Spiller emner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
caspersm

Re: Spiller emner - Brian Nielsen

Indlæg af caspersm »

hitman202 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Var det ikke meningen Danny Olsen var købt som en
> eventuel erstatning for Dennis Sørensen eller
> Simon Poulsen?? Men det skader selvfølgeligt
> heller ikke at være dobbelt garderet. Hvis der
> kommer mere gang i spekulationerne om et salg af
> Dennis må det vel være mindre sandsynligt vi også
> sælger Bak?? Ellers har de da svært ved at holde
> deres ord om kun at sælge en profil om året, det
> er jo kun et halvt år siden Thygesen røg. Hmm

Var det ikke 1 pr sæson, hvis de sælger en af dem nu, kommer det jo til at tælle for hele næste sæson.

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Så er det da med at få skudt dennis af i en ruf, så kan vi holde på Bak et helt år endnu;-)
Jo kan godt være det var pr sæson, håber da hvert fald ikke der ryger mere end en her til sommer

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Og helst til udlandet skulle lige siges....... Sjælland er ikke helt udland nok;-)

Gaston

Re: Sammy Youssouf

Indlæg af Gaston »

Ja, jeg tror sgu også ham Guily er lidt af en spasmager... At forsøge at linke Rector og Youssouf til FCM virker rimelig søgt... :D

Mose

Indlæg af Mose »

Vi har ingen der banker på til venstrekanten mens vi til gengæld har mange til vores højreside.

I venstre har vi vel kun Simon P., og da hans kontrakt udløber om 1,5 år er det nærliggende at sondere markedet for gardering/erstatning.

Brian Nielsen ville være et særdeles godt køb. Prisen er vel 2-3 mil.

Med et salg af Dennis og et køb af Brian bliver der mere balance mellem emnerne til de to kanter.

Kent

Indlæg af Kent »

Mose Skrev:
> Vi har ingen der banker på til venstrekanten mens
> vi til gengæld har mange til vores højreside.

Christian Olsen er vel også et alternativ på venstre. Man har jo mere eller mindre meldt ud, at hvis han skal spille så fast på, så er det som fløj, da han ikke er en type man umiddelbart vil bruge i front.

Hvad med Sivebæk - kan han dække begge fløje, eller er han fuldstændig et-benet?

Kent

Aaes

Re: Sammy Youssouf

Indlæg af Aaes »

Dahl Nielsen Skrev:
> "Giuly" er virkelig en sand fodboldekspert. Det
> var også ham der mente, at FCM burde knytte
> Giovanni Rector til truppen...

Jeg har ham lidt beskyldt for at være en skjult fodboldagent som har tilknyttet alle de dårligste spillere i suppen, og prøver så at få dem eksponeret ude i klubberne ved at skrive på diverse fora...

Ikke fordi jeg har noget personligt mod Rector og Youssouf, men jesus, man kan jo altså ikke spille fodbold med bind for øjnene og lænker på fødderne !

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nick Ragus, en gudsbenådet dribler.

Kent

Re: Spiller emner - Johansson

Indlæg af Kent »

Det er ud til at Johansson har valgt AIK, så det at han bliver løst fra sin kontrakt i dag, kan være tegn på at han bliver præsenteret i løbet af de næste par dage. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 99,00.html

Signon på 4.8 mio kr og månedsløn på 80.000 kr.

Han foretrækker at spille centerforsvarer, men kan til nød spille venstre back: http://fotbollskanalen.se/fotbollskanal ... 50354.html

Desuden må man vist konstatere, at han gør sig meget skidt på billeder :-)

Kent

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Hvad er status egentligt på C. Sivebæk?
Er han efterhånden klar til førsteholdet? Eller manger han meget endnu.
Han er vel efterhånden 19 år.

Gaston

Indlæg af Gaston »

http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=67884

Ifølge den her gamle nyhed lyder det som om Danny Olsen også kunne spille venstre hvis det var... Siv står vel på spring til pladsen på højre, eller er jeg helt galt på den?

