har da ret i at Danmark griner af os... kæft en pinlig indsats indtil videre. . .

pow21

Indlæg af pow21 »

Så kommer man hjem fra jobbet, og slår over på kanal 9, og satme om vi ikke er bagud på hjemmebane mod Sønderjydske!!!

Selv 1 point havde været en fiasko.

FYR Kuhn, FYR Ørgaard!!!

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

LORTE KAMP!!!
FCM!
FCM!
FCM!

Antonsen

Indlæg af Antonsen »

Puha. ´Kæft hvor skal der da bare ske et eller andet på det hold der. Måske en tur i 1-division ville være sundt.

Pinligt!!!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

pow21 skrev:Så kommer man hjem fra jobbet, og slår over på kanal 9, og satme om vi ikke er bagud på hjemmebane mod Sønderjydske!!!

Selv 1 point havde været en fiasko.

FYR Kuhn, FYR Ørgaard!!!
Det havde ikke været en fiasko at få 1 point mod SE. Vi er ligeså meget bundhold som SE, så 1 point havde været okay. Vi er ikke berigtiget til at forvente 3 point i nogen som helst kampe om vi ligger og det er måske den samme indstilling som du har, om spillerne også har.

Icebox

Indlæg af Icebox »

Starter med at skrive at jeg er glad for at jeg ikke havde mulighed for at komme på mch arena idag. Jeg måtte se den foran tv'et derhjemme. Men sikke en kamp. Vi havde vel bolden i luften mere en SAS flyver imellem billund og kastrup... Det var også skidt med instillingen, men det er ikke noget nyt i denne sæson.
Jeg syntes faktisk det er lidt synd for Allan kuhn, fordi jeg tror virkelig han forsøger at sparke noget ind i truppen. Men de virke til at være stork døve og møg forkældet. Det eneste vildskab som man se lige nu er vores unge spiller, som udtaler sig om at de ikke for nok spilletid. Men hvad med at præsterer på banen når man for chancen!!!

Vi bør nok kigge lidt på den der målsætning igen. Et eller andet med at undgå nedrykning inden 2012.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Så går man og glæder sig. Glæder sig en hel skide uge til at komme på stadion, og få en lille snert af den optimise der har hersket om truppen. Man får hvad man fik sidst, et mandskab som mest af alt liger nogle, som alle regner med at forlade den synkende skude til jul, og dermed render rundt med en indstilling om at kan være ligeglade med klubben.
Man får en Onyzko der mest af alt ligner en nyoprykket ynglingemålmand.
Man får t midterforsvar som snorksover, og som mangler vildskab og aggreivitet.
Man får en Leon Jessen på venstreback, som vel omtrent ramte noget der ligner et 2 divisionsniveau
Man får nogle møgforkælede "fløje" i Borring og Thygesen, (specielt Borring), som trækker helt ind centralt, så de da ihvertfald ikke skal løbe de lange ture på kanten.
Man får en central midtbane og et angreb, der uden tro på tingene, og mere end desperat, gennem 90 minutter forsøger at losse bolden op til en sagesløs Hübertz og en sympatiserende "blå" mand i Ilsø..

Og så til det positive: Nej vent, der var ikke noget..

FØJ FCM ! FØJ!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

DET ER EN SKANDALE!!!! :evil:

De her spillere pumper penge ud af vores klub i stor stil, går og bliver stenrige af at lave INTET!! Jo, der er lige et interview på FCM.dk af og til, hvor man kan se kollegerne i baggrunden stå og lave ingenting!! Suk... Jeg ved ikke hvad det er der sker...., men vi har et hold med taber-typer!!

Kuhn sagde at vi skulle være ydmyge..... Men hvad vil det sige og gider spillerne overhovedet det?? Det betyder at der skal fightes som sindssygt efter hver eneste f....*ing bold, både til kamp og til træning, en halv times ekstra småspil hver dag og sikkert også en halv time ekstra skudtræning hver dag. Det sidste er en helt ekstrem mangel for det her hold...

Spillerne fatter simpelthen ikke, at de IKKE er feterede stjerner, men blot fodboldspillere på et alm. fodboldhold, hvor det kræver 100% energi til hver træning og især hver kamp, hvis man skal hente point(s). Desværre tror jeg at der kommer til at gå lang tid inden de lærer det. Og imens skovler de så bare kassen uden at give tilbage... :x

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Fy for den lede en katastrofal indsats.
Vi får som fortjent for tiden, hvor er det skuffende vi Sønderjyske vil have den sejr så meget mere end os. Det stråler jo ud af dem, de er først på alt og specielt i første halvleg halter vi efter dem konstant.

Når vi skal forsøge at bygge noget op panikker vi og sparker bolden lige op i farmen af deres målmand. Vi er så lette at læse og har intet overraskende at byde på.

Jessen, reid, borring, Thyge, hubertz leverer alle præstationer LANGT under niveau, mener snart vi på smide thyge og borring en tur på bænken, det fortjener de sku.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

mrjelle skrev:Fy for den lede en katastrofal indsats.
Vi får som fortjent for tiden, hvor er det skuffende vi Sønderjyske vil have den sejr så meget mere end os. Det stråler jo ud af dem, de er først på alt og specielt i første halvleg halter vi efter dem konstant.

Når vi skal forsøge at bygge noget op panikker vi og sparker bolden lige op i farmen af deres målmand. Vi er så lette at læse og har intet overraskende at byde på.

Jessen, reid, borring, Thyge, hubertz leverer alle præstationer LANGT under niveau, mener snart vi på smide thyge og borring en tur på bænken, det fortjener de sku.
Borring spillede godt mod AGF fordi AGF stod højt på banen, når sønderjyske står lavt, så har han ikke den plads, der mangler alternativer til FCMs spillestil.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCM7000 skrev: Borring spillede godt mod AGF fordi AGF stod højt på banen, når sønderjyske står lavt, så har han ikke den plads, der mangler alternativer til FCMs spillestil.
Borring kom meget til baglinien, men indlæggene var ekstremt uskarpe og ramte ingen. Men han kæmpede synes jeg, og det samme gjorde Jessen.
I højresiden var Thyge atter et hul i jorden, Ipsa skulle frem før der skete noget.

Det værste er at det er skidesvært at sætte fingeren på hvorfor det her skete, det burde ikke være sket. Det er helt klart mentalt.

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

Lige som vi næsten alle troede at bunden var nået, og viljen gen fundet, måtte vi igen tage fejl... Skuffet??? nærmere vred!!! det er og bliver en gåde, hvorfor kamp ånden er på så lavt et nivau, hvor er kamp ånden der gjorde at de kunne vinde 4-2 over AGF?? er MCH arena blevet et forhekset sted, hvor viljen forsvinder når vi er bagud ?? og stemningen!!! der var mege vildskab i AArhus i mandags, godt nok vandt vi også der men alligevel...hvem styre Nodea?? !! :shock: Ved godt holdet ikke har brug for en piften og buhen... men hold kæft hvor er det svært at råbe forza FC... med den indstilling holdet viser,,, :evil:
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Ak ja, så kom man da ned på jorden igen ovenpå sejren mod AGF og det værste er jo næsten at det hele var så fucking forudsigeligt, alt logik talte jo for sådan en præstation. Hvor mange tror stadig på at vi vinder mesterkabet i år? Det virkede til at der var en spirende optimisme på tribunen efter den flotte sejr over AGF og det indikerer 7500 tilskuere mod sønderjyskE vel også et eller andet sted, der hvor vi ligger og med det spil vi leverer, så kan vi bestemt ikke forvente mere. Den optimisme skal jeg dog lige love for at spillerne fik slået ihjel imens de pissede på tilskuerne.

Det er så mange ting galt med den "præstation" som der leveres at det er svært at sige hvor man skal begynde, men som der var en bruger på Bold.dk der skrev, så bør FCM ganske enkelt ikke kunne overleve SAS-ligaen med det spil de leverer. I fald vi overlever, er det pga andres svagheder og ikke pga egne kompetencer, ellers skal der virkelig til at ske noget meget, meget radialt!

Syntes ordet skændsel er en meget dækkende betegnelse for kampen, eftersom skændsel er en dækkende betegnelse for samtlige aspekter af kampen:

Forsvaret er en skændsel
Angrebet er en skændsel
Spillet og spillestilen er en skændsel
Spillernes attitude er en skændsel
Trænernes indflydelse er en skændsel

For mit eget vedkommende, så kan jeg mærke at jeg er et sted hvor jeg tror jeg har behov for en pause fra stadion. Jeg kan mærke på mig selv at de gentagne massive skuffelser efterhånden påvirker mig så meget at jeg bliver fysisk dårlig over det og specielt spillernes taberattitude kan jeg mærke jeg bliver direkte aggressiv over at være vidne til.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Hausser skrev:Ak ja, så kom man da ned på jorden igen ovenpå sejren mod AGF og det værste er jo næsten at det hele var så fucking forudsigeligt, alt logik talte jo for sådan en præstation. Hvor mange tror stadig på at vi vinder mesterkabet i år? Det virkede til at der var en spirende optimisme på tribunen efter den flotte sejr over AGF og det indikerer 7500 tilskuere mod sønderjyskE vel også et eller andet sted, der hvor vi ligger og med det spil vi leverer, så kan vi bestemt ikke forvente mere. Den optimisme skal jeg dog lige love for at spillerne fik slået ihjel imens de pissede på tilskuerne.

Det er så mange ting galt med den "præstation" som der leveres at det er svært at sige hvor man skal begynde, men som der var en bruger på Bold.dk der skrev, så bør FCM ganske enkelt ikke kunne overleve SAS-ligaen med det spil de leverer. I fald vi overlever, er det pga andres svagheder og ikke pga egne kompetencer, ellers skal der virkelig til at ske noget meget, meget radialt!

Syntes ordet skændsel er en meget dækkende betegnelse for kampen, eftersom skændsel er en dækkende betegnelse for samtlige aspekter af kampen:

Forsvaret er en skændsel
Angrebet er en skændsel
Spillet og spillestilen er en skændsel
Spillernes attitude er en skændsel
Trænernes indflydelse er en skændsel

For mit eget vedkommende, så kan jeg mærke at jeg er et sted hvor jeg tror jeg har behov for en pause fra stadion. Jeg kan mærke på mig selv at de gentagne massive skuffelser efterhånden påvirker mig så meget at jeg bliver fysisk dårlig over det og specielt spillernes taberattitude kan jeg mærke jeg bliver direkte aggressiv over at være vidne til.
Kuhn har for mig en stor del af skylden, træneren fejler ved at stille op med det samme hold som mod AGF, en kæmpe fejl og en arrogant stillingtagen til situationen.

AGF på udebane og sønderjyske på hjemmesbane kræver p.t. forskellige opstillinger, for der er spillere der ikke yder 100 procent eller/og ikke passer til kampen, når de såkaldte svage hold står for døren.

Besvar