Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Ser ud til at Løssl ryger til dødsboet i Bordeaux:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... s-nye-klub

Kan næppe være mange gryn i den overgang, men vi slipper da af med støjen og lønkronerne…
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Og stensikkert en bænkeplads til Lössl dernede. En skam det kom dertil

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCM skal ud og købe en rigtig stærk midtforsvar, Dahlsgaard og Erik ser ikke gode ud mere og har ikke gjort det længe, nu går de også og skændes indbyrdes, det er et købssignal.

De skal have en stærk midtbanemand og en målmand hvis løssl ryger.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Har sgu nok lidt undervurderet, hvad vi har at gøre med defensivt. Men vi har muligvis solgt én af vores bedst spillende (hvis man kigger på 2022) CB's i Høegh for peanuts. Men samtidig har man jo hentet Gartenmann på en fri (og skrevet permanent med Ortiz), men ikke set meget til dem.

Jeg tror også, det ville være en rigtig god idé at kigge efter noget her. Men det gør vi nok allerede - også hvis man skal tro BT. De snakkede i hvert fald om et muligt Scholz-retur samt et godt øje til Horsens' James Gomez i går.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Scholz vil være topdollar.

Men der mangler desværre en hel del mere end det.

O

Indlæg af O »

Kvantitativt bør vi have nok stoppere, men er kvaliteten der ikke (hvilket en kamp mod Benfica nok ikke bør være målestok for), så jeg gerne James Gomez fra Horsens. Tror det kunne være en Bubacarr 2.0, dog med større potentiale.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Hvor bliver forstærkningerne af?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal have træneren på plads først, så vi ikke køber spillere en kommende træner ikke vil bruge.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Lupus1999 skrev:
3. aug 2022, 16:07
Vi skal have træneren på plads først, så vi ikke køber spillere en kommende træner ikke vil bruge.

Det giver selvfølgelig god mening. Men har FCM tid til at vente på det, sådan som spillet har været her i opstarten??

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lupus1999 skrev:
Det styrer Svend og Claus ka du roligt regne med. Nu har vi købt Gartenmann og Koukou og hvorfor har vi det ? Som jeg ser dem ganske fornuftige spillere, men hvornår får de chancerne.

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Jeg syntes truppen er stærk, især når folk er skadesfri. Ikke Benfica-stærk nuvel, men der er en god mix af erfaring og talent, balance i antal i alle kæder (ikke som Fck med 99 offensive spillere til 3 positioner), og nok til at vi bør være konkurrencedygtige i Europa League og de nationale turneringer.

Jeg forventer kun køb til at erstatte potentielle afgange. F.eks. Evander, Joel, Kaba eller hvem der nu måtte ryge ud. Eller hvis vi spotter en diamant (Scholz selvfølgelig), men så skal der folk den anden vej.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Lupus1999 skrev:
Hvis det er mantraet, er det ikke sikkert der kommer mere på ind-siden. Stein har selv udtalt, at man er tålmodige og vil være grundige. De er ikke desperate for at finde en inden for et par uger, men derimod er de klar til at vente helt frem til vinterpausen, hvis nødvendigt.
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Man kan da håbe at den kære cs så køber lidt ind efter egen bestemmelse, og på baggrund af hvad han selv har udtalt fcm skal stå for - dybe løb, højt pres, fysik og power...

Ikke at det vil hjælpe en ny træner med en anden ideologi, men hvis han alligevel må indfinde sig som mellemleder, er det vel bare med at få købt ind, hvis man finder noget til en god (læs spot, på heden)-pris.

Jeg tror dog cs har fået frataget sig noget af hvis ikke ansvaret så indblandingen i flere ting, og at det bliver efter et anden setup fra efter det der skete med Bo forleden - hvis man har Viaplay bør man høre debatten i Onside fra i søndags med Kuhn og Per Frimann, der ligger kun 10 min. interview på nettet, men det vigtigste er udeholdt - desværre - nemlig vedr. hierarkiet internt i fcm - hvem der har magten - hvad man skal indfinde sig med, og hvor det potentielt kan gå galt - det var en god debat de 2 imellem, og de har så ret i det de udtalte.

Jeg ved ikke om det er klippet væk fordi at nogen sidder og kigger med, og har givet TV3 Sport mundkurv på. Jeg har ikke kunne få hele det båndet indlæg ud af redaktion heller, ved henvendelse, desværre: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -sin-plads (hvis man har Viaplay ligger Onside programmet fortsat derinde)

En anden ting også; gad vide hvor meget Ankersen kigger med oppe fra og ned på de her kaos piloter vi har rendende, og hvad han kan bidrage med ift. transfers pt.?

Vijen

Indlæg af Vijen »

Ifølge transfervinduet så er Club Brugge i gang med, at forberede et 3millioner euro bud på Valdemar Byskov.

ForzaPeking

Indlæg af ForzaPeking »

Hej FCM-fans

Kanske helt fel plats för denna fråga, men vad tycker ni om Glen Riddersholm? Han är aktuell som tränare för mitt IFK Norrköping och jag hör lite oroande snack om honom.

Bästa hälsningar
/Martin

Låst