Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Tror heller ikke vi er efter Okore og som allerede nævnt skulle AAb også være igang med samtalerne.
Omvendt er vi som udgangspunkt de eneste der kan betale den løn han burde forlange. Orker ikke se ham i en AaB trøje. Hvis han nu tænkte sig godt om, var der nok en mulighed for at spille europæisk i FCM næste sæson og få 20-25 kampe minimum.
I interviewet virker Ståle ret bedøvende med hvem der får ham - og de skal sgu nok klare sig, så man kan da håbe CS om ikke andet også forsøger, hvis vi da ikke allerede er first mover.
I interviewet virker Ståle ret bedøvende med hvem der får ham - og de skal sgu nok klare sig, så man kan da håbe CS om ikke andet også forsøger, hvis vi da ikke allerede er first mover.
Okore har siden han skiftede til Villa været præget af skader, bl.a. en korsbåndsskade. Vi har ikke brug for en spiller mere til skadeslisten.
Okore er vel heller ikke den leder på banen vi har brug for.. de styrker okore har, har vi vel allerede i Riis. Med undtagelse af hurtigheden.
Jeg vil anse det for usmart ikke at hente ham.
Alder, sult, niveau og økonomien og videresalgspotentiale går op i en højere enhed her.
Manden har et tårnhøjt niveau og kan begå sig på landshold og Premier League.
Hvis nogen har glemt ham, så se nogle af hans kampe fra FCN i CL og nogle kampe fra Premier League.
Okore er helt klar til at vise hans høje niveau igen. Og en knægt på 24 har netop ild i øjnene for at vise sit niveau igen.
Alder, sult, niveau og økonomien og videresalgspotentiale går op i en højere enhed her.
Hvis nogen har glemt ham, så se nogle af hans kampe fra FCN i CL og nogle kampe fra Premier League.
Okore er helt klar til at vise hans høje niveau igen. Og en knægt på 24 har netop ild i øjnene for at vise sit niveau igen.
Nogle gange synes jeg godt nok, at der er nogle der er FCM blinde herinde
Jeg vil gerne høre om der er nogen der har set nogen af de kampe Okore har spillet for FCK ?Lupus1999 skrev: ↑21. maj 2017, 19:59Jeg vil anse det for usmart ikke at hente ham.
Der er kæmpe forskel på den måde han præsterer på idag, og da han var i FCN. Det er ligesom om at man kun husker ham fra FCN - og der var han outstanding. Idag ser jeg ham som fysisk stærk og tildels også hurtig. Det jeg har set af kampe har han haft store placeringsproblemer, og derved sat sig selv under pres. Og det er rigtig nok at vi ikke skal ha flere der har været ude med lange skadesforløb. Det har Okore. Jeg håber ikke vi tænker på ham overhovedet.
Hvis han bare var klasse hvorfor har han så ikke spillet mere i FCK ?? Ståle går jo ikke af vejen for at stille med 8 defensive spillere.
Okore var et sats. Lad os bare glæde os over, at det blev Ståle der tog det sats, og tabte. Vi har ikke brug for flere eksperimenter i midterforsvaret, men derimod lederskab og stabilitet. Okore er ingen af delene.
-
Jesper BW1100
Jeg mener ikke vi skal hente Okore af den simple grund at han ingen lederevner har.
Du kan ikke pille hans tidligere meritter fra ham. Han har været et bæst fysisk (styrke og hurtighed) og har leveret på et højt niveau i FCN (med lederen Bjelland ved siden af sig!)
Men selv hvis vi tror på, at han kan komme derop igen (jeg tvivler selv lidt på det), og kan lægge hans skader og mildest talt alt andet end prangende præstationer i FCK bag sig, vil det stadig ikke give ham lederevnerne.
Så vil vi stå med et centralt forsvar i Kian og Okore, hvor ingen af dem snakker. Det er dømt til at gå galt.
Vi har commited os til Kian på en lang kontrakt, hvilket jeg synes er helt fint. Men vi er pinedød nødt til at have en leder ind ved siden af ham, hvilket vil gøre han 20 procent bedre (så vi da Erik var der).
Derfor håber jeg Zsolt handelen er en done deal. Han virker som en mand med lederpotentiale. Så kan den unge leder Riis være 3 valg og Nicolaisen 4 valg.
