Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)
-
Lauth
Re: Per Ciljan Skjelbred - Hvad ligger han i?
Hvad med ham Rosenborg spilleren Per Ciljan Skjelbred. Han er godt nok midtbane. Han er sindsyg god og kan bare alt på en midtbane. Det er hvad jeg betegner som en klassespiller. Jeg ser ham som lidt urealistisk men det kunne være sjovt og se ham i FCM. Nogen der ved hvad han ville koste i en transfer?
-
Chap
Eftersom hans kontrakt først udløber i 2012, er prisen på ham nok 25-30 mio. kr. Så ja, det er fuldstændig urealistisk at tro på, at vi skulle signe ham.
-
Jacob
Re: Prica til FCM??
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror også at Prica har en kontrakt klar, som
> sådan set bare skal skrives under fra hans side,
> når de to klubber er blevet enige om prisen, og
> han har gennemgået det oblikatoriske lægecheck,
> men om det er inden for 24 timer tvivler jeg en
> lille smule på, jeg vil nok sige inden på lørdag.
>
> Personligt er jeg ret sikker på at den klub han
> vil blive præsenteret i, spiller i sorte og røde
> spilletrøjer, og har hjemmebane i Herning
Der behøver jo ikke nødvendigvis ske noget før mandag. Vi har jo udvidet tranfervinduet med to dage fra og med i år.
Kilde: http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... fervinduet
> Jeg tror også at Prica har en kontrakt klar, som
> sådan set bare skal skrives under fra hans side,
> når de to klubber er blevet enige om prisen, og
> han har gennemgået det oblikatoriske lægecheck,
> men om det er inden for 24 timer tvivler jeg en
> lille smule på, jeg vil nok sige inden på lørdag.
>
> Personligt er jeg ret sikker på at den klub han
> vil blive præsenteret i, spiller i sorte og røde
> spilletrøjer, og har hjemmebane i Herning
Der behøver jo ikke nødvendigvis ske noget før mandag. Vi har jo udvidet tranfervinduet med to dage fra og med i år.
Kilde: http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... fervinduet
-
Arff
Jacob Skrev:
> Kilde:
> http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009
> /danmark-udvider-transfervinduet
Ja, det ved jeg godt - og jeg vil gerne ha' lov at udskyde mit "bud", til transferens sidste dag
> Kilde:
> http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009
> /danmark-udvider-transfervinduet
Ja, det ved jeg godt - og jeg vil gerne ha' lov at udskyde mit "bud", til transferens sidste dag
-
Arff
Ja, så er der ca. 48 timer tilbage i dette transfer vindue, og endnu er der ikke offentliggjort nogle FCM-handler, men jeg er overbevist om Prica nok skal blive præsenteret i dette vindue, og nærmere på mandag.
Man kunne også håbe der snart kom bud efter Thomas Røll, så han var fri for at træne med U-truppen i hele denne halv-sæson, som vi er på vej mod.
Man kunne også håbe der snart kom bud efter Thomas Røll, så han var fri for at træne med U-truppen i hele denne halv-sæson, som vi er på vej mod.
-
BW - 665
Arff Skrev:
> Ja, så er der ca. 48 timer tilbage i dette
> transfer vindue, og endnu er der ikke
> offentliggjort nogle FCM-handler, men jeg er
> overbevist om Prica nok skal blive præsenteret i
> dette vindue, og nærmere på mandag.
Bare lige en indskudt bemærkning... hvornår har du sidst set FCM indgå handler på den sidste dag i transfervinduet? Det skulle overraske mig gevaldigt hvis Ørgaard først får alt i orden på mandag, så jeg tror personligt kontakten er opgivet - hvis den da har været der i første omgang.
> Man kunne også håbe der snart kom bud efter Thomas
> Røll, så han var fri for at træne med U-truppen i
> hele denne halv-sæson, som vi er på vej mod.
Tjaa, ellers kan man jo evt. opløse hans kontrakt - så kan han skifte hvornår det skal være.
> Ja, så er der ca. 48 timer tilbage i dette
> transfer vindue, og endnu er der ikke
> offentliggjort nogle FCM-handler, men jeg er
> overbevist om Prica nok skal blive præsenteret i
> dette vindue, og nærmere på mandag.
Bare lige en indskudt bemærkning... hvornår har du sidst set FCM indgå handler på den sidste dag i transfervinduet? Det skulle overraske mig gevaldigt hvis Ørgaard først får alt i orden på mandag, så jeg tror personligt kontakten er opgivet - hvis den da har været der i første omgang.
