SØRGELIGT....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW#1902

Re: DET ER TIL GRIN, MAND!!!

Indlæg af BW#1902 »

Tak :o)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvis denne tråd ikke hælper hvad hælper så???

Jeg tror netop at denne tråd er blevet udarbejdet for at se havd der skal til for at hjælpe på dette område!

Det hjælper slet ikke at gøre ingen ting!

Hvis Kopi spørger omkring hvorfor folk ikke hjælper? så er det vel for at få et svar, og når du skriver konstruktiv debat, så er det vel rimlig meget forkert at du årgang 1902 skriver at dette er for latterligt..

Du skulle dermed skrive konstruktivt og fortælle hvorfor folk ikke møder op, derefer kan Kopi og de andre som yder et kanon stort arbejde, så finde ud af hvad de ska lgøre for at få flere til at deltage.

jeg tror personligt at denne tråd får flere folk til at melde sig..

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

goodman skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis denne tråd ikke hælper hvad hælper så???
>
> Jeg tror netop at denne tråd er blevet udarbejdet
> for at se havd der skal til for at hjælpe på dette
> område!
>
> Det hjælper slet ikke at gøre ingen ting!
>
> Hvis Kopi spørger omkring hvorfor folk ikke
> hjælper? så er det vel for at få et svar, og når
> du skriver konstruktiv debat, så er det vel rimlig
> meget forkert at du årgang 1902 skriver at dette
> er for latterligt..
>
> Du skulle dermed skrive konstruktivt og fortælle
> hvorfor folk ikke møder op, derefer kan Kopi og de
> andre som yder et kanon stort arbejde, så finde ud
> af hvad de ska lgøre for at få flere til at
> deltage.
>
> jeg tror personligt at denne tråd får flere folk
> til at melde sig..
>
> Go FC Midtjylland
>
> M.V.H. Goodman
>
> - Intet er umuligt for den som bærer viljen!!!

Nu er det jo lidt svært for mig at skrive, hvorfor folk ikke møder op, eftersom jeg på ingen måde kan have nogen viden herom.
Jeg kan kun sige, hvorfor jeg ikke selv møder op, hvilket er en blanding af mangel på tid og lyst.
Jeg har ikke lyst til at bruge min tid på at komme ind og hjælpe med at lave en TIFO, men derfor er jeg stadig i min gode ret til at syntes, at en sådan er flot, og, hvis jeg ville, rose TIFOen og dens bagmænd.
Som skrevet i anden tråd under dette emne, er der mange måder at støtte FCM på, så hvorfor skal man pludselig have på puklen for ikke at støtte på en bestemt måde?

Noget, som stødte mig i det første indlæg, var den sidste kommentar om, at man skulle "nyde sin weekend på sofaen"....det virker som om, at visse folk herinde ikke kan acceptere, at der rent faktisk er andet i Verden end en FCM TIFO, og at man skal retfærdiggøre sig selv og, hvad man laver, når det ikke lige er i FCM-regi. Se, dét er til grin (eller latterligt, som jeg tidligere har skrevet), hvis nogen måtte have den holdning!!!! Er du uenig med mig i dette? Hvis ja, vil jeg se meget frem til dit svar, for det kan jeg ikke sætte mig ind i.

YahooSeeker [Bot]

Re: Hvem er til grin??

Jeg tror du ganske enkelt har forstået Kopi´s indlæg, for med at svare dette er latterligt som det første du skriver, er jo ikke at opretholde en seriøs debat.

Han vil gerne vide hvorfor folk generelt ikke dukker op til disse Tifo møder, dette for at have noget at kunne arbejde videre med, du burde respektere alle de timer som han har sat i det arbejde, ved at kunne svare på dette. Han mener jo ikke hvad hver enkelt af os skal en pågældende dag..

Som jeg har skrevet tidligere i dette indlæg tror jeg det er fordi folk ganske enklet har for travlt og prioterer anderledes.
'
Jeg tror samtidig at den eneste metode for at få flere folk til at hælpe er ved at møde dem ude på stadion og spørge om de er villige til at hælpe.

En metode er også som denne at skrive på ulvegraven, som jeg tror skaber intresse hos nogle, men for at få alle med må man møde dem ansigt til ansigt.
Et langsommeligt arbejde, men den eneste måde frem for at vi en dag kan stå med så mange mand som muligt til Tifo udarbejdelse...

Jeg respekterer som din mening, men mener at du burde tænke på dit ordvalg, samt hvilke personer du bruger dem over for..

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

ja, nu blander jeg mig lige med et indlæg. og det kan måske ses som endnu en ligegyldig forklaring, men det kan også ses som en realistisk forklaring for mange FCM fans (for det er jeg stadig).
En stor del af de frivillige der bruger oceaner af deres tid på TIFO arbejde, salg af øl/vand og alverdens andre opgaver i BW, de har dedikeret deres fritid til dette arbejde. Og en stor del af dem, er folk der ikke har børn, hus/have, er involveret i fritidsaktiviteter osv.
Det er vi så til gengæld nogle der har. Jeg har 2 børn, som jeg gerne vil være sammen med. Også når de selv skal til fodbold, gymnastik eller hvad der nu er. Derudover er der jo også en græsplæne der skal slåes en gang imellem. og midt i al det, så skal jeg også lige finde tid til at træne et Junior hold, som iøvrigt også spiller kampe i weekenden.
Nuvel det er mit valg, og jeg kunne have valgt anderledes, men det har jeg ikke gjort. Men derfor er det ikke ensbetydende med at jeg skamrider Jeres arbejde. For hvis det var tilfældet ville der jo ikke være mere end 10-20 personer på stadion der kunne tillade sig at kigge på Jeres arbejde. Og hvor fedt ville det lige være. Nej jeg mener man griber situationen helt galt an når man udelukkende forsøger at sætte os i dårligt lys, blot fordi vi ikke bruger tid på at deltage i alle aspekter af fanarbejdet.
tror i stedet man skulle kigge på alle de positive udtalelser om Jeres arbejde, og måske spørge folk an på en mere positiv måde.
Vores måde at bidrage til Jeres arbejde på, er jo, for manges vedkommende at smide penge i kassen. Nuvel det kan ses som en billig måde at slippe fri på, men alternativet er jo at vi IKKE donerer penge. Vi bidrager på hver vores måde.

Søren

Re: SØRGELIGT....

Indlæg af Søren »

Hej igen alle....

Jeg har nu med spænding fuldt hvad denne tråd har udviklet sig til og jeg er både lidt rystet men samtidig også glad og tilfreds...
Da jeg startede denne tråd var det ikke fordi folk skulle ind og forsvare sig selv, det var mere tiltænkt til at finde ud af hvorfor folk ikke kom på stadion og hjalp den ene time eller to...
Jeg synes det er en super ide det med at lave et lille "infomøde" således at folk kan se hvem vi er og vi kan forklare lidt om hvad vi laver derude...
Jeg kan ikke helt fange de personer der føler en grund til at svine hinanden og andre grundet det indlæg, men det er så jeres egen sag..
Nu har jeg formuleret hvorfor jeg oprettet denne tråd og jeg vil til sidst lige skære det ud i pap atter en gang:
GRUNDEN var at vi i BW-TIFO gerne vil vide hvordan vi kan optimere vores arbejde således at vi ikke skal bruge hele næste weekend på stadion men i stedet kunne nøjes med mindre tid hvis flere mødte frem....
Til de der påstår at vi ikke har andet at lave end TIFO tager i temmelig meget fejl..
Kan kun tale for mig selv, men Jeg arbejder 9 timer om dagen, har en kæreste, spiller selv fodbold og træner...
Jeg har også en familie, dog ikke børn,venner uden for BW og jeg kan fuld ud forstå det er en prioteringssag
for mange mennesker, men prøv at forstå det er for at forbedre vores arbejde jeg lavede denne tråd - ikke for at få nogle til at føle sig "skyldige".

MVH KOPI..... Nu under navnet Søren da jeg ikke selv kan skrive på graven fra min egen com:-(

YahooSeeker [Bot]

Hej BW-TIFO!

Jeg vil gerne høre om i hilser hjælp velkommen, som ikke kommer fra medlemmer af BW?

Jeg vil gerne kigge forbi, se hvad i går og laver og give en hånd med. Jeg er ikke medlem af BW, og bliver det heller aldrig, men vil gerne give mit bidrag til at støtte FC Midtjylland frem mod sejr!

Amby

Indlæg af Amby »

Hr. Nørholm skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej BW-TIFO!
>
> Jeg vil gerne høre om i hilser hjælp velkommen,
> som ikke kommer fra medlemmer af BW?
>
> Jeg vil gerne kigge forbi, se hvad i går og laver
> og give en hånd med. Jeg er ikke medlem af BW, og
> bliver det heller aldrig, men vil gerne give mit
> bidrag til at støtte FC Midtjylland frem mod sejr!

Du skal være mere end velkommen... :-) Næste planlagte "produktioner" er nu på fredag og lørdag.

Fredag fra kl. 15
Lørdag fra kl. 12

Ude i Loungen på SAS-Arena. Du er også meget velkommen til at skrive til mig på henrikamby(a)gmail(dot)com, hvis du har flere spørgsmål.

Mvh Amby - BWtifo

Anni

Re: SØRGELIGT.... (OT)

Indlæg af Anni »

Tja, lidt yngre ville jeg såmænd gerne være, men ellers er jeg hende den "gamle" med Damkjær 4 på ryggen :o)

Anni

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg må så desværre irettesætte Henrik. Du kan ikke deltage i BW Tifos arbejde i vores lounge, da vores fanlounge som udgangspunkt kun er for medlemmer af fanklubben eller Ulveklubben.

At du vil støtte foreningen med din arbejdskraft men ikke med dit medlemsskab kan jeg så bare undre mig over.

Lund

YahooSeeker [Bot]

Re: SØRGELIGT.... Get over it!

