Exit for flere...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: Målmandssituationen i FCM

Indlæg af Peter Ross »

Som jeg husker kampen i Odense, så var Heinze kun halv-skyldig i et mål. Han kiksede et udspark, der røg lige ud til Nikolai Stokholm, der rimelig let kunne afdrible Ulrik Lindkvist, og sparke den ind i det lange hjørne.

Men for lige at komme med noget relevant, udover min klister-hukommelse, så ser jeg også helst Heinze på kassen.
Når man ser på Ola og Anders' præstationer i målet, så har de bestemt ikke været overbevisende, mens Heinze gik friskt til sagen, og stod ganske sikkert i de 4-5 kampe han fik i foråret.
Når man ser på Ola's contra Heinze's form pt., så burde der ikke være nogen tvivl om, at LH skulle starte hver gang. Han har stået fremragende for Reserveholdet og på DS-holdet. Hvis ikke han havde stået i de seneste kampe, så havde begge holdene tabt stort, men Heinze har pillet stort set alt, hvad der har været af afslutninger.

Ola Tidman ? Nej tak ! Lasse Heinze ? Yes sir !

Peter Ross - Det er peng' i æ kass' !

Nicolai Kammersgaard

Re: Exit for flere...

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Derveld? Graulund? Det koster vel begge mellem 5 og 10 millioner værd og hvordan var det lige sidste års regnskab så ud? Derveld er ellers en god spiller men han er alt for dyr. Mht. Leon Jessen så ser han for langsom ud til at spille back han er mere kantspiller. NJ synes har spillet godt når han ikke har været skadet og desuden har vi jo også Ulle til at spille den back.

Nicolai Kammersgaard
100 % støtte til Erik Rasmussen

Besvar