Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af 974 »

Tro mig :-)
Der var 100% IKKE budgetteret med at sælge Sørloth til den pris man fik fra ham :lol:
Så lad nu være med at få de ekstra penge i aftalen til at lyde som nogle ekstra

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

SimonH skrev:
10. maj 2018, 15:40
FCM2000 skrev:
10. maj 2018, 15:04
henker skrev:
9. maj 2018, 22:44
Klausul er 20 procent til fcm, hvis Celia sælger sisto videre? Eller er det kun 10?
15 procent har jeg tidligere set nævnt i pressen (af beløb over 45 mill kr.) + uddannelsespenge.

Sisto har en frikøbsklausul på 300 mill kr.

Celta Vigo ved godt, at med VM så er det nok nu de skal hente noget på Sisto

Så hvis Sisto sælges i det her vindue og med et godt VM, så kan FCM hente 15-25 mill kr.

Altså stort set det man har hentet på Crystal Palaces overlevelse.

Så FCM kan risikere :roll: at have fået == 40 mill kr man ikke har budgetteret med.

Dertil kommer det man fik i vinters for Novak, Nissen og Sørloth.

Og jeg kan ikke se andet end at disse penge skal bruges til at styrke først og fremmest midtbanen, hvor man ser at FCM er bagud i forhold til FCK og Brøndby. Med midtbane mener jeg også wingbacks. Den samlede midtkæde er simpelthen overspillet af FCK og Brøndby.

Længere er den ikke, og hvis man ryger i EL taler det endnu mere for at man henter noget til midtbanen.

Erik, Sparv, Duelund, A. Poulsen og Paul er formentlig væk når vinduet er lukket. 80 pct chance for at alle 5 er væk.

En Wickheim kan også være væk.

80 pct chance for alle er væk? Prøv 20 pct

A Poulsen ryger ikke og tvivler også på Paul.
ja jo lad os se, men du har et problem med A. Poulsen, og det er at der er kontraktudløb snart for ham, og borussia mönchengladbach bød noget med 15 mill kr. i sidste vindue. A. Poulsen var efter det jeg har hørt, meget skuffet over at FCM ikke lod ham gå.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kan se at Søren Sorgenfri mener at A. Poulsen er fortid her til sommer.

https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... enne-gang/

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
10. maj 2018, 15:48
SimonH skrev:
FCM2000 skrev:
10. maj 2018, 15:04

15 procent har jeg tidligere set nævnt i pressen (af beløb over 45 mill kr.) + uddannelsespenge.

Sisto har en frikøbsklausul på 300 mill kr.

Celta Vigo ved godt, at med VM så er det nok nu de skal hente noget på Sisto

Så hvis Sisto sælges i det her vindue og med et godt VM, så kan FCM hente 15-25 mill kr.

Altså stort set det man har hentet på Crystal Palaces overlevelse.

Så FCM kan risikere :roll: at have fået == 40 mill kr man ikke har budgetteret med.

Dertil kommer det man fik i vinters for Novak, Nissen og Sørloth.

Og jeg kan ikke se andet end at disse penge skal bruges til at styrke først og fremmest midtbanen, hvor man ser at FCM er bagud i forhold til FCK og Brøndby. Med midtbane mener jeg også wingbacks. Den samlede midtkæde er simpelthen overspillet af FCK og Brøndby.

Længere er den ikke, og hvis man ryger i EL taler det endnu mere for at man henter noget til midtbanen.

Erik, Sparv, Duelund, A. Poulsen og Paul er formentlig væk når vinduet er lukket. 80 pct chance for at alle 5 er væk.

En Wickheim kan også være væk.

ja jo lad os se, men du har et problem med A. Poulsen, og det er at der er kontraktudløb snart for ham, og borussia mönchengladbach bød noget med 15 mill kr. i sidste vindue. A. Poulsen var efter det jeg har hørt, meget skuffet over at FCM ikke lod ham gå.
Snart og snart. Han har da trods alt 1,5 år endnu :-)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jesper BW1100 skrev:
10. maj 2018, 18:50
FCM2000 skrev:
10. maj 2018, 15:48
SimonH skrev:

Snart og snart. Han har da trods alt 1,5 år endnu :-)
jo hvis man vil have noget for ham, så er det nu han skal sælges.

Hvorfor har FCM ikke fået forlænget med ham ? nok fordi man ikke har været enig ?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:
10. maj 2018, 17:08

Der står ikke noget om Andreas Poulsen i det, du linker til.

