Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)
-
Davoos
Re: AAB afviser
hehe han skyder geniale langskudsfrispark. f.eks den i sampdoria... ellers sparkede han ikke normalt
-
Ralle8900
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Han er en god skytte, tæt inde under mål, men slet
> ikke en frisparskskytte i mine øjn.
Ganske vist er det kun ét mål, men husker vi ikke alle én helt bestemt situation, hvor Rade i hvert fald beviste at han kan score på frispark?
(FCM - AaB, 24/5 2007)
Så at påstå han ikke er frisparksskytte er, efter min mening, ikke helt rigtigt!
>
> Han er en god skytte, tæt inde under mål, men slet
> ikke en frisparskskytte i mine øjn.
Ganske vist er det kun ét mål, men husker vi ikke alle én helt bestemt situation, hvor Rade i hvert fald beviste at han kan score på frispark?
(FCM - AaB, 24/5 2007)
Så at påstå han ikke er frisparksskytte er, efter min mening, ikke helt rigtigt!
-
Ralle8900
Davoos Skrev:
> hvorfor lige 48 timer? vinduet har vel åbent til
> mandag
>
> men er der ikke nogen der vil forklare mig,
> hvorfor flere herinde ser det at Frank sender
> anførerbindet videre skulle være tegn på at en ny
> mand er på vej ind? han er vel fast starter om man
> kaster millioner efter Prica eller ej?
Hvis FCM henter Prica må det utvivlsomt være med henblik på at han skal gå direkte ind som spydspids, og eftersom vi som regel kun spiller med én af den slags, så betyder det vel nødvendigvis at Frank ryger på bænken?
> hvorfor lige 48 timer? vinduet har vel åbent til
> mandag
>
> men er der ikke nogen der vil forklare mig,
> hvorfor flere herinde ser det at Frank sender
> anførerbindet videre skulle være tegn på at en ny
> mand er på vej ind? han er vel fast starter om man
> kaster millioner efter Prica eller ej?
Hvis FCM henter Prica må det utvivlsomt være med henblik på at han skal gå direkte ind som spydspids, og eftersom vi som regel kun spiller med én af den slags, så betyder det vel nødvendigvis at Frank ryger på bænken?
-
BW - 665
Ralle8900 Skrev:
> Hvis FCM henter Prica må det utvivlsomt være med
> henblik på at han skal gå direkte ind som
> spydspids, og eftersom vi som regel kun spiller
> med én af den slags, så betyder det vel
> nødvendigvis at Frank ryger på bænken?
Kommer i høj grad an på hvilken opstilling vi spiller - kunne godt forestille mig at vi f.eks. på Fortet spillede med både Frank og Prica på toppen for at lægge tryk på modstanderen. Hvis Prica skal alene i front, så har han i hvert fald maksimalt pres i ryggen fra ligaens skarpeste angriber - så gælder der præstér eller varm bænken!
Naturligvis er det hvis vi antager at Prica overhovedet kommmer til klubben, hvilket jeg hverken håber eller tror.
> Hvis FCM henter Prica må det utvivlsomt være med
> henblik på at han skal gå direkte ind som
> spydspids, og eftersom vi som regel kun spiller
> med én af den slags, så betyder det vel
> nødvendigvis at Frank ryger på bænken?
Kommer i høj grad an på hvilken opstilling vi spiller - kunne godt forestille mig at vi f.eks. på Fortet spillede med både Frank og Prica på toppen for at lægge tryk på modstanderen. Hvis Prica skal alene i front, så har han i hvert fald maksimalt pres i ryggen fra ligaens skarpeste angriber - så gælder der præstér eller varm bænken!
Naturligvis er det hvis vi antager at Prica overhovedet kommmer til klubben, hvilket jeg hverken håber eller tror.
-
Sigurd
har nogen overvejet, at vi måske er ved at sælge Frank....................?
-
B
Nej, og tror også det ville være spild af overvejelse...han er ulv lige indtil han lægger støvlerne på hylden.
-
Sigurd
Re: Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)
og, at det måske er grunden til, at han ikke er anfører mere.....,Bare et gæt - det vil i min verden give god mening, at vi henter Prica nu. Vi har meget stærke kanter og savner en topscorer inde i boksen. Foråret til at køre Prica ind og så bliver han liga topscorer i næste sæson, hvor vi vinder guld!
-
forzafcm
Jens siger, at han ikke vil sælge nogen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... rica-rygte
-
Ralle8900
Frank skal ingen steder!
Sigurd Skrev:
> har nogen overvejet, at vi måske er ved at sælge
> Frank....................?
Det tvivler jeg endnu mere på end at Prica skulle være på vej til os!
Frank afviste selv et, efter sigende, ret lukrativt tilbud fra en udenlandsk (italiensk??) klub for et års tid siden, eller lignende, for at blive i FCM - så hvis han pludselig skulle være kommet på andre tanker nu, kan jeg ikke få til at passe.
> har nogen overvejet, at vi måske er ved at sælge
> Frank....................?
Det tvivler jeg endnu mere på end at Prica skulle være på vej til os!
Frank afviste selv et, efter sigende, ret lukrativt tilbud fra en udenlandsk (italiensk??) klub for et års tid siden, eller lignende, for at blive i FCM - så hvis han pludselig skulle være kommet på andre tanker nu, kan jeg ikke få til at passe.
-
Sigurd
ja måske - men hvem ved, om nogen tilbød Frank en kontrakt, som han ikke kunne sige nej til.....hans sidste mulighed for at score kassen! Spekulationer - ved det godt, men ikke komplet urealistisk
-
Ralle8900
Re: Frank skal ingen steder!
Sigurd Skrev:
> hvis Prica er på vej hvorfor så ikke??
Som en anden skrev, kunne det vel tænkes at man i nogle tilfælde ville smide to mand på toppen - og der ville en Prica/Frank-duo være ganske delikat.....
> hvis Prica er på vej hvorfor så ikke??
Som en anden skrev, kunne det vel tænkes at man i nogle tilfælde ville smide to mand på toppen - og der ville en Prica/Frank-duo være ganske delikat.....
-
Bobby
Ørgaard tavs...
Ørgaard er naturligvis tavs, men det lader til at der sker noget... Spændende! Det lover godt.
Ørgaard er naturligvis tavs, men det lader til at der sker noget... Spændende! Det lover godt.
-
kopien
Re: Ørgaard tavs...
hvor i artiklen kan du se det lader til der snart sker noget?? ikke for at virke angribende men det syns jeg hverken står direkte eller mellem linjerne, synes blot Ørgaard dækker sig ind vedrørende en generel situation og ikke specifik..
måske jeg har misforstået det, i så fald sorry:-)
kopi..
måske jeg har misforstået det, i så fald sorry:-)
kopi..
-
Hekler
FRANK
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan nogen som bare har fulgt FCM bare overfladisk de sidste 5 år, overhovedet kan overveje Frank som andet end fast ejer af en angrebsplads i FCM???
Frank har været den mest scorende spiller i ligaen i forhold til spilletid, siden han startede i ligaen stort set (Hæng mig ikke lige op på noget før for 5 år siden)
Han har hvert år lavet nok mål til at man ikke er i tvivl om hans værdi.
Han sagde nej til et meget lukrativt tilbud fra Italien, i forbindelse med sin forlængelse sidst.
Det kan godt være FCM vil lægge sit spillesystem om så han ikke nødvendigvis skal spille alle kampe i den kommende sæson, hvilket kan være en del af grunden til at gøre Thyge til fuldtids anfører, men jeg tror nu mere det har noget at gøre med det man gerne vil have ud af Thyge end noget andet.
Mht. sammenligningen med Pricia, så kan jeg kun se det er på antallet af meter løbet at pricia har noget at lade Frank høre for.
Frank har været den mest scorende spiller i ligaen i forhold til spilletid, siden han startede i ligaen stort set (Hæng mig ikke lige op på noget før for 5 år siden)
Han har hvert år lavet nok mål til at man ikke er i tvivl om hans værdi.
Han sagde nej til et meget lukrativt tilbud fra Italien, i forbindelse med sin forlængelse sidst.
Det kan godt være FCM vil lægge sit spillesystem om så han ikke nødvendigvis skal spille alle kampe i den kommende sæson, hvilket kan være en del af grunden til at gøre Thyge til fuldtids anfører, men jeg tror nu mere det har noget at gøre med det man gerne vil have ud af Thyge end noget andet.
Mht. sammenligningen med Pricia, så kan jeg kun se det er på antallet af meter løbet at pricia har noget at lade Frank høre for.