EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

Re: EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF

Indlæg af Christian »

Jeg må desværre sande at det er mig der vrøvler og at det er mediano der kan gennemskue virkeligheden.

Jeg havde håbet og troet på at vi gik videre, men må erkende at Malmø gjorde det nødvendige.

Jeg ved ikke hvad der skal til for at vi tager et spring frem i kvalitet på banen. Jeg synes ikke endnu man skal skille sig af med Thorup, men jeg mener ikke han har flere chancer tilbage, selvom han lige har skaffet os et mesterskab, men jeg mener vi har og bør have ambitioner om mere end bare at klare os godt i Dk. Jeg er vist også efterhånden blevet så vandt til godkendte placeringer i ligaen at Europa bare betyder mere og mere for mig.

Randerskampen kan selvfølgelig være en tilfældighed, men vores spil fungerede i den kamp. Jeg synes ikke han skulle have forsøgt samme opstilling mod Malmø, men den opstilling fortjener nogle flere chancer i ligaen.
Jeg ved vi lige har forlænget med Sparv og Poulsen, men derfor skal man ikke kaste gode penge efter dårlige hvis det viser sig at vi som hold fungere bedre uden begge på banen samtidig. Desuden synes jeg at Joen virker som en med en god sparketeknik, og jeg lagde mærke til at han virkede klar på at tage frisparket som Poulsen satte på stolpen mod Malmø.

Derudover skønt at se alle de fordømmelser mod det latterlige banner vi satte op. Pinligt og en episode vi med rette kommer til at høre for meget meget længe.

En sejr mod Brøndby vil tage lidt af smerten, men der kommer til at gå lidt tid før den sportslige nedtur er glemt.

Besvar