Henrik Smedegaard til Vejle...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mackay

Lasse Christensen

Indlæg af Mackay »

Er manden ikke lige skiftet til Vejle - endda før tid!
Det er sikkert ham der har haft gang i forhandlingerne, for Justice skifter også til Vejle, på en lejeaftale.

Jeg synes det er en katastrofe, at vi sender vores bedste back til Vejle. Mon ikke Hr. Christensen her en finger med i det.
Vi lader manden gå før tid - og det her er takken. Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed, at det er ham der har formidlet kontakten - men mon ikke det er.

Synes FCM's ledelse skulle have reageret lidt hurtigere, vil gerne have en forklaring.

Mvh Mackay

Nielsen

Re: Lasse Christensen

Indlæg af Nielsen »

Hvor har du det med Justice fra ?

Mackay

Indlæg af Mackay »

Det sagde de i radioen.

Mvh Mackay

pdole

Indlæg af pdole »

Fik lige en tanke - ved ikke om den overhovedet holder vand...Men kunne man tænke sig, at en Steffen Kielstrup til sommer ryger den anden vej?? Ved godt det er rent gætteri....

pdole

Indlæg af pdole »

..

bw152/michael

Re: Henrik Smedegaard til Vejle...

Indlæg af bw152/michael »

Hva skal det til for?
Vi kan da ikke blive ved med at miste stjerner, og kommende stjerner..

Det er da også et dårligt valg af smede, nu går hans karrierre da helt ned, fra SASbold til 1. div..

Michael Meyhoff
----------------
Henrik Smedegaard du skal have held fremover..!

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Kan ikke klandre Smedegaard noget.... kun vores efterhånden noget slatne ledelse..... Nu skal vi sgu snart se en eller anden form for handling.....

Hvad fanden sker der???

Morten_VB

Indlæg af Morten_VB »

Som Vejle fan synes jeg det er yderst lækkert, at Henrik Smedegaard skifter til os. Jeg kan hører på jer, at i er kede af at miste ham, dermed kan jeg forstå det er en god spiller vi har fået. Er der nogen der kan fortælle lidt om ham? evt. hans stærke sider. Er vi enige om han er højre back?

Ham Justice har jeg aldrig hørt om før. Er der nogen der kan fortælle lidt om ham? alder, position, styrker og hvornår han har kontraktudløb.

Jeg tror ikke i skal regne med Kielstrup skifter til jer i denne omgang. Jeg tror absolut han er tilfreds med at være stamspiller/profil i Vejle. Han er en nøglefigur i vores fremtidige hold. En rigtig Vejledreng som VB nødigt vil give slip på, men penge kan jo gøre meget i dag (desværre). Han vi sikkert ryge på bænken/andet holdet hos jer, så tror ikke han vil det.

Iøvrigt hørte jeg Christian Sivebæk skulle være på vej tilbage til Vejle, men han er jo heller ikke så vigtig. Nogen af jer der ved noget?

Nu mangler vi bare Jesper Mikkelsen og Nicolai Jørgensen.... (ja jeg drømmer stadig)

Venlig hilsen

Morten fra Vejle

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

seeker skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja......undskyld mig.........hvad foregår der her
> mand........han har sgu spillet fremragende i hans
> kampe for FCM.........og så er han kun 19
> år.......det er sgu da en falliterklæring at
> sælge.......et af du største talenter.......man er
> sandelig kortsigtet i FCM.......!!!!!

Man er sandelig snævertsynet og farvet Seeker...!!!!!!!

Og så er din tegnsætning decideret trættende at læse. Det kunne jo være at man kunne forestille sig at det ikke ligefrem er kortsigtet af FCM at satse på et talentakademi hvor talenterne er så unge. Man kan også forestille sig at ER ikke ville bruge Smedegaard, eller at Lasse har betydet så meget for ham at han gerne ville derover. Man kan forestille sig at FCM faktisk ikke ville af med ham og gav ham en kontrakt, men at Vejle var i stand til at tilbyde ham noget bedre, i form af enten fast plads, Lasse Christensen, noget tredje eller en kombination, uden at FCM kunne gøre noget ved det.

Er det iøvrigt Ledelsen, FCM eller enkeltpersoner der er nogen klovne i dine øjne - Eller er det bare rart med sådan en slags ansigtsløs fællesnævner man kan brokke sig over?