Takito

Indlæg af Takito »

For at sivebæk skal komme i betragtning skal han da til, at vise lidt mere på 2. Division.. Han spiller som en pose nødder i mine øjne. Han har 1 variation når han vil afdrible sin modstander og den kører han på hver gang - og de felste gange har de opfattet det - og de andre gange kommer han med et indlæg som man ikke kan bruge til en disse..

Jeg tror ikke han kommer til at spille på vores førstehold, hvilket vi også snakkede om på stadion i Lørdags, men kan da være andre klubber kan bruge ham.

Jane K

Bliver sikkert høvlet ned nu af alle dem som ikke ser 2. division spille!

Peter Ross

Re: Spiller emner - Sivebæk

Indlæg af Peter Ross »

Takito Skrev:
> For at sivebæk skal komme i betragtning skal han
> da til, at vise lidt mere på 2. Division.. Han
> spiller som en pose nødder i mine øjne. Han har 1
> variation når han vil afdrible sin modstander og
> den kører han på hver gang - og de felste gange
> har de opfattet det - og de andre gange kommer han
> med et indlæg som man ikke kan bruge til en
> disse..

Det der er med Sivebæk er, at han er sygt udisciplineret. Det er meget sjældent han gider arbejde defensivt, og hvis hans første par driblinger på kanten også mislykkes falder han ofte helt ud af kampen, allerede inden den er begyndt. Når hans første driblinger så tilgengæld lykkes stryger han ofte forbi sin direkte oppasser gang på gang i løbet af en kamp.
At du mener hans indlæg er ringe, kan jeg ikke helt følge. Jeg synes generelt kvaliteten på hans indlæg er langt over middel for en 19-årig, men de kan selvfølgelig altid blive skarpere, men for faen, Rommedahl er på landsholdet uden at han kan slå et indlæg, så mon ikke der er håb forude ? :)

> Jeg tror ikke han kommer til at spille på vores
> førstehold, hvilket vi også snakkede om på stadion
> i Lørdags, men kan da være andre klubber kan bruge
> ham.

Det er jeg nu rimelig sikker på, han nok skal komme til. Han har klart talentet til det, han skal bare overbevises om det kan betale sig at arbejde for holdet, og ikke konstant blive irriteret når tingene går ham i mod.

Peter Ross

Mose

Indlæg af Mose »

Chr. Olsen er en spændende spiller og kan godt blive god på venstrekanten, men hvis vi kommer til at stå højt på banen, er jeg i tvivl om hans evne til at sætte sin direkte modstander og om han er stærk nok i pasningsspillet.

Olsen kommer til at score mange mål, men jeg er ikke sikker på han passer til et tophold. Det bliver dog spændende hvad FCM vil med Olsen. Han har jo kun et år tilbage af kontrakten.

Med hensyn til Sivebæk mener jeg han er udpræget højrekantsspiller. Jeg ved ikke hvor god han er med venstreben, men han har altså en helt utrolig spidskompetence i ryk mod baglinjen og gode indlæg. Bliver han mere stabil i sit spil, på alle måder, så ser vi ham snart i SASligaen.

I weekendens kamp på 2.div var han helt fantastisk.

Mose

Indlæg af Mose »

Chr. Olsen er en spændende spiller og kan godt blive god på venstrekanten, men hvis vi kommer til at stå højt på banen, er jeg i tvivl om hans evne til at sætte sin direkte modstander og om han er stærk nok i pasningsspillet.

Olsen kommer til at score mange mål, men jeg er ikke sikker på han passer til et tophold. Det bliver dog spændende hvad FCM vil med Olsen. Han har jo kun et år tilbage af kontrakten.

Med hensyn til Sivebæk mener jeg han er udpræget højrekantsspiller. Jeg ved ikke hvor god han er med venstreben, men han har altså en helt utrolig spidskompetence i ryk mod baglinjen og gode indlæg. Bliver han mere stabil i sit spil, på alle måder, så ser vi ham snart i SASligaen.

I weekendens kamp på 2.div var han helt fantastisk.

Besvar