Halsti håber jeg vi kan komme af med. Han har simpelthen ikke niveauet.
Du kan ikke pille hans tidligere meritter fra ham. Han har været et bæst fysisk (styrke og hurtighed) og har leveret på et højt niveau i FCN (med lederen Bjelland ved siden af sig!)
Men selv hvis vi tror på, at han kan komme derop igen (jeg tvivler selv lidt på det), og kan lægge hans skader og mildest talt alt andet end prangende præstationer i FCK bag sig, vil det stadig ikke give ham lederevnerne.
Så vil vi stå med et centralt forsvar i Kian og Okore, hvor ingen af dem snakker. Det er dømt til at gå galt.
Vi har commited os til Kian på en lang kontrakt, hvilket jeg synes er helt fint. Men vi er pinedød nødt til at have en leder ind ved siden af ham, hvilket vil gøre han 20 procent bedre (så vi da Erik var der).
Derfor håber jeg Zsolt handelen er en done deal. Han virker som en mand med lederpotentiale. Så kan den unge leder Riis være 3 valg og Nicolaisen 4 valg.
Halsti håber jeg vi kan komme af med. Han har simpelthen ikke niveauet.
-
Steffen am
Raahauge var allerede på vej videre.
Skive har nu signet med ham.
Tillykke til ham og Skive. Spændende at se endnu en ung ulv på det spændende Skive hold.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skiv ... per-i-fcm/
Skive har nu signet med ham.
Tillykke til ham og Skive. Spændende at se endnu en ung ulv på det spændende Skive hold.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skiv ... per-i-fcm/
De få % Okore har mere, gør det det værd at hente ham?
-
Steffen am
Okore er i bedste fald en lottokupon.Vijen skrev: ↑21. maj 2017, 20:33De få % Okore har mere, gør det det værd at hente ham?
20 - 25 mio. kan man i hvert fald godt glemme.
Han har været i udlandet, rykket ned med hans klub og kommet hjem.
Snart 25 år (august). Selv hvis det går godt er det et salg som 26-27. Et flot salg vil hedde måske 10. mio.
Hvilket også er flot, men ja hvad får man.
Hvilken tilstand er hans hoved og krop i? Hvor mange kampe til at han kommer på noget der ligner hans gamle niveau, hvis overhovedet? Hvad skal han have i løn? For hvilken værdi 'stjæler' han spilletid fra de unge? som Jesper er inde på, kan han spille på hans gamle niveau uden en leder ved siden af?
Jeg ser Okore som værende meget usandsynlig i FCM. Han havde sin chance, men valgte pengene over spilletid, og det siger en del. Lad os nu blot håbe, at det er en reminder til fremtiden for de spillere der kan vælge mellem FCM og FCK. Korcsmar skulle være på plads, og det er højst usandsynligt vi går efter to profilerede midtstoppere.
Samtidig skal vi også kigge på, hvilke kvalifikationer vi leder efter i en midtstopper, og der passer Korcsmar bedre på profilen end Okore. Vi skal have en leder og styrmand ind, og det er Okore ikke.
Jeg er mere spændt på, hvilke/hvilken angriber vi får, eller hvert fald forsøger at få.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samtidig skal vi også kigge på, hvilke kvalifikationer vi leder efter i en midtstopper, og der passer Korcsmar bedre på profilen end Okore. Vi skal have en leder og styrmand ind, og det er Okore ikke.
Jeg er mere spændt på, hvilke/hvilken angriber vi får, eller hvert fald forsøger at få.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
mousebreaker
Jeg ville være målløs over en signing af Okore. Det ville betyde at Nicolaisen skulle lejes ud og Riis blive fjerde valg. Det går imod alt hvad klub og Benham siger de gerne vil. Glem det - det kommer ikke til at ske
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: RE: Re: Transfervinduet sommer 2017
Det er også min umillibare tanke med ham. At han er en vanvittig dygtig forsvarsspiller. Men det vi mangler i forsvaret er en leder, da det mangler de 2 unge og til dels også Kian som gjorde det noget bedre dengang han spillede sammen med Erik frem for nu hvor lederansvaret ligger på hans skuldreVijen skrev:Okore er vel heller ikke den leder på banen vi har brug for.. de styrker okore har, har vi vel allerede i Riis. Med undtagelse af hurtigheden.
Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk