Transfer - Sommer 2025

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Transfer - Sommer 2025

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
22. aug 2025, 08:28
I første omgang er der afvist bud på Franculino.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... franculino

225 millioner er mange penge og tror ikke det skal meget højere op for at han er solgt. Sælger vi eks Franculino og Buksa, så kunne vi måske gå over til at spille med 1 angriber.

Cho, Brumado og Chilli er nok hvis vi spiller med 1.
jeg er enig, samlet 300 mill kroner for franc og buksa, så vil jeg personligt sælge, det er så mange penge, at man sagtens kan finde en før lukketid, chilli burde også sælges.

de har jo cho, brumado og ham den nye, men de bør nok hente en til 40-50 mill. så der er dobbeltdækning. cho er stadig et ?

JBT

Indlæg af JBT »

Francu skal koste min. 250 mio. så tror jeg man sælger hvilket er fair nok

Det ligner også at en Brumado handel kan være undervejs: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... pa-brumado

Jeg siger sgu sælg, hvis man kan nå at få nogle nye folk ind.

Derudover en god pengehistorie fra Belgien på en gammel ven: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -millioner

Det trækker op til travlhed de sidste dage. En ny 6'er og min. en enkelt eller to angribere (eller 3 stk. hvis også Buksa er videre) - er vel det vi mindst kan forlange på ind siden! Og det skal alle være dyre folk og med klasse over det vi har set tidligere dvs. ala Erlic og Cho kaliber

Jakla

Indlæg af Jakla »

Hvis vi har ambitioner skal Franculino ikke sælges før om et år. Han bliver nok ikke meget mindre værd.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vent på Premier League klubberne med Franculino..

Sælg Brumado, man skal smede mens jernet er varmt.

For få penge for Buksa, han er bedre end det beløb https://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie-a ... adam-buksa

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Enig, Ravnen.

Jeg forstår ikke, hvis vi sælger Buksa. Det er simpelthen ikke nok penge for en af Superligaens bedste angribere. Han er mere værd for os på banen end fem mio. euro og har tre års kontrakt endnu.

Vi køber jo ikke en spiller i den alder for at lave en lille profit et år senere. Vi købte ham for at forstærke holdet, og det har han gjort.

Brumado har til gengæld ikke en lang kontrakt, så med mindre vi har tænkt os at forlænge, er tiden nok moden til at cashe ind, selvom vi sikkert alle nyder hans comeback.

Puha, jeg synes, det her transfervindue er ved at blive lidt for spændende. Jeg vil hellere høre om en ny midtbanespiller ind i stedet for flere salg af de største profiler.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Vi kan også bare sælge alle spillerne....

Jeg mener at Chilli IKKE skal væk, han er en markant anden type end de andre. I kampe hvor vi skal ud i plan b/c, så har Chilli sin berettigelse, og han er en rigtig god reserve at have. Vi finder ikke bedre spillere der vil tage til takke med den rolle han udfylder.

Brumado er varm pt, jeg er glad for at han i det mindste når en succesfuld periode inden han evt skal væk. Buksa er en nobrainer at beholde så længe Cho ikke er på 100%.

Franco skal koste en mia. :-p

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kan også godt lide at Chili er en helt anderledes type, ham skal vi beholde.

Brumado er en kort opblomstring, det er bare med at få nogle penge i land, det har været en lang lang udgift.

Rygte om at vi og FCK kæmper om Philip Billing. Han ville selvfølgelig være en forstærkning, af begge hold. Spændende at følge.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Ravnen skrev:
23. aug 2025, 00:11
Jeg kan også godt lide at Chili er en helt anderledes type, ham skal vi beholde.

Brumado er en kort opblomstring, det er bare med at få nogle penge i land, det har været en lang lang udgift.

Rygte om at vi og FCK kæmper om Philip Billing. Han ville selvfølgelig være en forstærkning, af begge hold. Spændende at følge.
en anden type ?, når han er på banen, ligner han en spiller fra serie 5 når han skal tæmme en bold.

efter tipsbladet så har FCM accepteret, og som Brumado har spillet så ser det godt ud.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie-a ... kaempe-bud

Brumado er ham fysisk overlegen og hurtigere.

