Transfer - Sommer 2025

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars

Re: Transfer - Sommer 2025

Indlæg af UlveLars »

FCM2000 skrev:
1. sep 2025, 22:09
truppen er for smal på midten og for stor i angrebet
En ekstra mand ville jo fx sende Byskov længere væk fra spilletid. Det synes jeg er meget ærgerligt. Jeg husker Ankersen i sin tid nævnte, at man ikke havde handlet på CM fordi man ville prioritere spilletid til Cajuste (som på det tidspunkt også havde haft en noget blandet start i fcm). Jeg ser det samme scenarie med Byskov. Et af landets allerstørste talenter, som vi er nødt til at tro på kommer til at vokse - og altså prioritere en masse spilletid til ham.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

UlveLars skrev:
1. sep 2025, 22:19
FCM2000 skrev:
En ekstra mand ville jo fx sende Byskov længere væk fra spilletid. Det synes jeg er meget ærgerligt. Jeg husker Ankersen i sin tid nævnte, at man ikke havde handlet på CM fordi man ville prioritere spilletid til Cajuste (som på det tidspunkt også havde haft en noget blandet start i fcm). Jeg ser det samme scenarie med Byskov. Et af landets allerstørste talenter, som vi er nødt til at tro på kommer til at vokse - og altså prioritere en masse spilletid til ham.
byskov er ikke en 6'er, det er her jeg ser problemet lige nu. mens en chilli burde sælges i min øjne.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

FCM2000 skrev:
1. sep 2025, 22:23
UlveLars skrev:
1. sep 2025, 22:19
FCM2000 skrev:
byskov er ikke en 6'er, det er her jeg ser problemet lige nu. mens en chilli burde sælges i min øjne.
Midtbanen kan naturligvis sammensættes på flere forskellige måde - også uden Bravo som 6er. Det har vi også set indtil nu. Han har jo ikke spillet alle minutter i sæsonen.
Castillo, Billing, Byskov
Djabi, Billing, Silva
Og så er der muligheden for en 2-mands midtbane, som sagtens kunne blive aktuelt, når Cho bliver fit - ja, sågar til nød med Brumado og Francu i front.
Mulighederne er mange. Vi har 6 stærke midtbanespillere til 3 (eller 2) pladser. Det er fint besat.
Til gengæld må de hjertens gerne sælge Chili - ham er jeg ikke fan af, og behovet er der ikke

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Nu har vi så måske allerede balladen. Osorio er blevet muskelskadet, og Tipsbladet har bragt en artikel om, at han slet ikke er udtaget til vores EL-trup.

Vi render lynhurtigt ind i en kattepine. Nu kun Simsir som fuldblodskantspiller, som kan holde et vis niveau, da Mikel jo som bekendt også er ude i over en måned. Interessant, for at sige det mildt...
/ ABT

Billede

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ABT skrev:
4. sep 2025, 09:46
Nu har vi så måske allerede balladen. Osorio er blevet muskelskadet, og Tipsbladet har bragt en artikel om, at han slet ikke er udtaget til vores EL-trup.

Vi render lynhurtigt ind i en kattepine. Nu kun Simsir som fuldblodskantspiller, som kan holde et vis niveau, da Mikel jo som bekendt også er ude i over en måned. Interessant, for at sige det mildt...
Du kan starte med at stoppe at læse en clickbait viborg avis.

Osorio er på B-Listen så han kan spille uden problemer når han er klar

Besvar