Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Arff »

mousebreaker skrev:Jeg ville være målløs over en signing af Okore. Det ville betyde at Nicolaisen skulle lejes ud og Riis blive fjerde valg. Det går imod alt hvad klub og Benham siger de gerne vil. Glem det - det kommer ikke til at ske
Mit bud, og klare forhåbning er, at Nico bliver udlejet til sommer. Han har leveret OK, men er imo slet ikke klar til at spille Superliga endnu, da han ganske simpelt laver for mange børnefejl.

Jeg er 110% sikker på at Nico bliver en Superligaprofil, men det bliver ikke allerede efter sommerferien, så derfor ville en hel sæson med 20-30 hele kampe være fantastisk for ham, men også FCM på sigt.

Mit bud er, at forsvaret hedder Riis, Kian, Korcsmar, Halsti og så en fra akademiet som 5. valg næste sæson. Hvis vi kvalificerer os til et gruppespil kan det være at Halsti bliver byttet ud med en yngre, og bedre model, men som udgangspunkt er det de fire der bliver satset på næste sæson.

Sent from my iPad using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Benjamin97

Indlæg af Benjamin97 »

Tænker højt:

Jonas Lössl (Mainz 05) - Hvis vi skal være i spil til 1. pladsen sæson 17/18, så skal vi også have en klasse målmand. Hvorfor ikke Lössl, som heller ikke er sikkert første valg i Mainz?

Joachim Andersen (FC Twente) - Ny midterforsvarer ved siden af Kian Hansen. Mere stabilitet nede bagved.

Sammy Skytte (Silkeborg IF) - Nyt, ungt til midtbanen. En mand med stort potentiale.

Mads Albæk (IFK Göteborg) - Behøves ikke de største uddybninger...

Robert Skov (Silkeborg IF) - Det samme som Sammy Skytte.

Asger Sørensen (Red Bull Salzburg) - Backup for Rasmus Nissen som snart kan sælges.

Philip Billing (Huddersfield) - Ung dansker i Championship. Ved ikke så meget om ham...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Arff skrev:
24. maj 2017, 11:09
mousebreaker skrev:Jeg ville være målløs over en signing af Okore. Det ville betyde at Nicolaisen skulle lejes ud og Riis blive fjerde valg. Det går imod alt hvad klub og Benham siger de gerne vil. Glem det - det kommer ikke til at ske
Mit bud, og klare forhåbning er, at Nico bliver udlejet til sommer. Han har leveret OK, men er imo slet ikke klar til at spille Superliga endnu, da han ganske simpelt laver for mange børnefejl.

Jeg er 110% sikker på at Nico bliver en Superligaprofil, men det bliver ikke allerede efter sommerferien, så derfor ville en hel sæson med 20-30 hele kampe være fantastisk for ham, men også FCM på sigt.

Mit bud er, at forsvaret hedder Riis, Kian, Korcsmar, Halsti og så en fra akademiet som 5. valg næste sæson. Hvis vi kvalificerer os til et gruppespil kan det være at Halsti bliver byttet ud med en yngre, og bedre model, men som udgangspunkt er det de fire der bliver satset på næste sæson.

Sent from my iPad using Tapatalk
Lyder fornuftigt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Anders Hagelskjær skriver permanent med Skive
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skiv ... permanent/

Ikke verdens største overraskelse, men tillykke til ham med senior kontrakten og tillykke til Skive med en spændende spiller,
der allerede har fået rigtig godt med spilletid i klubben.

