Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Kusk solgt, så blev Ålbårg sgu meget svækket! 
Re: Sv: Transfer sommer 2014
Er Razak ikke i Ringkøbing, eller har han lagt støvlerne på hylden?Ravnen skrev:Altså Zidan til Viborg?Knoti skrev:Kan se at Zidan og pimpong hænger ud sammen i disse dage, mon der er noget i gære
Han driver et eller andet medieværk for Viborg FF, kan ikke helt huske hvad det er, om det er noget internet TV eller hvad.
Hmm er det kun mig der undrer sig lidt over at der ikke snart sker noget med nye folk som kommer ind. De havde da sagt at der ville komme 3 nye folk til truppen men indtil nu er der kun kommet 1 og man må da sige at sæsonstarten nærmer sig.
Tror I at forhandlinger er brudt sammen, eller bare trækker ud?- eller vidste man slet ikke hvem man ville have?
Tror I at forhandlinger er brudt sammen, eller bare trækker ud?- eller vidste man slet ikke hvem man ville have?
Sniper skrev:Hmm er det kun mig der undrer sig lidt over at der ikke snart sker noget med nye folk som kommer ind. De havde da sagt at der ville komme 3 nye folk til truppen men indtil nu er der kun kommet 1 og man må da sige at sæsonstarten nærmer sig.
Mange handler sker jo først mod slutningen af vinduet. Hertil kommer at man måske skal sælge nogen først, samt det store spørgsmålstegn der kan sættes ved den mulige lockout i dansk fodbold, som vel nok kan dæmpe forventningerne om europæisk deltagelse og hermed også interessen i at spille for bl.a FCM...
FCM's Twitterkonto skrev:Nyt Nyt kl.12
Bak forlænger med 2 år.
Så håber jeg det er til en lav løn.
Definer lige lav lønPako skrev:Bak forlænger med 2 år.
Han får i hvert fald mindre i løn end tidligere, men skal ikke sige om det er til samme løn som en kassemedarbejder i Netto ...
http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-fo ... -kaptajnen
Han har været god og stabil for os, det er en god nyhed 
Næ, jeg har også kigget lidt efter det. Vi skulle jo sende et stærkere på søndag mod BIF end senest mod SE.Sniper skrev:Hmm er det kun mig der undrer sig lidt over at der ikke snart sker noget med nye folk som kommer ind. De havde da sagt at der ville komme 3 nye folk til truppen men indtil nu er der kun kommet 1 og man må da sige at sæsonstarten nærmer sig.
Men det gør vi vel også, hvis Izunna og Svia er klar. Ellers har jeg svært ved at se det. I målet er vi i hvert fald ikke styrket....
Zidan kommer ikke til klubben.
Jeg skal indrømme, at jeg er glad for dette da jeg tvivler på hvad han skulle kunne levere.
Det romantiske siger dog, at det er trist at han ikke afslutter karrieren "hjemme". Men dette er udelukkende romantisk, og ikke realistisk eller ønskeligt.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... ke-tilbage
Jeg skal indrømme, at jeg er glad for dette da jeg tvivler på hvad han skulle kunne levere.
Det romantiske siger dog, at det er trist at han ikke afslutter karrieren "hjemme". Men dette er udelukkende romantisk, og ikke realistisk eller ønskeligt.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... ke-tilbage
Det er også en svær en med zidan. Vi har duncan på pladsen og tvivler på duncan/zidan vil acceptere at sidde på bænken for meget. Som holdet er pt. passer han ikke ind, desværre.
Jeg tror dog at han ville kunne levere, ligeså vel som Jakob P. kan efter en længere indspils periode.
Men så er der også det økonomiske, han er selvfølgeligt heller ikke billig i drift. Det var tider med zidan og noget man godt kunne savne i ny og næ, men det er nye tider nu og dem er zidan bare ikke en del af.
Jeg tror dog at han ville kunne levere, ligeså vel som Jakob P. kan efter en længere indspils periode.
Men så er der også det økonomiske, han er selvfølgeligt heller ikke billig i drift. Det var tider med zidan og noget man godt kunne savne i ny og næ, men det er nye tider nu og dem er zidan bare ikke en del af.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvis ikke vi var styrket, så må Brøndby absolut have været svagere end sidst vi mødte dem.
Tror at kampen mod SE blev tabt, fordi vi ikke havde den indstilling som vi havde i går mod Brøndby. Vi ved at vi altid har det svært mod SE. Hver gang vi spiller mod SE, spilles der ballon fodbold og vi vinder sjældent den type fodbold.
@TrueWolfMidt
Tror den her hører til i en anden tråd.

Tror den her hører til i en anden tråd.
Undskyld mig, menTrueWolfMidt skrev:Hvis ikke vi var styrket, så må Brøndby absolut have været svagere end sidst vi mødte dem.![]()