YahooSeeker [Bot]

Var det ikke noget med at være lidt konkret, og så forholde dig til det jeg skriver istedetfor. Jeg har ikke skrevet noget om Talent-akademiet, HAR JEG!, jeg henføre til en specifikt situation, nemlig den at smedegård skifter til VB og som man høre muligvis også Justice, og så begynder du at plapre op om talent-akademiet også og min tegnsætning, er du mon kun 10 år gammel eller hvad!!

YahooSeeker [Bot]

Hvad nu hvis ledelsen har givet ham et kontrakttilbud og Vejle også har, og han så har valgt Vejle, fordi de lover ham 800.000 om året. Eller at ER ikke ville bruge ham, og derfor har ledelsen ikke budt lige så meget i løn som Vejle, eller har ikke tilbudt spilletid i forbindelse med kontrakten. Eller hvad nu hvis Lasse betyder utroligt meget for Smede, er det så stadig ledelsen der er nogle slatne nogen? Eller er du bare for hurtig til at kritisere, som de fleste i denne tråd, UDEN at vide noget som helst om hvad der rent faktisk foregår?

Bevares, det er da noget skidt at et talent smutter, men hvordan fanden kan ledelsen være de værste idioter, når i ikke aner en pind om hvad der foregår? I er sgu efterhånden sunket ned på drt-niveau, og det er virkelig ikke en kompliment...

http://sif4ever.dk/drt/read.php?f=1&i=25507&t=25507

hvem er denne ansigtsløse betegnelse ledelsen egentlig - Ørgaard, bestyrelsen, Rune, hvem? Eller er det bare belejligt at brokke sig uden modtager, istedet for at være konkret og sætte sig ind i tingene?

YahooSeeker [Bot]

seeker skrev:
> Var det ikke noget med at være lidt konkret, og så
> forholde dig til det jeg skriver istedetfor.

Du skriver at ledelsen ikke er langsigtet, det er lodret løgn, når de bruger så meget fokus på et talentakademi. Hvis du mener at du kan tage hver enkelt situation og på den måde beslutte om de er langsigtede i hver enkelt situation uden at tage det store billede har du ikke fattet meningen med at være langsigtet...

> Jeg
> har ikke skrevet noget om Talent-akademiet, HAR
> JEG!,

Nej det har du ikke, men som du kan se ovenfor er der en logisk grund til at jeg bringer det på banen alligevel, nemlig din manglende logiske slutning på baggrund af de ting du sætter op. Og iøvrigt virker det lidt mærkeligt at du har behov for at råbe HAR JEG, det ændrer vel ikke på dit argument at du råber det, medmindre dets eneste styrke er hvor højt det siges. :-)

> jeg henføre til en specifikt situation,
> nemlig den at smedegård skifter til VB og som man
> høre muligvis også Justice, og så begynder du at
> plapre op om talent-akademiet

Den af os to der plaprer er vist den der skriver halve sætninger med en masse punktummer som adskillelse. Det er vist det nærmeste man når plapren på tekst. Som jeg har nævnt før kan du ikke isolere en enkelt situation og på baggrund af den konkludere om en ledelse er langsigtet. Det er jo netop i det store billede at man kan se det langsigtede, hvorimod en enkelt handling ikke viser det...

> også og min
> tegnsætning, er du mon kun 10 år gammel eller
> hvad!!

Jamen din tegnsætning var ringe, og det var ment som et venligt råd. Det er trættende for en læser at læse noget der er adskildt af en masse punktummer. Det er ikke en brainstorm, hvor du skal holde punktumtasten inde indtil du finder på den næste sætning. Sæt det op som almindelig tekst i stedet for.

På samme måde vil jeg venligt råde dig til at skrive pænt, i stedet for at prøve at svine mig til på den måde. Om jeg så var 10 år er vel teknisk set ligegyldigt, hvis mine argumenter er i orden, så relevansen kan jeg ikke se, især ikke da du opfører dig mest barnligt af os to.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Henrik

HVis du vil debattere så skal du kunne gøre det på en sober og rimelig måde. Uden at komme ind på dit indlæg så vil jeg gerne hjælpe give Alakazam ret i at den måde du skriver gør dit indlæg belastende at læse...

Derefter:
Jeg vil gerne vide hvilken indsigt du har i de fremtidsplaner der var for Henrik hos FCM. Og hvilke planer der er for at fylde pladsen ud efter ham, hvis man overhovedet kan tale om at fylde pladsen ud efter en reserve (om end en god en).
For dette må du givetvis have indsigt i sådan som du buldre frem....

