Du virker ærlig talt en smule stædig Skovsen. Så jeg tror ikke der er nogen herinde der får dig overbevist om at MH er en af holdets vigtigste spillere.
Jeg synes at MH spiller med en dejlig ro og fordeler spillet rigtig godt. Han har desuden nogle fantastiske skift, som i den grad er med til at åbne spillet og styrke det fløjspil som er så vigtigt for FCMs spillestil.
At du foreslår bestemor Thorup som afløser er heller ikke noget der lige just styrker din sag
> iøvrigt tak for en go debatform rart man kan have
> sin mening uden at blive tilsvinet eller direkte
> skudt
Jeg mener nu det er dig der fyrer flest skud af, men lad nu det ligge.
Simon Poulsen, Midtbane, 21 år
Sæson: 11 kampe, 2 mål
Træneren: Det er gået over al forventning. Simon har gjort en forskel i flere kampe med sit drev, gode kropsfinter og sin uforudsigelighed. (Erik Rasmussen).
Konkurrenten: Vi mødte ham som SønderjyskE-spiller i begyndelsen af sæsonen, og han var aldeles glimrende. Et stort talent, der allerede tager ansvar. (Ove Christensen, VFF).
B.T.: Kom til fra SønderjyskEs oprykkere, men leverer stabile SAS Liga-præstationer krydret med mål.
Boblere:
Jesper Mikkelsen har vist sig som en farlig herre.
Michael Hansen - det er sjældent prangende, men veteranen falder aldrig igennem.
Og den fra i dag vedr. de største skuffelser:
Christian Traoré, Midtbane, 23 år
Sæson: 11 kampe, 0 mål
Karaktersnit: 7,0
Forventning: Når man sukker efter spilletid i FCK, må det være fordi, man mener, at man er god nok.
B.T.s kommentar: Det har heldigvis vist sig, at storklubbernes bænkevarmere ikke per automatik bliver stjerner i provinsen.
Træneren: Har haft lidt vanskeligt ved at falde ind i rytmen, men vi har tiltro til ham. Han er god til at presspil, og det offensive kommer snart. (Erik Rasmussen)
Boblere:
Frank Kristensen - Farlige Frank har været Famlende Frank i efteråret. Tre mål er ganske enkelt ikke godt nok.
David Nielsen er ikke slagfærdig nok i Ulve-trøjen.