Slagsmål på Nodea
-
Altoriso
Re: Slagsmål på Nodea - stemningen
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er fordi megafonerne ikke virker.
>
> Peter Ross
Hvis man i BW har megafoner der ikke virker, så synes det svært at kunne forsvare at indstillingen på holdet ikke er den rigtige.....
> Det er fordi megafonerne ikke virker.
>
> Peter Ross
Hvis man i BW har megafoner der ikke virker, så synes det svært at kunne forsvare at indstillingen på holdet ikke er den rigtige.....
-
YahooSeeker [Bot]
Som Mini siger er det fordi megafonerne er i stykker, jeg er ikke fyret.
Men fordi de er ikke stykker burde det ikke gå ud over stemningen! - Det er sgu bare at råbe folk kan hører det alligevel..
Og jo jeg flyttede fokus på banen, men jeg stod ikke ligesom nogle andre som vendte sig om for at følge med i "kampen" oppe bagved i stedet for den på banen!
/Damsgaard - Kom nu igang!
Men fordi de er ikke stykker burde det ikke gå ud over stemningen! - Det er sgu bare at råbe folk kan hører det alligevel..
Og jo jeg flyttede fokus på banen, men jeg stod ikke ligesom nogle andre som vendte sig om for at følge med i "kampen" oppe bagved i stedet for den på banen!
/Damsgaard - Kom nu igang!
-
Sømanden
megafonerne er i stykker........... http://dk.kelkoo.com/ctl/do/search?site ... &x=25&y=10
-
Anni
Det kan altså ikke undgåes, at vi - som står foran "kampen" - på øverste Nordea, vender os om of fokuserer mod det, i stedet for den ordinære kamp.
Med det øl vi fik smidt i hovedet deroppe fra, så ignorerer man ikke en slåskamp, man aner jo ikke en disse om, hvad der ellers kommer flyvende ned i hovedet på os.
Og hvad var der ellers at synge med på sidst i kampen? "Første division...", startet af de øverste rækker på Nordea, eller buh af spillerne også startet fra øverste Nordea. Nej tak, det er ikke mig.
Anni
Med det øl vi fik smidt i hovedet deroppe fra, så ignorerer man ikke en slåskamp, man aner jo ikke en disse om, hvad der ellers kommer flyvende ned i hovedet på os.
Og hvad var der ellers at synge med på sidst i kampen? "Første division...", startet af de øverste rækker på Nordea, eller buh af spillerne også startet fra øverste Nordea. Nej tak, det er ikke mig.
Anni
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg kan godt forestå dig Anni, jeg ville da også vende mig om hvis jeg fik øl i hovedet, men vi snakker jo de sidste 15 min hvor kun halvdelen af Nordea så fodbold resten stod med ryggen til. Men det var ligesom der hvor de havde allermest brug for støtten. Personlig råbte jeg mere "Buhh" af dem som havde stået med ryggen mod banen de sidste 15 min. Men det var fandme en tam indsats og synes derfor det er berettiget at de ikke ligefrem bliver klappet fra banen!
/Damsgaard
/Damsgaard
-
smørtyven
Damsgaard skrev:
> 1: Giver jeg dig ikke ret i, jeg så en del 40
> årige synge med (Drunk Wolves haha
)
Hva sadan... du er lige blevet skrevet op til en gang bøllebank til næste år..
Keep the faith
Smørtyven - Mere alkohol, mere fodbold, flere kvinder... osse i virkeligheden.
> 1: Giver jeg dig ikke ret i, jeg så en del 40
> årige synge med (Drunk Wolves haha
Hva sadan... du er lige blevet skrevet op til en gang bøllebank til næste år..
Keep the faith
Smørtyven - Mere alkohol, mere fodbold, flere kvinder... osse i virkeligheden.
-
Mike
Re: Elendige kontrollører
Hvad dælen har det med kontrolørne at gøre???? Det er squ da ikke dem der starter med at skabe sig som en flok aber??! Det er ligsom også ret svært at smide de 2, som du siger, ud når der vrimler frem med folk der skal blande sig, ikk. Flot Hekler, og flot avisartikkel, dejligt med folk der støtter op om holdet frem for at skabe ballade I EGNE RÆKKER?!
-
YahooSeeker [Bot]
Er der ikke nogen som har Herning Folkeblad som ligesom kan skrive et indlæg om hvad det indholder?
/Damsgaard
/Damsgaard
-
Anni
Kort fortalt en artikel med Hekler om, at de har dannet en "fanklub" kaldet elementerne og at de går på pub crawl, fordi der er dødkedeligt i loungen, og BW kun tænker på at tjene penge på ølsalg + en masse andet vrøvl efter min mening (undskyld Hekler, men det mener jeg).
Anni
Anni
-
YahooSeeker [Bot]
Tak skal du have Anni 
/Damsgaard
/Damsgaard
-
smørtyven
Damsgaard skrev: