Side 17 af 81

Re: Transfer vinter 15/16

: 27. nov 2015, 08:12
af mnm123
Hold da fast vi mangler nye spillere med ideer. Holdet har ingen fantasi og driv kraft frem ad banen, med forventede afgange af Petter på midtbane og Olsson ikke internationalt kan begå sig kunne det være spændende med en Casper Sloth til den centrale del af midtbanen, samt vi får en en som kan tage over for Jacob som har spillet for meget her i efteråret og ikke bliver yngre.

Re: Transfer vinter 15/16

: 27. nov 2015, 08:57
af fcmguld2015
Vores kantspillere er meget stationære - og desværre ude på sidelinien de er det!
Så backerne kan ikke komme med frem!
Vi bliver alt for stationære i vores angrebsspil

Og med undtagelse af Royer, så arbedjer de ikke nok defensivt.

Tror savnet af Sly er større end man lige havde forestillet sig!
Han trak ind i banen, så backen kunne komme med op og slå indlæg!

Så 1-2 gode kanter, der arbejder ind i banen og kan dække op defensivt!
Så er vi kørende igen. Så tror jeg også Olsson vil blomstre mere!

Re: Transfer vinter 15/16

: 27. nov 2015, 12:38
af Uldkraemmeren
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... passet-ind

Jeg kan ikke forstå man ikke kan få mere ud af ham. Han er farlig hver gang han bliver skiftet ind på toppen, og tilbyder noget andet når Paul og Duncan ikke fungerer.

Re: Transfer vinter 15/16

: 27. nov 2015, 19:24
af mousebreaker
Urena passer ikke ind i Riddersholms spillemåde. Men JT har da prøvet 4-4-2 af. Der er det oplagt at bruge ham.

Jeg tror vi går et forår 2016 i møde med både Kadlec, Rilwan og Sisto i truppen. Bliver spændende at følge - og måske lige det der skal til for at vi kommer i gang offensivt igen. Kan ikke se for mig at Sisto blivet solgt. Hvem vil betale den pris vi vil have for Sisto efter et skadesplaget 2015 og en masse elendige præstationer. Et år hvor gode kampe kan tælles på een hånd. Bevares jeg tror vi får mange bud - men tvivler på at vi accepterer bud i 30M klassen efter Sisto selv har afslået et bud på angiveligt 54M bare 6 mdr forinden.
Jeg håber dog jeg tager fejl for Sistos skyld.

Re: Transfer vinter 15/16

: 27. nov 2015, 23:39
af Administrator
Umiddelbart kan jeg ikke flytte indlæg. Vi må bare få folk tilbage på sporet igen.

Re: Transfer vinter 15/16

: 28. nov 2015, 12:37
af Arff
ThygeM skrev:
mousebreaker skrev:Jeg er ret sikker på at hvis Falk bliver i Danmark - så bliver det i Brøndby. De må være store favoritter til at tage ham, hvis han altså bliver i Danmark. OB vil gøre alt for at beholde ham, ingen tvivl om det. Men bliver han i OB, så er han sgu for uambitiøs. Jeg ser ham gerne i FCM trøjen, men synes ikke det peger i den retning. Det kan dog være at Falk og Thorup har fået nogle indbyrdes relationer i U21 regi, så vi faktisk står stærkere i billedet end jeg umiddelbart tror
Jeg er også ret sikker på at han ender i Bif - i har ligesom nok kanter :) Tror hans relationer til Både TF og TB ( Samt Hjulsager, Durmizi, Rønnow og Nør) gør at han føler sig mere tryg ved dette skifte - tror ikke han skifter til udlandet endnu - så var det sket!
Jeg vil ikke udtale mig om, hvorvidt han ender i Brøndby eller ej, men argumentationen med at han kender nogle fra Brøndby tror jeg ikke holder. Professionel fodbold i Danmark er en lille niche, et sted hvor alle kender alle. Er det kun trygheden han søger, så bliver han selvsagt i OB. FCM står pt. stærkere end BIF, og samtidig kender han også mange af i vores trup. Jeg tror han kigger på lønpakke, muligheden for at vise sig frem nationalt og internationalt og selvfølgelig projektet, og her er hverken du/I eller jeg/os i stand til at se objektivt på tingene :-)

Re: Transfer vinter 15/16

: 1. dec 2015, 11:21
af Noerum
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D

Re: Transfer vinter 15/16

: 1. dec 2015, 18:59
af Kent
http://www.dt.no/godset/sport/drammen/s ... -57-234093
Gustav Wikheim, 22-årig kantspiller

Re: Transfer vinter 15/16

: 1. dec 2015, 20:26
af Kent
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ne/5853264
Rasmus Falk.
Kampen om ham bliver hård.

Re: Transfer vinter 15/16

: 1. dec 2015, 20:31
af Treco
Fra eb artiklen
"...ifølge fodboldhjemmesiden tribunen.com har OB endda haft forskellige priser på Rasmus Falk alt afhængig af, hvem der ringede.
Ifølge sitet hed prisen i sommer 17 mio. kr., hvis det var Brøndby, der ringede, mens den var 12 mio. kr. for eventuelt udenlandske købere."
Hvis de tal passer er det da noget af en dansker/konkurent skat.

Så er spørgsmålet bare hvem kan tilbyde Falk de bedste muligheder FCM, FCK, Brøndby, (OB) eller udlandet.

Re: Transfer vinter 15/16

: 3. dec 2015, 09:28
af ThygeM
Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D
Hvad definerer en Storklub?? Nu har Jonas386 fremhævet AAb som sådan en på bold.dk, Debatside.dk, Black-wolves.dk samt EBs Nationen!! Hvis hans argumenter om en storklub holder skal vi helt ned i 2 div før vi finder hold der ikke er storklubber!

