Transfervinduet Vinter 2013/14

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Transfervinduet Vinter 2013/14

Indlæg af Ravnen »

Ja, og hvis Femi kan genfinde fordoms styrke, så er ham og Izunna ligeså drabeligt. Det er en midtbane af høj høj klasse vi kan mønstre.. :geek:

ArneR

Indlæg af ArneR »

Var ked af at Danny rejste, men det her er simpelthen bare lige til at hive humøret helt tilbage i topform, her i de kolde mørke vintermåneder. Glæder mig til sæsonstart om en lille stor måned. :D
Polle Polle Polle.

Nu tror jeg kursen er sat mod en guldmedalje, det syntes jeg i hvert fald er den indirekte melding i dette.

oros

Indlæg af oros »

Hehe, ja så tog jeg da fejl! :lol: Det ser spændende ud. Nu skal vi bare ikke begynde at sælge.... :shock:

Noe

Indlæg af Noe »

Som det ser ud lige nu, forstærker vi os, mens FCK har solgt ud af start-11, og ikke købt nogen. Det er omvendt-dag. ;)

(ja ja, jeg ved det godt, men lad nu bare CV fyre alt for mange penge af i Norge).

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Noe skrev:Som det ser ud lige nu, forstærker vi os, mens FCK har solgt ud af start-11, og ikke købt nogen. Det er omvendt-dag. ;)

(ja ja, jeg ved det godt, men lad nu bare CV fyre alt for mange penge af i Norge).
Ja det folk og nogle journalister har glemt er, at spillere som Janssen, Hedinsson og villefane træner med for 100 pct nu. Andersson er 100 pct med og femi 100 pct med.

De her fem spillere var jo stort set ude hele efteråret, eneste minus er hassan :evil: De her spillere er jo når de er i topform klassespillere.

Nu får man så i bonus en Jacob Poulsen.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

FCMVIC skrev:
Noe skrev:Som det ser ud lige nu, forstærker vi os, mens FCK har solgt ud af start-11, og ikke købt nogen. Det er omvendt-dag. ;)

Ja det folk og nogle journalister har glemt er, at spillere som Janssen, Hedinsson og villefane træner med for 100 pct nu. Andersson er 100 pct med og femi 100 pct med.

De her fem spillere var jo stort set ude hele efteråret, eneste minus er hassan :evil: De her spillere er jo når de er i topform klassespillere.

Nu får man så i bonus en Jacob Poulsen.

Men selvom vi har Hassan ude så har vi altså stadig en giftig start 11 med ganske ok folk i anden række..

Der hvor jeg tænker det ser tyndest ud må nærmest være det centrale forsvar, men der kan Kolja jo godt gå ind og tage den ene plads i tilfælde af skader.

Lössl
Bak (eller kolja) - Banggaard - Erik - Julle
Izu - Femi
Andersson - Sly
Poulsen
Duncan

Andersson og sly som kant spillere og poulsen som en slags offensiv midt, det er egentlig et ok alternativ til den normale 4-1-4-1 som ellers kunne se ud ca således:
Bak - Banggaard - Erik - Julle
Izu
Sisto - Andersson - Poulsen - Sly
Duncan.

(har ikke medtaget Rilwan fordi han ikke er klar til de første kampe..)

Men det er i hvert fald som jeg ser 2 fornuftige mulige opstillinger, den første nok lidt mere defensivt orienteret..

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Sly er så vidt jeg husker ude med karantæne de 2 første kampe..

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Klaus Egelund (Journalist EB) mener at vide at det kun drejer sig om en mindre hurdle inden Jacob Poulsen senere på ugen præsenteres på en kontrakt som minumin løber til sommeren 2017,. Jeg ikke altid lige stor personlig Klaus Egelund fan, og har også haft flere mail debatter med ham når jeg har kommenteret på hans artikler i EB vedr. FCM. Men en ting må man dog give mande,n og det er at han gennem tiden har vist ,at hans kilder i FCM plejer at holde vand.

Poulsen til 2017 lyder som sød musik i mine øre.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

oros

Indlæg af oros »

Poulsen til 2017 lyder som sød musik i mine øre.
Ja, det lyder sq godt! Men så skal den nok heller ikke strækkes længere....

I guder, hvor må han være sulten efter at spille betydende kampe.... ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Klaus Egelund på Twitter skrev:
@RossMidtjylland @PatrickArff en mand betaler mere. 12 andre med. Årsløn 2.5-3... Kontraktlængde oppe i luften - sommer 2018 lyder det til

oros

Indlæg af oros »

Noe skrev:
Klaus Egelund på Twitter skrev:
@RossMidtjylland @PatrickArff en mand betaler mere. 12 andre med. Årsløn 2.5-3... Kontraktlængde oppe i luften - sommer 2018 lyder det til
Det er da et plaster på såret, må man sige...

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Villafane lufter, at han er åben for et skifte i dette vindue. Trist, at vi ikke fik noget ud af ham, men i bund og grund var han vel også lottokupon.

http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-argentin ... for-skifte

oros

Indlæg af oros »

PH1978 skrev:Villafane lufter, at han er åben for et skifte i dette vindue. Trist, at vi ikke fik noget ud af ham, men i bund og grund var han vel også lottokupon.

http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-argentin ... for-skifte
Hånden på hjertet: der er ingen køber!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Altså situationen havde set bedre ud for ham hvis han ikke var blevet skadet, men som det ser ud lige nu er han vel i bedste fald nummer 3 på højre back positionen.

I sidste kamp blev han brugt på kanten så vidt jeg kunne se, og det kan da godt være at han der har nogle styrker som kan gøre at han måske kan få noget spilletid..

Spicker

Indlæg af Spicker »

DenStolteJyde skrev:Altså situationen havde set bedre ud for ham hvis han ikke var blevet skadet, men som det ser ud lige nu er han vel i bedste fald nummer 3 på højre back positionen.

I sidste kamp blev han brugt på kanten så vidt jeg kunne se, og det kan da godt være at han der har nogle styrker som kan gøre at han måske kan få noget spilletid..
Han ligger vist nok nogle gode indlæg.
Noget vi mangler på kanten efter Danny er smuttet :)

Låst