Reserveholdet 09/10

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Reserveholdet 09/10

Indlæg af mancitydk »

enten af med det eller også benytte det på førsteholdet.... Mener stadig at Fagerberg burde få chancen. AK siger hele tiden at alt skal prøves så hvorfor ikke give chancen til Fagerberg, Julle osv???
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fra: http://www.bold.dk/nyt/FCM-traener-svin ... -ydmygelse
- Jeg vil gerne fremhæve Jesper Bøge og Mads Albæk. De to kan være deres indsats bekendt, men resten af holdet skal virkelig se sig selv i spejlet. Jeg håber oprigtigt, at det her nederlag vil appellere til spillernes professionelle stolthed, for hvis det ikke gør det, så synes jeg de bør finde noget bedre at tage sig til, siger træneren. (Jonas Dal, Red)
Godt sagt :evil:

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

erland skrev: Årligtalt så har jeg svært ved at se hvordan vi vender den her lige nu og måske har de ret dem som skriver at en tur ned i 1 deiv er det som skal til for at vi igen får et hold der vil spille bold- eneste problem er som Hausser skriver så ryger hele FCM nok på gulvet med den økonomi vi har pt.
Ligesom Vejle, har vi et udgiftsniveau som ligger alt, alt for højt til første division og dernede må vi vel forberede os på at skulle halvere indtægterne, eller noget i den retning, uden at kunne minimere udgifterne væsentlig og det tror jeg helt ærlig ikke vi kan holde til, egenkapitalen er der ganske enkelt ikke til at kunne opsuge sådan et tab.

Nu mærker Vejle så også konsekvenserne af den sportslige deroute og er åbenbart meget tæt på en betalingsstandsning: http://www.bold.dk/nyt/Avis-Vejle-er-taet-paa-konkurs

Brugeravatar
Hekler

Så er det Tjørring næste lørag...

Indlæg af Hekler »

Lørdag kl. 15 er der lokalopgør i 2. div. Vest hvor FCM skal på besøg i Tjørring. Mon ikke det var en ide at reservere tid der??

http://dbu.dk/sr/matchInfo.aspx?matchid ... olid=89849
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

5157

Re: Så er det Tjørring næste lørag...

Indlæg af 5157 »

Jeg kommer ihvertfald, når man kan holde til regn og blæst i dag, så kan man også holde til den kamp.

Der er ingen ligabold den uge, så ingen dårlige undskyldninger der.

uschel

Indlæg af uschel »

meget spændende trup vi stiller med idag

1. Martin Raska
2. Jesper Bøge
3. Filip Marcic
4. Sune Kiilerich
5. Erik Sviatchenko
6. Kolja Afriyie
7. Danusan Sritharan
8. Mustafa Arslan
9. Michael Vorret
10. Izunna Uzochukwu
11. Zakaria Hassan
12. Jude Nworuh
13. Rilwan Hassan
14. Martin Jungbloot
15. Mads Hvilsom

uschel

Re: Reserveholdet 09/10. 0-1

Indlæg af uschel »

0 1 efter 34 min ved Jude

uschel

Re: Reserveholdet 09/10 0-2

Indlæg af uschel »

0-2 efter 50 min Jesper Bøge

Momme

Indlæg af Momme »

Hvad er da det for en torsk ("max"), der har skrevet på fcm.dk, at Kolja var med i kampen i Tjørring?
Det er simpelthen ikke godt nok.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Er der ikke nogen der kan berette lidt om kampen mod Tjørring?

Syntes truppen ser så interessant ud, at det kunne være spændende hvis folk vil sætte lidt ord på dem der deltog og hvem der udmærkede sig?

Der var nogle enormt spændende ungdomsspillere i Sviatchenko, Rilwan og Hvilsom med, hvordan gjorde de det? Rilwan kan meget vel være den næste spiller der får førsteholdsdebut for FCM og for mig at se, så er han klart den mest iøjnefaldende spiller for ynglingene og modstanderne dækker ham stort set altid op med minimum 2 mand og selv der kan de ikke holde den lynhurtige og driblestærke kantspiller.

Momme

Indlæg af Momme »

Hausser skrev:Er der ikke nogen der kan berette lidt om kampen mod Tjørring?

Syntes truppen ser så interessant ud, at det kunne være spændende hvis folk vil sætte lidt ord på dem der deltog og hvem der udmærkede sig?

Der var nogle enormt spændende ungdomsspillere i Sviatchenko, Rilwan og Hvilsom med, hvordan gjorde de det? Rilwan kan meget vel være den næste spiller der får førsteholdsdebut for FCM og for mig at se, så er han klart den mest iøjnefaldende spiller for ynglingene og modstanderne dækker ham stort set altid op med minimum 2 mand og selv der kan de ikke holde den lynhurtige og driblestærke kantspiller!
Ingen af de tre du nævner var med.

Raska
Jesper Bøge---Sune K.----Marcic----Danusan
Vorret---Izuna----Zakaria----Mustafa A.
Jude----Jungbloot

Bænken:
Edo, Nicklas Søgaard, Rasmus Krogh.

Mustafa A., Danusan og Zakaria blev skiftet ud.

Kampen var udmærket, men præget af at det var et lokalopgør. FCM II sad på det meste af kampen undtaget en 15-20 min. af 2. halvleg, hvor Tjørring havde en del af spillet. Tjørring havde nogle få chancer.
FCM II spillede en ok kamp, og scorede to flotte mål.
Judes tæmmede en bold med brystkassen, vendte rundt, tog et træk og smed den i kassen.
Jesper Bøges mål; godt spil op ad banen, lidt ét-to omkring feltet, et træk ind, og så en følt bold langs jorden over i modsatte side af målet.

Jeg synes Izuna spillede en fin kamp, men ellers var der ikke umiddelbart nogen, der spillede blændende i forhold til andre.

Momme

Indlæg af Momme »

Har lige set referatet af kampen mod AGF.

Hvem er ham "max" der skriver? Ser han kampene?

Det er langt fra første gang han skriver referat, og ligeledes langt fra første gang der er kæmpe fejl i dem.

Hvem er f.eks. Simon Kiilerich? Det har han skrevet før, men har åbenbart ikke fundet ud af at der ingen er ved det navn på 2. div.

Øvrigt skal nævnes, at det var Mustafa Arlsan, der pressede AGF keeperen ved 2-0 målet, og ikke Zakaria Hassan.

Momme

Indlæg af Momme »

Max læser nok med herinde; i hvert fald er der nu rettet i artiklen.
Det er faktisk rettet så "godt" at selv min stavefejl i Mustafa Arslans navn er kommet med (jeg skrev Arlsan) :)

Momme

Sidste kamp i år

Indlæg af Momme »

2. div. spiller lørdag d. 14.11.09 den sidste turneringskamp i år hjemme mod Varde.
Jeg opfordrer alle med tid og lyst til at komme og støtte holdet på bane 1, i morgen.

Brugeravatar
Hekler

Re: Sidste kamp i år

Indlæg af Hekler »

Momme skrev:2. div. spiller lørdag d. 14.11.09 den sidste turneringskamp i år hjemme mod Varde.
Jeg opfordrer alle med tid og lyst til at komme og støtte holdet på bane 1, i morgen.
Jammen selvfølgeligt...
Men hvem sørger for pandebåndene??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar