Transfer sommer 2014
- DenStolteJyde
Re: Transfer sommer 2014
Det går rimelig stærkt for tiden.. de første rygter var ude i formiddag og allerede omkring middagstid var der bekræftelse på den..
Derudover så har man angiveligt standset en 15 millioner kroners handel af sviatchenko til FCK..
Derudover så har man angiveligt standset en 15 millioner kroners handel af sviatchenko til FCK..
Polle blev der vist også betalt et par mill. for.Noe skrev:Måske har du ret, men der kom meddelelser på både Jacob P, Hedi og sågar Frank Kristensen.Spicker skrev:Så vidt jeg ved (Det var vist også sådan med Duncans transfer) så skal der ikke gives børsmeddelelse hvis der er tale om et tilpas lavt beløb. (Kunne forestille mig under 1 mill.) Det ville bare være underligt i Sparv's tilfælde da han havde 2 år tilbage af hans kontraktNoe skrev:Hmm. Vi har åbenbart så mange penge nu, at vi ikke behøver at bekymre os om bøder, for ikke at sende børsmeddelelser ud, ved køb af spillere ;(
Hedi og Farlige kom på fri transfers og har sikkert fået en stor nok sign on fee til at det skal meldes.
Det er lige den eneste grund jeg kan se til hvorfor det ikke er skrevet derinde.
Jeg tvivler meget kraftigt på, at Frank fik en signon fee, da han kom fra Randers. Hvis Sparv har været billigere end Frank, så har vi gjort et kup i dag, eller dummet os gevaldigt med FF.Spicker skrev:
Polle blev der vist også betalt et par mill. for.
Hedi og Farlige kom på fri transfers og har sikkert fået en stor nok sign on fee til at det skal meldes.
Det er lige den eneste grund jeg kan se til hvorfor det ikke er skrevet derinde.
FCM burde investere i en klasseangriber og målmand.
Hvorfor?FCM2000 skrev:FCM burde investere i en klasseangriber og målmand.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Klasse angriber ? Morten Duncan blev nr 2 sidste år og lavede 15 mål?FCM2000 skrev:FCM burde investere i en klasseangriber og målmand.
Målmand ? Giv JH og LH en chance før du brokker dig ?
Hvorfor køber man en finsk defensiv midtbanespiller
Når man har Izunna ?
Vil man et skridt må man have en bredere trup
Vi så i foråret en skadet Duncan derfor mangler
en som supplement af samme kaliber.
Målmandsposten er et stort ? Hvad kan de ?
Når man har Izunna ?
vi mangler også en spiller der kan erstatte Izuna når han er i karantæne, eller er skadet. Det har han jo været meget denne sæson, vi har jo også Tim J, selv om han er meget skadet, og Poul. Ingen af de to er pt fuld god erstatning for Morten Duncan, men hvor mange angribere har vi råd til at have siddende på bænken ?FCM2000 skrev:Hvorfor køber man en finsk defensiv midtbanespiller
Når man har Izunna ?
Defensiv midt er nok der vi er dækket ind med flest spillere, lad mig nævne Izu-femi-rømer-poulsen, alle kan spille denne position. Derfor vil et salg af Izu være på sin plads, samt træner teamet et træt af Izu mange kort og skader, så sælg for min skyld gerne.SteffenO skrev:vi mangler også en spiller der kan erstatte Izuna når han er i karantæne, eller er skadet. Det har han jo været meget denne sæson, vi har jo også Tim J, selv om han er meget skadet, og Poul. Ingen af de to er pt fuld god erstatning for Morten Duncan, men hvor mange angribere har vi råd til at have siddende på bænken ?FCM2000 skrev:Hvorfor køber man en finsk defensiv midtbanespiller
Når man har Izunna ?
