Skadestuen
Re: Skadestuen
En lille forstærkning. Skulle gerne være tilbage på træningsbanen igen. Det skete i reserveholdskampen, da de mødte U-19 holdet sidste uge.Dondinho skrev:Hvilken skade har Sparv fået?
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Tror vi er rigtig mange, der meget gerne vil høre hvordan det står til med Kristian Bach Bak og ligeledes om der er en chance for, at han er med mod Panatinaikos ?
Det vil være super ærgerligt for os / ham og klubben, hvis han er blevet alvorlig skadet og er ude, for en periode.
Det vil være super ærgerligt for os / ham og klubben, hvis han er blevet alvorlig skadet og er ude, for en periode.
-
Jesper BW1100
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det ender nok som frygtet / forventet at han ikke spiller, men godt at vi så trods alt har andre gode spillere i truppen til at overtage, selv om jeg helst havde set Bak på den plads, men når det nu ikke kan være anderledes, så må vi få det bedste ud af det vi har.Jesper BW1100 skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ikos-kamp/
Bak er yderst tvivlsom til torsdag
Iflg. aoh.dk er Bak bange for at han er ude i en længere periode (2 mdr) teorier fra 2 læger.
Er der nogen der ved om vi har en gardering på højre back udover Rømer i truppen ? Synes ikke Rømer er den rigtige på den position, han er vel mere til midterforsvaret eller defensiv midt.
Hvis Bak er ude resten af året f.eks. skal vi vel ud at investere i en ægte højre back.
Er der nogen der ved om vi har en gardering på højre back udover Rømer i truppen ? Synes ikke Rømer er den rigtige på den position, han er vel mere til midterforsvaret eller defensiv midt.
Hvis Bak er ude resten af året f.eks. skal vi vel ud at investere i en ægte højre back.
Det er ikke godt, og mon ikke klubben vil hente en backup såfremt det er så slemt.
Rigtig rigtigt træls, Bak er så vigtig for os.
Rigtig rigtigt træls, Bak er så vigtig for os.
Det afslører endnu engang, hvor sårbar truppen egentlig er på bestemte pladser. Jeg vil mene, vi står med samme problem på toppen. Janssen er tydeligvis ikke god nok, og Paul har brug for udvikling inden, han bliver førstevalg. Hvem har vi så, hvis Duncan bliver skadet i længere tid?
Jeg tror Englænderen kan blive nødt til at købe lidt nyt legetøj, hvis vi skal have en chance i Europa!
Jeg tror Englænderen kan blive nødt til at købe lidt nyt legetøj, hvis vi skal have en chance i Europa!
Jeg håber vi er modige og giver Andre Rømer eller Frederik Møller chancen på højre back. Hvis vi ender med at have to etablerede spillere på hver position, fjerner vi fuldstændigt akademiets berettigelse, og de unge talenteres muligheder.
Selvfølgelig skal de ikke spille, hvis man på forhånd vurderer der ikke er superligaperspektiver i dem, men synes ikke det er de signaler klubben har sendt omkring Møller/Rømer.
Selvfølgelig skal de ikke spille, hvis man på forhånd vurderer der ikke er superligaperspektiver i dem, men synes ikke det er de signaler klubben har sendt omkring Møller/Rømer.
-
Densestar7430
Synes godt nok ikke at Rømer har overbevist noget som helst på højre bak.
Håber vi henter en ny spiller (evt. Leje), som kan dække begge bakker.
Hvis vi ender med at skulle spille Europæisk gruppe spil synes jeg umiddelbart at det ser for tyndt ud.
Hvis vi ender med at skulle spille Europæisk gruppe spil synes jeg umiddelbart at det ser for tyndt ud.
Men 6 uger er sådan lidt en mellemting. Hvis det havde været 8 mdr, var der ingen tvivl om, at vi skulle have en erstatning. Men 6 uger er ikke så længe, så det for alvor bør ændre på vores transferplaner. Der er faktisk kun 4 superligakampe i den periode, og de vigtigste kampe er jo indenfor de næste 10 dage, og der er det alligevel for sent, at få hentet en ny ind.
Enig!Densestar7430 skrev:Synes godt nok ikke at Rømer har overbevist noget som helst på højre bak.
Vi kan godt være "modige" og klare os med det, vi har. Vi skal bare indstille forventningerne efter det! - Og det skal ledelsen så også huske at melde ud!
Ja, den er lidt svær. Men trods alt dejligt, at det ikke var værre med Bak. Havde lidt frygtet noget korsbånds-noget.Kent skrev:Men 6 uger er sådan lidt en mellemting. Hvis det havde været 8 mdr, var der ingen tvivl om, at vi skulle have en erstatning. Men 6 uger er ikke så længe, så det for alvor bør ændre på vores transferplaner. Der er faktisk kun 4 superligakampe i den periode, og de vigtigste kampe er jo indenfor de næste 10 dage, og der er det alligevel for sent, at få hentet en ny ind.
Jeg synes stadig vi er for tynde på backs, så jeg ser gerne vi får en mere ind her.