Transfervinduet sommer 2013
Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013
Det er det vel altid.. Et bud kan blive stort/godt nok til at man ikke kan sige nej.PH1978 skrev:"....som udgangspunkt...."
Men mente da også at Fcm som udgangspunkt, ikke sælger profiler til liga "rivaler"
Kan dog godt lide denne sætning fra CS.. og regner ikke med at sælge ud inden vinduet lukker.
Re: Transfervinduet sommer 2013
Juelsgård på vej væk? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... g-fcm-exit
Hvis Juelsgård smutter må førsteprioriteten da være at få forlænget med Sly og Izunna - næsten uanset hvad det kræver af lønforhøjelser.
Er der ikke kun 1-1,5 år før de har kontraktudløb? Det vil stille klubben i en markant bedre position - men det kræver nok en gentlemansaftale - evt. en frikøbsklausul - om, at spillerne selvfølgelig får lov at smutte, når der er et tilfredsstillende bud for spiller/klubben.
Er der ikke kun 1-1,5 år før de har kontraktudløb? Det vil stille klubben i en markant bedre position - men det kræver nok en gentlemansaftale - evt. en frikøbsklausul - om, at spillerne selvfølgelig får lov at smutte, når der er et tilfredsstillende bud for spiller/klubben.
- FCM Fan nr. 1
Fransk fodbold måske?Ravnen skrev:Juelsgård på vej væk? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... g-fcm-exit
Ligesom Albæk (og Kjær)
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Eller bruge pengene på, at købe alle transferrettighederne tilbage.Mazter81 skrev:Hvis Juelsgård smutter må førsteprioriteten da være at få forlænget med Sly og Izunna - næsten uanset hvad det kræver af lønforhøjelser.
Det havde jeg helt glemt... SÅ lad os gøre begge delePH1978 skrev:Eller bruge pengene på, at købe alle transferrettighederne tilbage.Mazter81 skrev:Hvis Juelsgård smutter må førsteprioriteten da være at få forlænget med Sly og Izunna - næsten uanset hvad det kræver af lønforhøjelser.
- DenStolteJyde
PH1978 skrev:Eller bruge pengene på, at købe alle transferrettighederne tilbage.Mazter81 skrev:Hvis Juelsgård smutter må førsteprioriteten da være at få forlænget med Sly og Izunna - næsten uanset hvad det kræver af lønforhøjelser.
Nu ved jeg ikke lige hvor meget du forventer vi får for at sælge julle.. Men mig bekendt har vi vel solgt transferrettigheder for 27 mio? (slyzunna invest var 7 mio var det ikke?)
Jeg synes jeg læste et sted at prisen for julle formentlig ligger i omegnen af 6 mio.. og under alle omstændigheder ryger han nok ikke for over 27 mio...
- DenStolteJyde
Mads Albæk...
Læste lige inde på debatside.dk at nogen skrev at Ikast (underforstået FCM) er bedre til at sælge spillere til gode priser end AaB og fremhæver så Mads Albæk solgt for 4,5 mio som et godt salg..
Sjovt så forskelligt man kan se på sagerne.. personligt havde jeg nok håbet på en smule mere end 4,5 mio..
Sjovt så forskelligt man kan se på sagerne.. personligt havde jeg nok håbet på en smule mere end 4,5 mio..
Re: Mads Albæk...
Med et år tilbage af kontrakten var det svært at forlange mere.DenStolteJyde skrev:Sjovt så forskelligt man kan se på sagerne.. personligt havde jeg nok håbet på en smule mere end 4,5 mio..
Det rykker vist tættere på med Julle: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... um=twitter
Fint at vi har afløsere til venstre back, men vi kommer godt nok til at savne de skarpe dødbolde. De har givet en hel del points allerede i denne sæson..
Fint at vi har afløsere til venstre back, men vi kommer godt nok til at savne de skarpe dødbolde. De har givet en hel del points allerede i denne sæson..
Ja vores afløsere mangler lige lidt og savnet af Julles dødbolde kan komme til at gøre ondt. Men jeg tror nu at vores afløsere til positionen, med lidt kampe og spilminutter, nok skal fide sig til rette og mon ikke vi finder en anden til at levere fornuftige dødbolde, så vi ikke taber alt for stort på det punkt.
På snarligt sigt bliver det jo også Dannys dødbolde, så det bliver jo lidt trist at vinke farvel til to SÅ skarpe på afleveringer!pr0j3ct skrev:Ja vores afløsere mangler lige lidt og savnet af Julles dødbolde kan komme til at gøre ondt. Men jeg tror nu at vores afløsere til positionen, med lidt kampe og spilminutter, nok skal fide sig til rette og mon ikke vi finder en anden til at levere fornuftige dødbolde, så vi ikke taber alt for stort på det punkt.
Synes dog at have set at Kristian Bak både er blevet bedre på at slå nogle gode afleveringer, og også gerne vil forsøge at lave nogle flere forsøg på giftige afleveringer (ikke altid de lykkes, men øvelse gør mester som man siger)
Derudover tager han jo også efterhånden nogle gode lange indkast
Jeg så også at Pione Sisto var ude og tage et hjørnespark - så noget kunne måske tyde på at det også er noget han måske træner ekstra i og har evnerne til
Men som sagt - både Julle og Dannys indlæg kommer til at blive savnet, specielt dem Julle slår ude fra linien
http://www.bt.dk/superligaen/fcms-forsv ... ds-eventyr
Ikke sindssygt meget nyt i det men lugter af et salg er lige på trapperne! Selvom julle bliver svær at undvære vurdere jeg at det ville være det rigtige salg såfremt man skal sælge .. Også fordi han vel nærmest er eneste mand hvor pengene rent faktisk ender i fcm:)
Mike
Ikke sindssygt meget nyt i det men lugter af et salg er lige på trapperne! Selvom julle bliver svær at undvære vurdere jeg at det ville være det rigtige salg såfremt man skal sælge .. Også fordi han vel nærmest er eneste mand hvor pengene rent faktisk ender i fcm:)
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Fordømt.... Så får vi ikke vildt mange penge for ham : "Lige nu vil et eventyr i en russisk eller asiatisk klub være uinteressant for mig."Mike80 skrev:http://www.bt.dk/superligaen/fcms-forsv ... ds-eventyr
Mike