Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jonas386

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af jonas386 »

Det er lige før, at jeg er klar til at tage væddemål på, at Janssen ryger til AaB, hvis han er fit indenfor et par uger.
Jeg er på, jeg siger det ikke sker :)

Den skadede spiller der snakkes om, er jeg ret sikker på, er Rasmus Jönsson. Hvem der bliver ny angriber ved jeg ikke, men jeg tvivler stærkt på det bliver Janssen, mest pga hans skadeshistorik, ellers er han som type en spiller jeg gerne så.
Men hvis han var fit var i nok heller ikke interesserede i at sende ham videre.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg er sq godt nok også på nippet til at være villig til at tage det væddemål Kent.
Godt nok fremstår Allan Gaarde ikke som den stiveste p.. i saunaen, men det vil da være et selvmål af rang og købe en kronisk skadet spiller ind som erstatning for én Superligaens mest scorende spillere de seneste 2 sæsoner. Det hjælper næppe noget på de scoringsproblemer vi så i går, at de har Tim Janssen til at rende rundt og genoptræne efter endnu en muskel- eller lyskeskade.
Intet ondt i mod Tim, som jeg rigtig godt kan lide. Men jeg tror bare aldrig han bliver fit for alvor igen.
Men Gaarde skal da være velkommen til at få en hjerneblødning og hente Janssen. Jeg tror Steinlein er villig til at lade ham gå endog meget billigt!

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af PH1978 »

Men hvor kommer den idé om Janssen til AaB fra?

Jeg er kun stødt på den herinde.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:Men hvor kommer den idé om Janssen til AaB fra?

Jeg er kun stødt på den herinde.
Tror den kommer fra mig, så det skal ikke tages som andet end gisninger ;)

Faktum er dog, at vi ser ud til at spille med kun en frontangriber, og den plads ser Duncan ud til at sidde tungt på. Janssen blev i sin tid hentet som førsteangriber, og er derfor sandsynligvis ikke tilfreds med at skulle være reserve. Samtidig er han alt for dyr for os til at sidde på bænken. Ergo er både vi og Janssen sandsynligvis meget interesseret i han kommer et andet sted hen. Det tror jeg ikke, der kan være tvivl om.

At jeg så gætter på AaB som destination hænger udelukkende sammen med, at de desperat har brug for en angriber, men ikke har ret mange kroner at gøre med. Derfor skal de finde en billig angriber, de samtidig skal være sikre på har niveauet til superligaen. Den profil passer Janssen på - eneste minus er skaderne, men det er jo samtidig årsagen til, at han er mulig for dem at få.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

sporten.dk/?article=26374448-Efter-raedselsstart-FCK-jagter-FCM-stjerne-

Ja det kommer næppe som nogen stor overraskelse her dagen efter Petter komplet overstrålede FCKs ynkelige centrale midtbane.
Men med det niveau Petter viser skal vi altså se virkelig store penge; dårlig økonomi eller ej!
Han er med længder Suppens bedste centrale midt pt., og vel sagtens også Suppens bedste spiller pt. Når man samtidig tager hans betydning for os samt hans lange kontrakt i mente vil jeg mene at alt under 20 mio er decideret uinteressant.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

http://mobil.bold.dk/#/nyt/Petter-A-Ikk ... or-til-FCM

Petter lader dog til, at ville blive. Herligt!

Nu må vi bare krydse fingre indtil d. 1.

Spicker

Indlæg af Spicker »

PH1978 skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/Petter-A-Ikk ... or-til-FCM

Petter lader dog til, at ville blive. Herligt!

Nu må vi bare krydse fingre indtil d. 1.
Ja piben har da i hvert fald fået en anden lyd, det er virkeligt dejligt at høre!
Håber virkeligt også at vi kan holde på Petter i hvert fald indtil vinter og helst et år endnu :)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ikke for at gøre nogen urolige, men ifølge rygter på Twitter så har Petter en klausul i sin kontrakt, der fastsætter prisen på ham. Ifølge samme rygter snakker vi +10 mio. Og altså nok næppe de 20 som Andersson formentligt er værd. Håber ikke at disse rygter er sande, men det kunne ligne FCM at gøre noget sådant...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

mancitydk skrev:Ikke for at gøre nogen urolige, men ifølge rygter på Twitter så har Petter en klausul i sin kontrakt, der fastsætter prisen på ham. Ifølge samme rygter snakker vi +10 mio. Og altså nok næppe de 20 som Andersson formentligt er værd. Håber ikke at disse rygter er sande, men det kunne ligne FCM at gøre noget sådant...
Hvorhenne ser du det?

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

mancitydk skrev:Ikke for at gøre nogen urolige, men ifølge rygter på Twitter så har Petter en klausul i sin kontrakt, der fastsætter prisen på ham. Ifølge samme rygter snakker vi +10 mio. Og altså nok næppe de 20 som Andersson formentligt er værd. Håber ikke at disse rygter er sande, men det kunne ligne FCM at gøre noget sådant...
Nu er det vel næppe FCM der under kontraktforhandlingerne siger.. " Hey Petter.. Ved du hvad, nu smider vi lige en frikøbsklausul ind i kontrakten som kommer til at være en helt vild dårlig forretning for os, hvad siger du til det?"

frikøbsklausul er jo ofte et kompromis imellem klubben, spilleren og agenten om at sikre at klubben for penge og at spilleren får muligheden for at kommer vider hvis der præsteres..

Petter kom til klubben med en lang og kompliseret skadeshistorie og nu er det endt godt, men det kunne ingen jo vide på forhånd.. Ligger der en klausul i kontrakten der gør, at han kan købes fri i mellem 10-15 mill, lyder det meget fornuftigt set ud fra det tidspunkt hvor kontrakten er skrevet..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Som skrevet var det rygter på twitter.

Og ja du har helt ret i at Andersson kom med en skadeshistorik og netop derfor synes jeg at det var mærkeligt hvis der var så lav en frikøbsklausul i kontrakten. 10 mio. for den bedste spiller i ligaen pt, er helt skævt. Håber blot at interessen kunne få prisen længere op.. :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

mancitydk skrev:Som skrevet var det rygter på twitter.

Og ja du har helt ret i at Andersson kom med en skadeshistorik og netop derfor synes jeg at det var mærkeligt hvis der var så lav en frikøbsklausul i kontrakten. 10 mio. for den bedste spiller i ligaen pt, er helt skævt. Håber blot at interessen kunne få prisen længere op.. :)
Men klausulen er jo indgået i kontrakten FØR Petter slog igennem for FCM.
Jeg synes, at det giver god mening, at indgå en klausul i sådan en kontrakt med den historie Petter havde da han kom til FCM. Ydermere er jeg også sikker på, at hvis FCM, da kontrakten blev underskrevet var blevet fortalt at de kunne tjene den sum som klausulen evt. lyder på, ville de have været godt tilfredse..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ikke umiddelbart noget, der tyder på, at der skulle være hold i rygterne om en klausul.

Låst