Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mads

Re: Forstærkninger!

Indlæg af Mads »

Hvis vi forsætter med at spille vores nuværende system, hvem gider så forklare mig hvordan Gilberto kan være en forstærkning!? Kampen mod Esbjerg viste med stor tydelighed, at vi har brug for en angriber med en vis tyngde (én der kan holde på bolden, når han får den med ryggen mod mål) hvis vi skal have succes med denne taktik.

Derimod kunne det være meget spændene at se Ilsø som ny hængende angriber, da Thygesen mere og mere viser sine begrænsniner, især mod modstandere der står langt tilbage på egen banehalvdel!

Jeg kan mærke jeg allerede har fået forhåbningerne op, der er altid en vis spænding ved at signe nye folk. Men egentlig mener jeg vi burde skaffe os af med noget dødvægt i stedet for!

Dondy

Indlæg af Dondy »

Jeg synes Gilberto vil være glimrende som anden angriber, og vil være en klar forstærkning som angriber ved siden af Frank. Som alene spidspids vil Gilberto desuden være mange gange bedre end eksempelvis Jude. Gilberto er rigtig hurtig, har en rigtig god teknik og så kan han score mål og det er vel nok hans bedste kvalitet og det som vores egne angriber pt. mangler mest.

De her tal siger vel alting:
2008: 12 mål
2007: 9 mål

Pt. er det vist kun Frank der er bedre til at score mål end gilberto så Frank og Gilberto på holdet så er vi sikre på mål. Dog kan det sagtens være andre og mere spændende emner rundt omkring i verden, spændende bliver det ihvertfald.

Jeg synes det er lidt satset at købe Ilsø inden man har set hvordan han komme tilbage fra sin nu lange skadesperiode.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

http://www.bold.dk/nyt/Tre-danske-topkl ... an-Nielsen

Kunne det muligvis være dette JØ vil frem til, at de fører kampen om brian nielsen?

Han ville da være en god spiller, at få til klubben, nu da Borring har meldt ud, at han vil videre til næste sommer, så ville han jo allerede nu stille og roligt blive spillet ind på holdet ?

Dont

Indlæg af Dont »

Iflg. Onside.dk skulle OB og FCK føre "kampen". I min optik burde vi dog slet ikke være inde i denne såkaldte kamp. Brian Nielsen er for mig en opreklameret ballade mager der ikke vil have noget et kunne bidrage med. Hvis Borring ryger næste år ser jeg meet hellere Siv på denne plads end Brian Nielsen. Oh well, det er bare min mening.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Dont skrev:Iflg. Onside.dk skulle OB og FCK føre "kampen". I min optik burde vi dog slet ikke være inde i denne såkaldte kamp. Brian Nielsen er for mig en opreklameret ballade mager der ikke vil have noget et kunne bidrage med. Hvis Borring ryger næste år ser jeg meet hellere Siv på denne plads end Brian Nielsen. Oh well, det er bare min mening.
ok han er da måske lidt af en ballade mager ,men vel ikke mere ind andre vi har og haft i klubben. Jeg ser ham som en eminent fodbold spiller som godt er klar over at hans næste klub skifte er meget afgørende for hans fremtid, og den klub som køber ham vil sikkert også ligge vægt på et inden en kontrakt. Vores offensive muligheder vil øges og han kan bruges i højre så med en ofensiv med Borring, Danni, Brian, vil gi os nogle hurtige spiller og gøre vores omstillingsspil bedre og vi kan måske pånå en fleksibilitet mellem disse spilllere så vi bliver mere uforudselige.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Dont skrev:Iflg. Onside.dk skulle OB og FCK føre "kampen". I min optik burde vi dog slet ikke være inde i denne såkaldte kamp. Brian Nielsen er for mig en opreklameret ballade mager der ikke vil have noget et kunne bidrage med. Hvis Borring ryger næste år ser jeg meet hellere Siv på denne plads end Brian Nielsen. Oh well, det er bare min mening.
Det må jeg erklære mig helt enig i, en signing af Brian Nielsen ville være et fantastisk spild af de få penge klubben har at arbejde med, fordi:

1) Borring er stort set aldrig skadet og holder noget af det højeste spillemæssige niveau i FCM.

2) Vi har en fuldgod reserve i Siv som også har brug for spilletid. 3 kompetente spillere + det løse, til 2 pladser, må være rigeligt og det specielt i en periode hvor livremmen skal strammes ind.

3) Jeg er bestemt ikke overbevist om Brian Nielsens niveau. Ud over en god periode i starten af foråret, har han absolut intet vist og mere gjort sig bemærket ved sin useriøse tilgang til sporten og nærmest et uendeligt lavt bundniveau.

4) Pengene kan investeres langt bedre på andre pladser, eks. i forsvaret eller angrebet.

Henter vi Brian Nielsen, så fatter jeg ingenting.

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

Er jeg den eneste der ville se Björn Runström som en klar forstærkning? Han er pt. 4.valg i OB, og hvis de køber ham brasilianeren vil han for alvor være ude i kulden. Kan ikke huske om det var en skade eller noget andet der satte ham udenfor sidste sæson, men i den periode hvor Djiby ikke scorede, var det da ham der var deres offensive trussel.
Jeg ville sgu være godt tilfreds hvis han kom til FCM på kontrakt eller leje med forkøbsret.