974

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:
10. maj 2018, 20:06
FCM2000 skrev:

"FCM har også held med forsyningskæden. Dueland, Tychosen, Nissen (nu solgt) samt Andreas Poulsen, der formentlig sælges til Gladbach til sommer." :-) lidt skjult :-)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Acebone skrev:
FCM2000 skrev:

Jo, der gør.

/Cortez

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

974 skrev:
10. maj 2018, 20:53
Acebone skrev:
FCM2000 skrev:

"FCM har også held med forsyningskæden. Dueland, Tychosen, Nissen (nu solgt) samt Andreas Poulsen, der formentlig sælges til Gladbach til sommer." :-) lidt skjult :-)
Det var pokkers. Læste den igennem to gange! :?

Nå, men desværre uden at bringe noget nyt på banen. Jeg er meget spændt på Andreas Poulsens situation. Kunne være fedt med en forlængelse ellers.

henker

Indlæg af henker »

Det må vi pas på med at sælge (for mange dansker) væk for vi har for mange udlændinge i truppen. Og hvis det er rigtigt, så er jeg på en måde lidt skuffet for så hedder det opbygning s fase om igen!! Det duer simpelthen ikke så snart vi har chance for at komme til europæiske gruppespil.. Come on fcm!! Det sker hver gang vi er til europæiske turnering.. Virkelig træls..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

henker skrev:
11. maj 2018, 10:35
Det må vi pas på med at sælge (for mange dansker) væk for vi har for mange udlændinge i truppen. Og hvis det er rigtigt, så er jeg på en måde lidt skuffet for så hedder det opbygning s fase om igen!! Det duer simpelthen ikke så snart vi har chance for at komme til europæiske gruppespil.. Come on fcm!! Det sker hver gang vi er til europæiske turnering.. Virkelig træls..
man kan jo hente danskere hjem, en Anders Christensen i Gent kunne være en mand, han er lidt ude i kulden, har været skadet i opstarten i Gent, husk han blev kåret som bedste spiller i Sverige sidste år.

Det eneste rigtig er at sælge A. Poulsen nu, du kan ikke tvinge ham til at underskrive en kontrakt, og A. Poulsen og hans agent har jo helt klart en plan da de ikke har forlænget med FCM, DET ER JO TYDELIGT FOR ENHVER. Man har en tysk klub der her i vinters ville smide 15 mill kr. og FCM ikke vil sælge, omvendt har de ikke forlænget, det hænger ikke sammen, når der er kontraktudløb om 1 1/2 år, og om 1 år kan han forhandle frit og kan fra da af scorer kassen, da FCM ikke skal have en dyt.

FCM havde håbet på dansk U-19 EM sommer, da A. Poulsen er fast inventar på landsholdet, men det glippede, FCM havde helt givet håbet at det kunne presse prisen op. 8-)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/landsho ... -em-billet

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:

Vi er i Superligaen, ikke engang Fck kan holde på deres spillere og må af og til i en opbygningsfase.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Matjavsen skrev:
11. maj 2018, 10:59
henker skrev:

Vi er i Superligaen, ikke engang Fck kan holde på deres spillere og må af og til i en opbygningsfase.
Det er et godt argument, men kunsten er at få den fase/tid til at være kort som muligt, det er lykkes FCK flere gange mens Brøndby er mislykkedes.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg håber også vi henter nogle flere danske spillere. Se et hold som Brøndby i pokalfinalen. De havde 2 (!!?) danskere i startopstillingen. Det er jo pinligt. Sådan skulle vi helst ikke ende.

I øvrigt er der mange interessante danske spillere rundt om.

Bjelland
Gammelby
Mads Albæk
Anders Christensen
Mads Mini Pedersen

Personligt mener jeg, at de tre øverste ville være tre stærke signinger

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Noerum skrev:
11. maj 2018, 18:04
Jeg håber også vi henter nogle flere danske spillere. Se et hold som Brøndby i pokalfinalen. De havde 2 (!!?) danskere i startopstillingen. Det er jo pinligt. Sådan skulle vi helst ikke ende.

I øvrigt er der mange interessante danske spillere rundt om.

Bjelland
Gammelby
Mads Albæk
Anders Christensen
Mads Mini Pedersen

Personligt mener jeg, at de tre øverste ville være tre stærke signinger
Bjelland, Gammelby og Anders C. kan jeg gå med til

Mads Albæk har været væk 1 år, og han er ikke fra en højere hylde, Mads Albæk har aldrig været og bliver aldrig en klassespiller.

Låst