THenry

Indlæg af THenry »

CS udtaler sig om det kommende transfervindue i dagens HF:

- Ingen af lejesvendene Bruninho og Wikheim bliver købt permanent. Wikheim er meget dyr at købe fri. Wikheim siger selv, at prisen er så høj, at der ikke er mange danske klubber, der kan være med på det niveau
- Der er stort fokus på at finde et angrebsalternativ til Paul. Målet er, at vi har signet én, når den nye sæson starter i weekenden 14-16 juli
- Novak er stadigvæk på salgsrampen. CS forventer, at han starter op i klubben efter ferien, men forventer et salg i august.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

THenry skrev:
26. maj 2017, 14:08

- Ingen af lejesvendene Bruninho og Wikheim bliver købt permanent. Wikheim er meget dyr at købe fri. Wikheim siger selv, at prisen er så høj, at der ikke er mange danske klubber, der kan være med på det niveau
- Der er stort fokus på at finde et angrebsalternativ til Paul. Målet er, at vi har signet én, når den nye sæson starter i weekenden 14-16 juli
- Novak er stadigvæk på salgsrampen. CS forventer, at han starter op i klubben efter ferien, men forventer et salg i august.
Nævnes der ikke noget om forstærkning til forsvaret?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kongeren82 skrev:
27. maj 2017, 06:19
THenry skrev:
26. maj 2017, 14:08

Nævnes der ikke noget om forstærkning til forsvaret?
HF skriver at Korcsmar skulle være på plads, men bare ikke offentliggjort endnu.

Raat33

Indlæg af Raat33 »

Kunne Julian Kristoffersen være et emne som en kommende ungdomsspiller? Manden står uden kontrakt til sommer og må siges at se lovende ud.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Raat33 skrev:
27. maj 2017, 21:27
Kunne Julian Kristoffersen være et emne som en kommende ungdomsspiller? Manden står uden kontrakt til sommer og må siges at se lovende ud.
Lidt ked af bare at skyde ideer ned, uden at komme med noget selv,
Synes det er fedt med nogle forslag og er jo heller ikke dumt tænkt.

Men jeg er i hvert fald ikke overbevist,
Han kan ikkemmeget andet end at være stor.
Han var virkelig dårlig i reserveholdskampen FCM spillede mod FCK.

Og den næste, vi kan ikke 'outspende' FCK, men vinkan i hvert fald prøve at 'outsmarte' FCK.
Det har jeg svært ved at se vi kan gøre med 'FCK rester'

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Arff skrev:
Mit bud, og klare forhåbning er, at Nico bliver udlejet til sommer. Han har leveret OK, men er imo slet ikke klar til at spille Superliga endnu, da han ganske simpelt laver for mange børnefejl
Det må man da vist sige du har ret i
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mousebreaker skrev:
28. maj 2017, 16:57
Arff skrev:
Mit bud, og klare forhåbning er, at Nico bliver udlejet til sommer. Han har leveret OK, men er imo slet ikke klar til at spille Superliga endnu, da han ganske simpelt laver for mange børnefejl
Det må man da vist sige du har ret i
Forsvaret kræver mere end en investering i en enkelt midtforsvar fra Ungarn.

Det er naivt at snakke om europa, top3 og pokalfinale med 2 unge midtforsvarer, de har langt vej endnu.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

et solidt forsvar er bygget op om 2 gode stoppere og en god målmand i øjeblikket har vi ingen af delene.

Vi sender vores bedste målmand væk i mine øjne (MA) vores midt forsvarer har ikke fungeret siden Erik blev solgt,
så højeste sommer ønske er ny stopper ( klaret ) og ny målmand vil det være i mine øjne et super sign med
Anders Lindegård.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

et solidt forsvar er bygget op om 2 gode stoppere og en god målmand i øjeblikket har vi ingen af delene.

Vi sender vores bedste målmand væk i mine øjne (MA) vores midt forsvarer har ikke fungeret siden Erik blev solgt,
så højeste sommer ønske er ny stopper ( klaret ) og ny målmand vil det være i mine øjne et super sign med
Anders Lindegård.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg synes, som nævnt tidligere, at Anders Lindegaard og Jores Okore er to must signings.

Her efter må en angriber stå på listen sammen med Mads Albæk.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lupus1999 skrev:
28. maj 2017, 19:00
Jeg synes, som nævnt tidligere, at Anders Lindegaard og Jores Okore er to must signings.

Her efter må en angriber stå på listen sammen med Mads Albæk.
Det kommer ikke til at ske. De har et navn, men kvaliteten er væk. Glem dem.

Albæk kan jeg gå med til.

Låst