Fyrsten

Indlæg af Fyrsten »

Vandsø skrev:Er jeg den eneste der ville se Björn Runström som en klar forstærkning? Han er pt. 4.valg i OB, og hvis de køber ham brasilianeren vil han for alvor være ude i kulden. Kan ikke huske om det var en skade eller noget andet der satte ham udenfor sidste sæson, men i den periode hvor Djiby ikke scorede, var det da ham der var deres offensive trussel.
Jeg ville sgu være godt tilfreds hvis han kom til FCM på kontrakt eller leje med forkøbsret.
Det kan du have ganske ret i. Problemet er bare, at hans agent så sent som i dag har sagt, at han bliver i OB.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal altså også have klare forstærkninger og ikke flere bredde spillere. Bjørn Rünstrøm ville være en god reserve, men ikke til start 11éren. De offensive kort som ville kunne gå direkte ind i start 11éren efter min mening er:

Ken Ilsø, en meget kreativ spiller, som kan fodre angriberne med gode aflevringer og er endda selv målfarlig. Et stærkt kort til den plads Thygesen har nu, så kan Thygesen rykkes læmgere tilbage.

Morten Skoubo, den 29 årige angriber kan sagtens lave mål og har gjort det hver gang han har spillet i den danske liga. Han har en del gode år i sig endnu og kunne fint slutte af, hvor det hele startede.

Mike Tullberg, er lidt en joker, men han er 23 år og var en ganske habil angriber for AGF. Han kan være en gevinst, men det kan også være et sats og er måske ikke en mand til start 11éren.

Junior, jeg tror ikke det er smart af os, at hente endnu en spiller som har været i unåde med ledelsen i sin klub, men det er absolut en spiller der kan lave mål og han ville være en god forstærkning.

Djiby Fall, kan manden eventuelt lejes for resten af sæsonen, da han absolut ingen spilletid får i Lokomotiv Moskva? Han er nok for dyr, men bestemt en forstærkning. Lidt urealistisk, men kunne måske lade sig gøre.

Gilberto Machena, han kunne være en god tilføjelse, men synes personlig han minder for meget om Jude og Baba, men er alt nyt i angrebet er efterhånden bedre.

Af alle de nævnte håber jeg det bliver, Ken Ilsø som kreatør og så Morten Skoubo? Det ville være to stærke spillere som ville give vores angreb flere aspekter, så vi ikker er så nemme at læse.

Martin Bernburg er nok et for vildt bud, men han er jo transfer fri til vinter..

Cortez

Indlæg af Cortez »

5777 skrev:Det kan du have ganske ret i. Problemet er bare, at hans agent så sent som i dag har sagt, at han bliver i OB.
Det skal han sige. Derved lægger han pres på OB for at finde en løsning. Han siger: Hey, jeg er sgu godt tilfreds med at hæve min løn og så ellers gå og fede den.

Derved bliver OB nødt til at acceptere (lavere?) bud for at komme af med ham - eller det er i hvert fald teorien.

/Cortez

Bobar

Indlæg af Bobar »

hm.. sad og kiggede på hvilke forstærkninger Brøndby er ude efter... Bernburg, Zimling og Ilsø, men jeg troede ikke at vi (FCM) havde givet bud på ham?

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... rio#part=5

er der hold i det? eller er det avisen der gætter? - kan ikke huske at have læst et med budet. Måske det var fra vintertransferen?

HauG

Indlæg af HauG »

Hvis ledelsen mener vi skal forstærkes i defensiven, kunne det måske være en mulighed at hente en kending hjem.

http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Troest-Jeg-skal-vaek

Ved ikke om han er interesseret i FCM, men det lyder da til at han er interesseret i spilletid. Mon ikke det er nogen han kan få i FCM? Ried og Troest i midten ville, da være et top makkerpar. Med Ipsa og Kilriich som kan træde til ved skader og Califf kan guide og uddanne de unge på 2.holdet ;-)
Ej, måske Califf får sin anden ungdom og spiller godt og forudseende forsvarsspil igen, men jeg syntes han har manglet noget en del tid nu.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er jo sindsygt hvad der er sket med Magnus, fast mand hos Parma og så pludselig er han væk pga. et eller andet italiensk skattecircus (eller hvad dælen skal de delejerskaber dog bruges til). Og nu aner han så hverken op eller ned, Genoa lader ikke til at ville have ham. Det er jo næsten skandaløst...

Han skal være velkommen tilbage.

mnm123

Magnus Troest

Indlæg af mnm123 »

ifølge bold.dk er han indstillet på at vende hjem til superligaen og til en fornuftig pris
så der ervores forsvars mand Ørgård.

Brugeravatar
Ravnen

Re: Magnus Troest

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Troest-aa ... SAS-Ligaen

Ja, det var da langt bedre end en ukendt Slovak. Magnus kender alt i og omkring klubben, og ville fra dag 1 være en markant forstærkning. Ham og Reid kender vel også hinanden.

Kom nu Ørgaard!!

Besvar