Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tråden er blevet flyttet over fra BW/FCM forummet,
> hvor det var oprettet som ny tråd, så derfor har
> han helt sikkert ikke læst indlæggene
Landsholdet ligefrem? Jeg må indrømme jeg godt nok aldrig havde forestillet mig ham spille i forsvaret, heller ikke som venstreback, men nuvel, I Holland er backsene jo som bekendt af en lidt anden type end de fleste andre steder.
Jeg kan ikke rigtigt forestille mig Olsen bruge ham som back, skal da ikke udelukke han får chancen, men så mener jeg næsten at der må være bedre alternativer trods alt... og om et par år, eller måske en håndfuld, men så ikke Juelsgaard kunne komme i betragtning - man har da lov at håbe
De bruger også Martin Jørgensen som back i Fiorentina, det er heller ikke lige det man forestiller sig. Men backs nu om dage skal åbenbart være mere offensive end nogensinde. Vi hører jo også Thomasberg drømme om at vi kan spille som Real Madrid med ekstremt offensive backs.
Idéen er måske ikke så dum endda, det vil ihvertfald give en særdeles kompetent offensiv back som helt sikkert kan bruges i en bestemt type kampe og den slags kampe er de to næste faktisk. Malta ude og Albanien hjemme, er kampe som vi må forvente at vi kommer til at dominere stort og der kan offensive backs være nøglen.
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Idéen er måske ikke så dum endda, det vil
> ihvertfald give en særdeles kompetent offensiv
> back som helt sikkert kan bruges i en bestemt type
> kampe og den slags kampe er de to næste faktisk.
> Malta ude og Albanien hjemme, er kampe som vi må
> forvente at vi kommer til at dominere stort og der
> kan offensive backs være nøglen.
Ja, men det kan ogs være nøglen til, at vi blamerer os defesivt f.eks. på et kontraangreb. Jeg ved ikke hvordan SP spiller back, men hvis han kører sin meget offensive stil, så siger jeg nej tak. Jeg ved at CP både kan defensivt og offensivt, så hvorfor risikere? Jeg har ikke set ham i kamp som back, og han har vel, endnu, ikke bevist at han er et alternativ ?