Poulsgaard

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Hvis nu ledelsen meldte bare lidt ud om hvad der sker og hvorfor, så kunne det måske tænkes at kritikken af selv samme kunne undgåes....
Men nej, endnu engang skal man læse nyhederne alle andre steder end på den officielle hjemmeside.... klap klap...

Men lad os da blive ved med at sælge ud, uden at hente spillere, vi har jo så bred en trup at det er ligemeget....
Taget alle forhold i betragtning vi ikke ved noget om, mener jeg stadig det er utrolig slattent og for mig et udtryk for at lukke noget af hullet...

For at vende tilbage til ledelsen, så er det ikke kun i denne situation jeg mener ledelsen halter... Underskud på 10 mill????? hvordan???

Nå ja ikke budgetteret omkostninger ved flytning til SAS Arena.. hmm bør man ikke kunne kalkulere med omkostninger til sådan noget? hvis ikke, er man efter min overbevisning ikke dygtig nok.. men gang på gang tørres den af med omk. pga. det nye stadion og afskrivelser på lønninger....

YahooSeeker [Bot]

Egebjerg skrev:
> Hvis nu ledelsen meldte bare lidt ud om hvad der
> sker og hvorfor, så kunne det måske tænkes at
> kritikken af selv samme kunne undgåes....

Ja, det kunne det sikkert, men på samme måde som det er for dårligt at "ledelsen" ikke fortæller lidt mere om det her, er det da også tyndt at folk konkluderer det negativeste de kan finde på uden informationerne

> Men nej, endnu engang skal man læse nyhederne alle
> andre steder end på den officielle hjemmeside....
> klap klap...

Enig i at det er galt, uenig i måden at fortælle det på, det lyder meget som TGP, og det er ikke et kompliment... ;-)

>
> Men lad os da blive ved med at sælge ud, uden at
> hente spillere, vi har jo så bred en trup at det
> er ligemeget....

Ja, der er jo ikke så mange penge, som du selv brokker dig over senere, men du vil gerne have at vi køber spillere og lader være med at sælge?

> Taget alle forhold i betragtning vi ikke ved noget
> om, mener jeg stadig det er utrolig slattent og
> for mig et udtryk for at lukke noget af hullet...

Nu ved jeg det ikke, men jeg har en eller anden ide om at Vejle har snuppet ham på en fri transfer til sommer, men jeg ved heller ikke hvor længe hans kontrakt løber. Jeg tror ikke at Smedegaard har noget med lukning af et økonomisk hul at gøre.

> For at vende tilbage til ledelsen, så er det ikke
> kun i denne situation jeg mener ledelsen halter...
> Underskud på 10 mill????? hvordan???

Måske ved at købe for mange spillere ind, og give for meget i løn. Det kunne være derfor de ikke nu går ud og køber nye spillere. Iøvrigt har vi haft 10 og 11 millioner i underskud de to foregående år, så teknisk set er regnskabet bedre end før, hvis vi kun får det samme igen, men med ekstraordinære udgifter til stadion osv. De foregående år har vi dækket et underskud på 10 og 11 millioner på driften med ekstraordinære indtægter. I år ser vi ud til at få et SAMLET underskud på 7 millioner (de 10 var EB's kommentar, men selv hvis de har ret ser det godt ud) og det er med ekstraordinære udgifter, modsat de andre år hvor der var ekstraordinære indtægter. Det tyder på at driften er forbedret, og på sigt er det vigtigere end om vi får et underskud et enkelt år på 10 millioner pga. 10 millioner ekstraordinære udgifter og sælger Zidan for 20 millioner (ekstraordinære indtægter) året efter.

> Nå ja ikke budgetteret omkostninger ved flytning
> til SAS Arena.. hmm bør man ikke kunne kalkulere
> med omkostninger til sådan noget? hvis ikke, er
> man efter min overbevisning ikke dygtig nok.. men
> gang på gang tørres den af med omk. pga. det nye
> stadion og afskrivelser på lønninger....

Der siges at det var dyrere end FORVENTET, ikke at man blev overrasket over at det ikke var gratis. Bo Hansen havde man ikke FORVENTET blev fodboldinvalid, ligesom man ikke havde kalkuleret med at skulle give TB en engangsudbetaling samtidig med at man skulle betale en ny træners løn. Der er mange gode undskyldninger til underskuddet, og det virker ikke nødvendigvis til at det skyldes amatører i ledelsen, men det er da et sundt tegn med utilfredshed med regnskabet, sålænge det kommer sagligt på baggrund af de reelle ting og ikke bundlinien, da bundlinien har løjet en del om tingenes tilstand ved de sidste to regnskaber.

Besvar