Amby skrev:
Problemet er for få folk til tifoarbejdet.
> Bare fordi at man
> ikke dedikerer hele sit liv til denne her
> fantastiske klub, behøver man sku da ikke blive
> hængt ud som ugidelig o.s.v...

>Hvor i kopis indlæg ser du ordet ugidelig?

SVAR: Det ligger ligesom i undertonen, sys du ik? Det gør jeg.

>Jeg bor selv i Kbh
> men vil være ærlig at sige, lige meget om jeg
> havde tid eller ikke, har jeg mange andre ting som
> er vigtigere i mit liv end at lave en tifo (Jeg
> har dyb og inderligt respekt for jer som laver
> dette fantastiske arbejde, det skal i vide)

Det er netop her årsagen til problemet ligger. Ligemeget om folk ikke skal andet, så gider de ikke.

SVAR: Nej, netop fordi at der er andet der optager folks liv end FCM, gudskelov da - Helt Ærligt.

>Men helt ærligt, det holder jo heller ikke at 2000
> mennesker skal lave en tifo sammen vel ;o)...

JO! Det ville holde maks, hvis hele fanklubben mødte op til de arrangementer, der bliver arrangeret.

SVAR: Ironi ;o)

> hvorfor er man mindre fan af denne grund??

>Du er ikke mindre fan af den grund. Vi føler bare en mangel på lidt mere >konkret opbakning til arbejdet end "Jeg har dyb og inderligt respekt for jer >som laver dette fantastiske arbejde, det skal i vide" fra en ukendt person på >Graven.

SVAR: Hvad er det dog for noget og bræe ud? Må man nu heller ikke rose folk når man syntes at de gør en godt stykke arbejde?? Om jeg så er "Ukendt" eller hvad faen jeg er, så er det der da det mest tamme svar du kommer med..
Thomas KBH..

Kim

Indlæg af Kim »

Var det en mulighed at Hr. Nørholm fik noget af TIFO materialerne ud på Parkeringspladsen og at han så stod derude og arbejdede alene, evt. kunne Amby eller Kopi hente en øl til ham mod at han selvfølgelig havde taget penge med.

*SMILE*

Regler er regler og skal som udgangspunkt ikke bøjes (officielt)

BW #456

PS: Er selv betalende PBS'er og yder mit bidrag på stadions hvor midtjylland spiller (altså når JEG har tid)...

YahooSeeker [Bot]

Re: Positivt

Subject er hvad jeg vil trække ud af den her tråd.

Der er ingen positive ting i at svine hinanden til, kalde folk nydere eller at afreagere over et måske for provokerende startende indlæg, som man dog godt burde kunne se meningen med, så nok om det og nu til det positive.

Jeg synes det var et rigtig godt forslag med en form for information om TIFO til Warmp-up. Stop musikken og smid TIFO-drengene på scenen hvor de fortæller om hvad de har lavet, hvordan man laver tingene, hvad stemningen er når de mødes for at lave TIFO osv., og fortæl så om at hjælp selvfølgelig er yderst velkomment, at man ikke skal komme hver gang hvis man gerne vil hjælpe, osv. Få folk meldt til mailing-listen ved samme lejlighed. Det skal nok give nogle ekstra hænder i ny og næ.

Hvis så disse trækker lidt på venner og bekendte, ligesom TIFO drengene vel gør selv allerede, så starter en positiv stime. Men det er farligt at forvente at den starter med 100 til første TIFO dag.

Her i BWE har vi nok haft lidt det samme problem i starten. Men Jans filosofi om bare at få en mere med på hver tur har fungeret godt. Så sætter man ikke de store forventninger op om at der skal komme en masse, men glædes over hver enkelt der er med. Vi er med tiden blevet overraskende mange herovre, hvilket gør at vi altid kan stille med et pænt hold, selvom mange ikke er med. Jeg tror det vil være det samme for TIFO-gruppen. Tålmodighed (og god stemning når man mødes) er kodeordene.

Nå, det blev vist lidt rodet, men i det mindste er det ikke skrevet med kapitæler eller 40 udråbstegn, så det må stadig være bedre end kvaliteten af mange af de andre indlæg. ;-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Der er jo masser af folk som bruger meget tid på FCM !

Se feks på Ulvegraven - her sidder der folk hver dag og debatterer det ene eller andet, og en del tror jeg faktisk bruger pænt meget tid på det..
Det er jo også super fint, og tit skide hyggeligt

Men det der savnes er jo altså, at feks nogle af disse også ville bruge bare lidt tid på at hjælpe Tifo-gruppen !

Vi kunne jo sætte en masse matematiske ligninger op, men i bund og grund handler det jo bare om at bare lidt flere, hjalp bare lidt mere til !

YahooSeeker [Bot]

Lige præcis i mit tilfælde er det svært, da jeg jo som i nok kan se på mine indlæg bor i KBH.. Og ja, gu er det da hygge at side og dele meninger, det er jo ikke os alle sammen der er lige så informeret som nogle af jer andre.. ;o) Det drager vi andre jo nytte af, og det er da super fedt at den mulighed er her sys jeg ..
Thomas KBH.

Besvar