Hvad skal vi gøre ved loungen???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lauth

Re: Hvad skal vi gøre ved loungen???

Indlæg af Lauth »

Så er jeg da hvertfald ikke den eneste der synes at sofaer og hygge kråge holder :)!

Lige den Søren kom med mht. at flytte indgangen hend foran i stedet for helt ude i siden. Det tror jeg kunne være rigtig godt, og når der så bliver sommer kunne man så ikke forestille sig at der sad en masse ude foran vores lounge og drak pils under parasoller og folk stod i kø for at komme ind.
Det ser helt sikkert mere indbydene ud, og hvis man lige banker en BW windmaster op med tilbud på hvad man kan få ved at melde sig ind i BW, plus hvad "dagens" ølpriser ligger i så kan man vel kalde det for en headstart.

Noget andet jeg bemærkede var at dar var en masse unge på ca. 8-14 år som bare voldflagede UBM's flag inden kampstart mod FCK. De er klar! For at banke en bedere stemning op, og når vi nu ligger inde med BW Tifo, kunne man så ikke sætte en kamp af i hver halvsæson, hvor der bliver lavet en koncurrence der lyder på at man simpelthen skal være 5 for at deltage. Design din egen Tifo. Send den ind til Tifo gruppen inden den og den dato. Tifogruppen bedømmer hvilken der er bedst. De samarbejder med de her unge gutter eller hvem der nu er med at producere, skyde tifoen af, plus at man kan vinde et halvt års medlemsskab i BW, og lidt goder for sin fremragene kreative indsats. Lidt kommerciel måde at erhverve de helt unge måske, men tror der kunne være en mulighed der.
For såvidt jeg forstår vil man helst have en yngre genration der kan tage over for de "gamle nisser med ølmaver".

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det med indgangen er jeg også enig i. Det er ret gemt væk nu, og der er jo ikke engang et stort skilt som viser at her sker noget. Indgangen bør helt klart være i facaden, måske endda lige ved siden af Ulveshoppen.

Det må også snart være på tide at give lokalet et navn, og så netop smække et stort flot skilt op ved indgangen.

Måske en reklame undervejs i kampen for BWs lokale, så alle på stadion finder ud af at tilbuddet er der.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Lauth Skrev:
-------------------------------------------------------
> Noget andet jeg bemærkede var at dar var en masse
> unge på ca. 8-14 år som bare voldflagede UBM's
> flag inden kampstart mod FCK. De er klar! For at
> banke en bedere stemning op, og når vi nu ligger
> inde med BW Tifo, kunne man så ikke sætte en kamp
> af i hver halvsæson, hvor der bliver lavet en
> koncurrence der lyder på at man simpelthen skal
> være 5 for at deltage. Design din egen Tifo. Send
> den ind til Tifo gruppen inden den og den dato.
> Tifogruppen bedømmer hvilken der er bedst. De
> samarbejder med de her unge gutter eller hvem der
> nu er med at producere, skyde tifoen af, plus at
> man kan vinde et halvt års medlemsskab i BW, og
> lidt goder for sin fremragene kreative indsats.
> Lidt kommerciel måde at erhverve de helt unge
> måske, men tror der kunne være en mulighed der.
> For såvidt jeg forstår vil man helst have en yngre
> genration der kan tage over for de "gamle nisser
> med ølmaver".

Kan godt lide den idé, og har lige taget den op inde på tifo forumet, så må vi vente tålmodigt på noget respons.

Hekler

Re: Hvad skal loungen bruges til?

Indlæg af Hekler »

Måske er spørgsmålet i virkeligheden, Hvad skal loungen bruges til?

Inretningen har vel mest noget at gøre med hvad formålet er, så hvis der er formålet at have et sted at sidde og drikke, så er en Publøsning en god ide.

Hvis formålet er et andet, så skal vi jo tænke i andre baner.

Hvad skal loungen bruges til?
- jeg tillader mig lige at lurepasse denne gang.

Besvar