> Man kunne også håbe der snart kom bud efter Thomas
> Røll, så han var fri for at træne med U-truppen i
> hele denne halv-sæson, som vi er på vej mod.
Tjaa, ellers kan man jo evt. opløse hans kontrakt - så kan han skifte hvornår det skal være.
-
Elo
>
> Bare lige en indskudt bemærkning... hvornår har du
> sidst set FCM indgå handler på den sidste dag i
> transfervinduet?
Fagerberg!
> transfervinduet?
Fagerberg!
-
BW - 665
Elo Skrev:
> >
> > Bare lige en indskudt bemærkning... hvornår har
> du
> > sidst set FCM indgå handler på den sidste dag i
> > transfervinduet?
>
> Fagerberg!
Forkert, men du ikke er alt for langt fra, han blev hentet 3 dage før vinduet lukkede, kilde: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=79111
> >
> > Bare lige en indskudt bemærkning... hvornår har
> du
> > sidst set FCM indgå handler på den sidste dag i
> > transfervinduet?
>
> Fagerberg!
Forkert, men du ikke er alt for langt fra, han blev hentet 3 dage før vinduet lukkede, kilde: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=79111
-
Jydepower
Jeg tror ikke 25-30 kan gøre det s: !!
Han skulle, efter nogles/manges mening, være et af Norges kæmpe stjerner, og har set nogle af Rosenborgs kampe i Tippeligaen og det ser BESTEMT IKKE dumt ud. Efter som han kun er 21 år, Liverpool var interesseret, hans lange kontraktperiode og hans talent så tror jeg at Rosenborg vil have mere for ham.
Han skulle, efter nogles/manges mening, være et af Norges kæmpe stjerner, og har set nogle af Rosenborgs kampe i Tippeligaen og det ser BESTEMT IKKE dumt ud. Efter som han kun er 21 år, Liverpool var interesseret, hans lange kontraktperiode og hans talent så tror jeg at Rosenborg vil have mere for ham.
-
Peter Ross
Christopher Poulsen blev hentet i absolut yderste minut af transfervinduet...
Peter Ross
Peter Ross
-
Kent
BW - 665 Skrev:
> transfervinduet? Det skulle overraske mig
> gevaldigt hvis Ørgaard først får alt i orden på
> mandag, så jeg tror personligt kontakten er
> opgivet - hvis den da har været der i første
> omgang.
Tja, - jeg er også en smule overrasket over, at der ikke er sket noget endnu. På den anden side vil Prica-handlen kræve at han skal gå markant ned i løn. Derfor kan man måske ikke fortænke Prica i at trække den til sidste øjeblik for at se, om der ikke dukker noget bedre op. Det kan tænkes at vores kontrakt ligger klar til underskrift i fald der ikke kommer andet - så måske er vi nødløsningen, hvilket betyder at der først vil ske noget meget sent i morgen aften.
> transfervinduet? Det skulle overraske mig
> gevaldigt hvis Ørgaard først får alt i orden på
> mandag, så jeg tror personligt kontakten er
> opgivet - hvis den da har været der i første
> omgang.
Tja, - jeg er også en smule overrasket over, at der ikke er sket noget endnu. På den anden side vil Prica-handlen kræve at han skal gå markant ned i løn. Derfor kan man måske ikke fortænke Prica i at trække den til sidste øjeblik for at se, om der ikke dukker noget bedre op. Det kan tænkes at vores kontrakt ligger klar til underskrift i fald der ikke kommer andet - så måske er vi nødløsningen, hvilket betyder at der først vil ske noget meget sent i morgen aften.
-
Ralle8900
Mjahh... Realistisk set, er den handel vel gået i vasken nu - skal begge landes transfer-vinduer ikke være åbne for at spillere kan skifte?
Og mig bekendt er det engelske vindue vel lukket i nat? Eller hvad?
Og mig bekendt er det engelske vindue vel lukket i nat? Eller hvad?
-
Rooney
Tja, Ørgaard lignede ihvertfal ikke en som havde travlt igår da han var til træningskamp - så er også næsten sikker på hvis vi får ham så er det Kent's teori.
-
Mads
Hvis begge parter er klar tager det jo heller ikke lang tid at skrive under! Jeg er straks mere bekymret over, at sunderland solgte seriemorderen til Rovers for nyligt... Det kan være de ønsker et minimum af angribere i truppen spilletid eller ej!
-
Ravnen
Tja de skal vel vente til "børsen" åbner, de skal jo informeres før der kan holdes pressemøde. Så i morgen er vi meget klogere.