Mike80 skrev:Igboun udtaler nu selv at han kender til interessen fra valladolid! Skulle være blevet kontaktet af sin agent imorges.. Sjældent en agent kontakter spilleren med mindre der noget konkret interesse.. Ting kan gå hurtigt i fodbold så afventer i spænding at vi får lukket det vindue! Hatten af for steinlein som indtil nu har præsteret et super flot vindue..
Mike80 skrev:Igboun udtaler nu selv at han kender til interessen fra valladolid! Skulle være blevet kontaktet af sin agent imorges.. Sjældent en agent kontakter spilleren med mindre der noget konkret interesse.. Ting kan gå hurtigt i fodbold så afventer i spænding at vi får lukket det vindue! Hatten af for steinlein som indtil nu har præsteret et super flot vindue..
Især dette citat er godt: "- Vi står stærkere rustet lige nu, end jeg havde turde drømme om før jul. Vi giver det et skud og går efter den chance, vi har for at tage guldet, siger Claus Steinlein."
Så er ambitionen meldt ud, og hvis det lykkes at holde det hele samlet, så håber jeg, at alle med et FCM-hjerte også er klar til at gå all-in i hele forårssæsonen!
Mike80 skrev: Ting kan gå hurtigt i fodbold så afventer i spænding at vi får lukket det vindue! Hatten af for steinlein som indtil nu har præsteret et super flot vindue..
Fingrene væk til alle!!
Mike
Ja noget tyder på, at vi skal gå benhårdt efter det danske mesterskab, men hvad nu hvis buddet bliver højere ?
Ja det bliver spænding på lige indtil midnat.
Igboun kan efter 9 år i landet i foråret søge dansk statsborgerskab mig bekendt? Måske strategien bag et nej til et så forholdsvis stort bud FCM's økonomi taget i betragtning.. Der jo generelt større værdi i EU spiller så måske fornuftigt og afvente markedet mes Igboun til sommer medmindre der lander et monsterbud og vi har tid til at hente Antipas;)
Mike80 skrev:Igboun kan efter 9 år i landet i foråret søge dansk statsborgerskab mig bekendt? Måske strategien bag et nej til et så forholdsvis stort bud FCM's økonomi taget i betragtning.. Der jo generelt større værdi i EU spiller så måske fornuftigt og afvente markedet mes Igboun til sommer medmindre der lander et monsterbud og vi har tid til at hente Antipas;)
Mike
Så vidt jeg har forstået kan Igboun søge allerede nu og det har han sikkert også gjort.
Der er vel et par måneders ventetid på sådan noget kunne jeg forestille mig...
Nogen der ved noget om hvorfor Sviatchenko ikke er med idag?
Mine bange konspirationsteorier går på om FCK er kommet med et for godt bud. Ståle udtaler at der er 50 % chance for en ny spiller udover mussi og cornelius. Og med snakken om at Zanka skiftet tilsyneladende er faldet til jorden, kunne de tænkes at være gået all in på Erik.
FCK burde ikke være den eneste klub med interesse for Erik, og han har meldt ud at han gerne vil til engelsk fodbold. Nu da Cardiff har slog babyface2 tilbage til FCK mon så ikke babyface1 ønsker defensiven forstærket ?
Sly er tydeligvis hooked på sydlandsk fodbold hvor jeg også tror han ville passe ind,men jeg tror ikke han vil opgive en evt. Naturaliserings til dansk statsborgerskab, medmindre pengene er voldsomt store. Eftersom han er spærret i de første 2 kampe, hvilket svarer til næsten 15% af resten af sæsonen, så er der måske en vis ræson i at fyre ham af hvis prisen er rigtig og det er det han vil. selvom Pione ikke kan erstatte sly så vil en fysisk stærk Pione måske kunne sætte et positivt præg på holdet i dette forår.
Noe skrev:Puha, for 12 mio. havde jeg nok sendt Sly afsted, og hentet Antipas ind i stedet. Jeg tror ikke vi får tilbudt 12 mio for ham igen.
Nå, så er der i hvert fald tonet rent flag: Vi spiller for guld!
Jeg under virkeligt også Sly et skifte til Valladolid som pt. ligger lige under stregen i den spanske liga.
Men timingen er bare ikke særligt god så og det håber jeg da Sly har forståelse for selvom hans agent udtaler til tipsbladet at han er en smule skuffet over det ikke blev til noget. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... j-til-salg
Isaac Oliseh er blevet udlejet til Thisted IF i 2. div.
Jeg syntes det virker lidt mærkeligt man ikke har kunnet finde en 1. divisionsklub der kunne bruge ham, men det er vel også godt nok at gøre noget godt for en samarbejdsklub.
WBW skrev:Nogen der ved noget om hvorfor Sviatchenko ikke er med idag?
Mine bange konspirationsteorier går på om FCK er kommet med et for godt bud. Ståle udtaler at der er 50 % chance for en ny spiller udover mussi og cornelius. Og med snakken om at Zanka skiftet tilsyneladende er faldet til jorden, kunne de tænkes at være gået all in på Erik.
Ja, man må håbe at de har brugt alle deres penge på Cornelius. Der må være grænser for FCKs midler, og kan ikke tro, at de har 50 mio til transfer. Men ellers et skræmmende scenarium, at vi har holdt på profilerne indtil 23:30 og så ryger Erik til FCK....
FCK er vel næsten tvunget ud i at hente en ekstra midterforsvarer med salgene af Ragner og Michael Jakobsen, så hvis Zanka-handlen kikser, ender de nok med at være desperate.
Den er god nok. Bak har giftet sig og hans kone hedder Bach.
I min optik rimelig spøjst at ville kalde sig Bach Bak, men det er jo hans frie valg. Står desuden også bag på hans nye trøje.