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Vi har mange der KAN spille pladsen, men i min optik er det kun Izu og Femi der kan udfylde den godt nok. Polle på den defensive midt var imo en af de overvejende grunde til vi ikke vandt guld sidste sæson!mnm123 skrev:Defensiv midt er nok der vi er dækket ind med flest spillere, lad mig nævne Izu-femi-rømer-poulsen, alle kan spille denne position. Derfor vil et salg af Izu være på sin plads, samt træner teamet et træt af Izu mange kort og skader, så sælg for min skyld gerne.SteffenO skrev:vi mangler også en spiller der kan erstatte Izuna når han er i karantæne, eller er skadet. Det har han jo været meget denne sæson, vi har jo også Tim J, selv om han er meget skadet, og Poul. Ingen af de to er pt fuld god erstatning for Morten Duncan, men hvor mange angribere har vi råd til at have siddende på bænken ?FCM2000 skrev:Hvorfor køber man en finsk defensiv midtbanespiller
Når man har Izunna ?
- DenStolteJyde
Well hvis man ser på det på den måde så kan man ligeså godt sige at ALLE kan spille på den defensive midt. Jakob Poulsen er mere offensiv end defensiv.. Så hellere smide #32 ind på den defensive..mnm123 skrev:
Defensiv midt er nok der vi er dækket ind med flest spillere, lad mig nævne Izu-femi-rømer-poulsen, alle kan spille denne position. Derfor vil et salg af Izu være på sin plads, samt træner teamet et træt af Izu mange kort og skader, så sælg for min skyld gerne.
Femi er godt nok ved at være klar, men har jo ikke været det igennem hele foråret, og derfor er det lidt svært at vide hvilket niveau han er på nu.. Endvidere har der været snak om at vi i visse kampe godt kunne finde på at spille med en omvendt trekant på midten, altså med 2 def midt og 1 off midt, og i det perspektiv giver det fin mening at hente en ekstra uden det nødvendigvis betyder en afgang af Izu..
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://www.bold.dk/nyt/agent-sviatchenk ... om-en-brik
Endnu en agent udtaler " Erik Sviatchenko er blevet brugt som en brik af FC Midtjylland, der nu ikke vil sælge "
Det kunne måske tænkes, at det var en del af aftalen med Matthew Benham, at der ikke skulle sælges spillere nu, da vi snart skal i europa-league. Hvis vi klarer os godt i EL, kan flere spillere vise sig frem på den bedste scene og deres pris kan vel sagtens fordobles. Med en styrkelse af truppen med indkøb af Tim Sparv og hvem ved , muligvis endnu et nyindkøb, kunne det vel godt tænkes, at det nye Fcm har nogle ideer man vil prøve af, da vi tidligere har solgt spillere alt for billigt, bare for at holde skruen i vandet lidt længere. Hvis vi kommer styrket ud af dette transfervindue, kan ingen vel være skuffet - hvis det ender med, at det kun blev Løssl der blev solgt.
Endnu en agent udtaler " Erik Sviatchenko er blevet brugt som en brik af FC Midtjylland, der nu ikke vil sælge "
Det kunne måske tænkes, at det var en del af aftalen med Matthew Benham, at der ikke skulle sælges spillere nu, da vi snart skal i europa-league. Hvis vi klarer os godt i EL, kan flere spillere vise sig frem på den bedste scene og deres pris kan vel sagtens fordobles. Med en styrkelse af truppen med indkøb af Tim Sparv og hvem ved , muligvis endnu et nyindkøb, kunne det vel godt tænkes, at det nye Fcm har nogle ideer man vil prøve af, da vi tidligere har solgt spillere alt for billigt, bare for at holde skruen i vandet lidt længere. Hvis vi kommer styrket ud af dette transfervindue, kan ingen vel være skuffet - hvis det ender med, at det kun blev Løssl der blev solgt.
FCM sælger ikke til en direkte rival, hvis det kan undgås. En ganske kort historie egentlig. Men hovedstaden vil da gerne gøre den lang.... En ØV-historie på Østerbro!TrueWolfMidt skrev:http://www.bold.dk/nyt/agent-sviatchenk ... om-en-brik
-
Jesper BW1100
Kunne måske betyde farvel til Femi, samt Sly/ og eller Rilwan. Tror ikke på Izuna er på vej væk. Men ellers skal man da til at spille med 6 på midten ellers er der da ikke kampe til alle de midtbanespillere vi har efterhånden :pJesper BW1100 skrev:http://m.bt.dk/superligaen/danny-olsen- ... idtjylland
Danny på vej hjem? Skal vi spille 3-6-1?