Et minus er at Buksa jo er en spiller med erfaring på og uden for banen.

cho er et stort ?

Etim er et stort ?

FCM har så ca. 12-14 mill euro i plus i det her vindue, hvis vi tæller alt med.

Men der mangler stadig en 6'er, og ham Billing er vel ikke en 6'er? og hvad kan han ?

Kejle

Indlæg af Kejle »

FCM2000 skrev:
23. aug 2025, 12:11
Ravnen skrev:
23. aug 2025, 00:11

en anden type ?, når han er på banen, ligner han en spiller fra serie 5 når han skal tæmme en bold.

efter tipsbladet så har FCM accepteret, og som Brumado har spillet så ser det godt ud.

Et minus er at Buksa jo er en spiller med erfaring på og uden for banen.

cho er et stort ?

Etim er et stort ?

FCM har så ca. 12-14 mill euro i plus i det her vindue, hvis vi tæller alt med.

Men der mangler stadig en 6'er, og ham Billing er vel ikke en 6'er? og hvad kan han ?
Manglende spilletid giver altså rustne spillere. Jeg er så ikke enig i at han er så dårlig som folk råber op om. Vi kan jo ikke købe en stjernespiller som skal sidde på bænken, den rolle accepterer Chilli jo ret fint.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

er han det 6'er de leder efter?

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... urm-profil

Pablo Maia fra São Paulo vil jeg nok heller foretrække

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:

Og du er ikke bekymret for Brumados skadeshistorik? Eller hans tendens til at rage dumme kort til sig?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Acebone skrev:
23. aug 2025, 18:43
FCM2000 skrev:

Og du er ikke bekymret for Brumados skadeshistorik? Eller hans tendens til at rage dumme kort til sig?
han ser fit ud, og det siger TT også, og at Brumado er blevet voksen. nej jeg er ikke bekymret, for Brumado har talentet, han skal bare forvalte det bedre. Har du ikke lagt mærke til at Brumado ser fit ud?, det er jo lige før man tror han har tabt sig 10 kg. ?

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg har det fint med at Buksa er solgt. Selvom han har erfaring og har scoret mål, så fylder han for lidt fysisk og teknisk er han lav niveau. Hellere ham end Francu, selvom det nok kan ende med salg der også.

Det bedste scenarie ville være TT spillede 433. Så kan man også sagtens sælge f.eks. Brumado og leje Etim ud. Chili er en anden type og er god at have som sub, han brokker sig aldrig. Så har man Francu/Cho som fast rotation og Chili som backup. Her komme man sagtens beholde Brumado eller Etim hvis de er ok med at være længere nede i hierarkiet.

Hvis man skal spille med to, så skal der en erstatning til for Buksa. Jeg mener ikke man kan spille med de andre og forvente samme kvalitet og i tilfælde af skader kan de se grimt ud i angrebet.

Håber ikke på Billing. Han er for dyr. Jeg er heller ikke vild med den Norske spiller, da intet erfaring har uden for Norge. Horvat kender jeg ikke nok, men det virker ikke som den mest sexede transfer.
Det er til gengæld sjovt med Alli rygtet og man tænker det er en and.. men så igen.. det kunne sagtens ligne at man henter ham for navnet og det han kan give nogle af de unge spillere.. Mon ikke en del af talenterne ville nyde at træne/spille med ham.

Som jeg ser det skal man have en defensiv midtbane af høj kvalitet ind uanset hvad. Hvis man sælger Osorio skal han også erstattes. Ønsker mig stadigvæk en god målmand selvom Elias har gjort det ok de sidste kampe.

Kejle

Indlæg af Kejle »

VI kan ikke regne med Cho før i slutningen af efteråret. Han skal bygges stille og roligt op igen, så han er højst en joker.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Diverse medier melder, at der er positiv dialog mellem FCM og Bournemouth/Billing. Ville være en vild transfer!

Spændende om vi skal på markedet efter en kant også, med Gogorzas skade mod SIF…
/ ABT

Billede

Besvar