Vinter Transfervindue Part 5

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TR82

Re: Nyt om Prica

Indlæg af TR82 »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er det vist ikke den mest troværdige hjemmeside
> - den gengiver alle mulige og umulige rygter. Så
> jeg tror ikke man nødvendigvi skal tage den helt
> seriøst. Man kunne jo også overveje hvorfor
> Sampdoria skulle være interesseret i et flop fra
> Sunderland?

Jeg tror du rammer sømmet lige på hovedet her. Med de navne en klub som Sampdoria må kunne tiltrække vil jeg også vove at stille spørgsmålstegn ved hvad dælen de skulle ville med Prica.

Personligt ser jeg helst han ikke kommer til FCM!

Hausser

Re: Martin Christensen

Indlæg af Hausser »

Det er svært at sige om Sivebæk har det der skal til for at slå igennem i FCM. Han var klasse som ungdomsspiller og har haft en stor aktie i Skives forbliven i første division, men det her er trods alt noget andet at skulle slå til i toppen af superligaen.

Syntes dog han bør få chancen inden man afskriver ham og 2009 kan måske betyde et gennembrud for Siv, Riddersholm har ihvertfald udtalt han nok skal få chancen. Kommer gennembruddet så ikke i løbet af 2009, så tror jeg til gengæld heller ikke på det kommer i FCM, så er der yngre kræfter som presser sig på og som vil overhale ham.

Juelsgaard er jeg til gengæld helt enig i nok skal slå igennem. Tror Christopher Poulsen ryger til udlandet til sommer og til den tid vil Juelsgaard få rigtigt meget spilletid..

Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

TR82 Skrev:
> Jeg tror du rammer sømmet lige på hovedet her. Med
> de navne en klub som Sampdoria må kunne tiltrække
> vil jeg også vove at stille spørgsmålstegn ved
> hvad dælen de skulle ville med Prica.

Det kan være at de stadigvæk kan huske ham fra deres kamp mod AaB. Han kunne jo være en billig backup for dem.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Colt Sivas Skrev:
> Han kunne jo være en billig
> backup for dem.

Hvis han gerne vil sætte på bænken kan han vel lige så godt blive siddende?

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Jo hvis han får mere løn der

Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Hvis han gerne vil sætte på bænken kan han vel
> lige så godt blive siddende?

Aner ikke hvad Prica finder bedst. Aner heller ikke om Sampdoria delen er sand. Giver bare et bud på hvordan Sampdoria og Prica kunne hænge sammen.

Kent

Indlæg af Kent »

I mine øjne er det mest sandynlige at Prica/Sunderland afventer sidste øjebliksbud fra de to Premiership-kluber, der tidligere var meldt interesserede. I fald de ikke kommer når det engelske vindue lukker kl 18, er der masser af tid til at skrive under på den kontrakt FCM har fremlagt. Så hvis ikke Prica ryger til en engelsk klub inden kl 18, så kommer der børsmeddelelse fra FCM kl 20 ;-)

Hvis altså alt det her Prica-værk overhovedet er sandt.....

BW - 665

Re: Martin Christensen til Lyngby

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/Polle-tager-til-Lyngby

Ja så blev det i hvert fald ikke os i denne omgang.

forzafcm

54 min tilbage

Indlæg af forzafcm »

Der er kun 54 min til at det engelske vindue lukker, og derefter kan det gå FCM`s vej, som Kent skriver.

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

er det bare mig eller har jeg læst et eller andet sted at england tranfsers deadline bliver udsat pga sne ovs ellers er det nok bare noget jeg bilder mig selv ind tror ikke prica kommer.

Men er næsten sikker på han har en kontrakt foran sig lige nu og spekulere på om han skal skrive under men jeg håber så ikke prica kommer.

Prica nej tak talenter ja tak...

Kent

Re: 54 min tilbage

Indlæg af Kent »

forzafcm Skrev:
> Der er 54 min til at det engelske vindue lukker,
> og derefter kan det gå FCM`s vej, som Kent
> skriver.

Værd at bemærke er det, at Tottenham lige her kl 17 har hentet Robbie Keane i Liverpool, hvilket åbner op for at Sunderland kan hente Darren Bent i Tottenham - det er i hvert fald teorien i den lokale Sunderland-avis: http://www.sunderlandecho.com/sport/Sun ... 4936687.jp

Hvis de henter Bent bliver Prica endnu mere overflødig i Sunderland.... stay tuned .... ;-)

TR82

Indlæg af TR82 »

Brobissen Skrev:
> er det bare mig eller har jeg læst et eller andet
> sted at england tranfsers deadline bliver udsat
> pga sne ovs ellers er det nok bare noget jeg
> bilder mig selv ind tror ikke prica kommer.
>
> Men er næsten sikker på han har en kontrakt foran
> sig lige nu og spekulere på om han skal skrive
> under men jeg håber så ikke prica kommer.
>
> Prica nej tak talenter ja tak...

Jeg tror det er pokal kampen iaften med Arsenal du tænker på? Den er ihvertfald udsat!

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Der har stået, at man ville snakke om det.

Brobissen

Indlæg af Brobissen »

er sku næsten sikker på der stod et eller andet med pga agenterne ovs ikke kan flyve frem og tilbage i europa ville deadline først løbe ud om 2 dage hmmm og jeg kan ikke finde nyheden nogen steder.

Nej tak prica ja tak talenter

Rooney

Indlæg af Rooney »

Ja de har spurgt om at få udsat tranfervinduet, pga det dårlige vejr derovre. Men når vinduet lukker kl 18 idag, så kunne de vist kun blive ved med de forhandlinger men ikke starte nye op.

Besvar