Hvis jeg skulle definere ordet ville det udelukkende være FCK og Bif der kom i betragtning - udfra en blanding af resultater, historie, fanbase, økonomisk formåen samt kultur. Og her er FCM (endnu ikke) gammel nok til at være med da især kulturen tager tid at opbygge ligesom fanbasen gør - Bif er den klub i jylland med flest jyske tilhængerere hvilket har taget år at bygge op :D (Sandhed!! Bif support Nordjylland sendte flere tilskuere til Brøndby i Søndags end AAb!!). Målt på resultaterne er i et tophold - men storklub vil jeg ikke kalde FCM.

On topic - hvad skulle i bruge Falk til? Har i ikke kantspillere nok? Falk er vel heller ikke fysisk stærk nok til det spil i gerne vil spille - der passer han bedre ind i TFs boldvarmeri og afleveringer bagud!!

Re: Transfer vinter 15/16

: 3. dec 2015, 09:50
af AaBMand
ThygeM skrev:
Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D
Hvad definerer en Storklub?? Nu har Jonas386 fremhævet AAb som sådan en på bold.dk, Debatside.dk, Black-wolves.dk samt EBs Nationen!! Hvis hans argumenter om en storklub holder skal vi helt ned i 2 div før vi finder hold der ikke er storklubber!

Hvis jeg skulle definere ordet ville det udelukkende være FCK og Bif der kom i betragtning - udfra en blanding af resultater, historie, fanbase, økonomisk formåen samt kultur. Og her er FCM (endnu ikke) gammel nok til at være med da især kulturen tager tid at opbygge ligesom fanbasen gør - Bif er den klub i jylland med flest jyske tilhængerere hvilket har taget år at bygge op :D (Sandhed!! Bif support Nordjylland sendte flere tilskuere til Brøndby i Søndags end AAb!!). Målt på resultaterne er i et tophold - men storklub vil jeg ikke kalde FCM.

On topic - hvad skulle i bruge Falk til? Har i ikke kantspillere nok? Falk er vel heller ikke fysisk stærk nok til det spil i gerne vil spille - der passer han bedre ind i TFs boldvarmeri og afleveringer bagud!!
Det er fint at din kamp går ud på hvem der har flest tilskuere, så koncentrere vi andre klubber os om at vinde mesterskaber... Ikke at jeg tror det er løgn, men har du noget dokumentation på din påstand om tilskuere fra Nordjylland? De må have haft en skøn tur hjem... :lol: :lol: :lol:

Re: Transfer vinter 15/16

: 3. dec 2015, 09:53
af AaBMand
I øvrigt så tror jeg at 9/10 spillere vælger muligheden for trofæer og store penge. Tror ikke at de kigger så meget på at Brøndby vandt mesterskabet for 10 år siden... (TI!!!!)

Re: Transfer vinter 15/16

: 3. dec 2015, 09:57
af Kent
AaBMand skrev:
ThygeM skrev:
Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D
Hvad definerer en Storklub?? Nu har Jonas386 fremhævet AAb som sådan en på bold.dk, Debatside.dk, Black-wolves.dk samt EBs Nationen!! Hvis hans argumenter om en storklub holder skal vi helt ned i 2 div før vi finder hold der ikke er storklubber!

Hvis jeg skulle definere ordet ville det udelukkende være FCK og Bif der kom i betragtning - udfra en blanding af resultater, historie, fanbase, økonomisk formåen samt kultur. Og her er FCM (endnu ikke) gammel nok til at være med da især kulturen tager tid at opbygge ligesom fanbasen gør - Bif er den klub i jylland med flest jyske tilhængerere hvilket har taget år at bygge op :D (Sandhed!! Bif support Nordjylland sendte flere tilskuere til Brøndby i Søndags end AAb!!). Målt på resultaterne er i et tophold - men storklub vil jeg ikke kalde FCM.

On topic - hvad skulle i bruge Falk til? Har i ikke kantspillere nok? Falk er vel heller ikke fysisk stærk nok til det spil i gerne vil spille - der passer han bedre ind i TFs boldvarmeri og afleveringer bagud!!
Det er fint at din kamp går ud på hvem der har flest tilskuere, så koncentrere vi andre klubber os om at vinde mesterskaber... Ikke at jeg tror det er løgn, men har du noget dokumentation på din påstand om tilskuere fra Nordjylland? De må have haft en skøn tur hjem... :lol: :lol: :lol:
Ikke for at lege debatpoliti (og så alligevel...): men kan I ikke stoppe det her med det samme. Der er absolut ingen grund til at en BIF- og en AaB-fan diskuterer hvem, der har det mindste selvværd, i en tråd der handler om FCMs transfervindue.
Desuden tvivler jeg på, at nogen af jer, nogen sinde har oplevet, at sådanne diskussioner har ført til noget som helst konstruktivt. Vi ved alle, at AaB selv elsker at underspille og hader når andre underspiller AaBs rolle i dansk fodbold. Vi ved også, at Brøndby var en stor klub i 1990'erne - og det ønsker de ikke, at nogen glemmer.
EOD.

Re: Transfer vinter 15/16

: 3. dec 2015, 10:54
af Lupus1999
Et bud på en afløser på højre back, hvis Bak ikke holder eller stiller støvlerne i fremtiden, kunne være OB,s Mikkel Desler.

Han virker hurtig, stærk defensiv og offensiv. Spændende spiller, hvis du spørger mig. Til januar kunne det være fedt med tilgang af Falk og Desler. Umiddelbart er det de to positioner vi er tyndest besat grundet Bak's altid tilbagevendende skader.