Her er mit bud på 2006

Om FC Midtjylland og Black Wolves
calleburn

Re: Her er mit bud på 2006

Indlæg af calleburn »

er selfølgelig rigtigt men hvem skal så spille den venstre back hvis vi ikke får en forstærkning?

calleburn

Indlæg af calleburn »

kunne man selvfølgelig.. men det er meget risikabelt at lade en 18 årig og en 17 årig spille midterforsvar i sas ligaen..!

Arff

Indlæg af Arff »

Man kunne sætte enten Leon eller Jesper på venstre back så forsvaret så sådan ud :
Lindkvist Winston/Teo Troest Leon/JM !
Men det er kin hvis vi ikke får en ny venstre back !

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Helge skrev:
-------------------------------------------------------
> Jesper Mikkelsen, har da vist at han er den helt
> rette løsning i forsvaret. Han koster som regel
> kun 1-2 mål pr. kamp, så lad os endelige forsætte
> med ham...Så rykker vi ned i 1. div. til sommer.

Det er da for dumt at skrive, Helge !

Han har da netop før bevist at han kan spille med stor styrke nede i forsvaret !

Folk snakkede jo netop om hvor godt et midterforsvar vi havde ..

At det så har gået skidt i dette efterår, er så en anden vinkel på sagen, men han HAR bevist at kvaliteterne er der

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Tag jer nu lidt sammen !

Det er så typisk at se at hver gang en spiller i en eller anden klub har en god periode, så skal vi til at købe ham !

Vores spillere har også perioder hvor de spiller supergodt !

Andre gange gå det så ikke så godt, og en sådan periode (r) kommer alle spillere ind i, og det kommer Nymann jo også til på et tidspunkt !

Zidane er også pisseringe lige for tiden....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes også det ser meget tiltalende ud med det hold, men synes dog nok at Michael Hansen skal have den samme chance for at spille sig op, som man vil give nogle af de andre efter et svagt efterår !

Jeg tror at mange har det lige som de har haft det med Daugaard; at man kun lægger mærke til de negative afleveringer, som uvilkårligt vil komme, når man slår så mange !

Idag står mange næsten i kø for at rose den Daugaard, som de har været så meget efter...

Brian

Indlæg af Brian »

Jesper M. kunne godt være løsningen. Han løste vel opgaven fint de kampe han fik på pladsen.
Han ender alligevel med at blive skubbet ud fra midten af Troest/Ried/Møller....
Detr ville også være den lønmæssigt fornuftige løsning.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Mikkelsens bundniveau skal jo ikke kun måles ud fra den seneste tid - det siger jo sig selv...

Brian

Indlæg af Brian »

Han har præsteret en stabilt niveau gennem den sidste 1 1/2 sæson, men er faldet
(meget) med holdet. Når vi snakker lavt bundniveau skal vi vel også omkring 4-5 andre spillere. Jesper M. har gennem længere tid vist at han har niveau, men af uforklarlige årsager er han dykket i efteråret (måske er det taktikken, hvem ved.....).

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Chef træner: Thomas Thomasberg ??? Erik Rasmussen hjælpe træner ??? Det ville overhovedet ikke kunne fungere tror jeg ikke. Thomas har været en del af gutterne engang skal du huske på. Det vil løbe op i sjov. Mere end det er med Erik nu tror jeg. Erik rasmussen bliver som Chef træner og vi finder en ny assistent træner ! Det er mit bud !

Arff

Indlæg af Arff »

Jamen Peter Nymann er en spiller der kan nå rigtig langt ! Han har rigtig god teknik og han er mega hurtig ! Han ville være et godt køb !

Men ja ! Kan kin give dig ret i at ALLE spillere har en dårlig periode !

Arff

jakob88

Indlæg af jakob88 »

JM er ikke god nok.......

Han er friustrende at se på, med hans meget slappe attityde.... Sælg ham!!!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Simon skrev:
-------------------------------------------------------

> Forsvar:
> Daugaard - Troest/Reid - Mikkelsen - Ulrik
>
> Daugaard har været en af vores bedste og mest
> stabile spillere her i efteråret, så han burde da
> i hvert fald være så godt som sikker på at spille
> igen til foråret.

Jeg kan ganske enkelt ikke forstå hvorfor alle er så begejstret for Daugaard...
Han bliver sku næsten tørret ligeså ofte som Nikolaj Jørgensen.... Hvad angår Nikolaj Jørgensen er det ikke et spørgsmål om han bliver tørret, men hvor hårdt han bliver tørret...

Selvfølgelig skal Lindkvist have en af de to Backs når han bliver klar, for han har stor klasse....

men ellers nye backs til FCM

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Til gengæld er han normalt ( minus efteråret) en af dem der viser stor spilleglæde og vindermentalitet !

Det er kun fordi det har været et lorte efterår med masser af forskellige opstillinger, og et hold der ikke sammen har kunnet finde den gejst der skal til !

Giv nu Jesper den chance han fortjener, som det menneske han også er !
Han har om nogen været fansenes mand, og ALTID været henne ved os fans efter kampene og altid været god for en snak i loungen efter kampene !

Det har været rigtigt stort, og tænk på hvis ingen spillere havde gjort det, så havde vi måske ikke haft den fælles spirit der trods alt har været en stor del af FCM og tilskuerne !

Derudover mener jeg bestemt at han HAR bevist at han spillemæssigt godt kan være med på holdet også !

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Det hjælper jo ikke at han er god til at snakke.... Jeg synes ikke Jesper kan bruges som forsvarsspiller.... Jeg synes ikke at han har fysikken til at spille midterforsvar, for han bliver let puffet væk. Men generetl mener jeg at han mangler mange ting i hans spil for at kunne spille på vores hold..... Han han har altså fået de chancer han skulle have....

Besvar