Munksgaard skal ingen steder.Densestar7430 skrev: ↑19. maj 2017, 09:38Vi kunne evt. tilbyde Munksgaard, og et par millioner ved siden af?
NK kommer formentlig afsted til næste sommer,
Så skal Munksgaard være på plads og parat.
Munksgaard skal ingen steder.Densestar7430 skrev: ↑19. maj 2017, 09:38Vi kunne evt. tilbyde Munksgaard, og et par millioner ved siden af?
Tjar... mest nej, vil jeg i hvert fald sige. 3 grundeJEP skrev: ↑19. maj 2017, 11:38Thomas Enevoldsen forlader ÅB efter sæsonen: www.bt.dk/fodbold/angriber-bryder-med-s ... mit-niveau.
På topniveau kunne han vel passe fint ind i vores klub?
Findes der mulighed for en tilgang til trods for ønsket om at komme til udlandet og forholdet imellem ÅB og FCM?
Så er spørgsmålet jo om han har niveauet til at være starter i FCM til den tid. Der har jeg i hvert fald min tvivl ift. hvad jeg har set fra ham. (Hvilket også skal siges er begrænset + der kan ske meget på et år).Steffen am skrev: ↑19. maj 2017, 10:10Munksgaard skal ingen steder.Densestar7430 skrev: ↑19. maj 2017, 09:38Vi kunne evt. tilbyde Munksgaard, og et par millioner ved siden af?
Det er klartDensestar7430 skrev: ↑19. maj 2017, 14:21Så er spørgsmålet jo om han har niveauet til at være starter i FCM til den tid. Der har jeg i hvert fald min tvivl ift. hvad jeg har set fra ham. (Hvilket også skal siges er begrænset + der kan ske meget på et år).Steffen am skrev: ↑19. maj 2017, 10:10Munksgaard skal ingen steder.Densestar7430 skrev: ↑19. maj 2017, 09:38Vi kunne evt. tilbyde Munksgaard, og et par millioner ved siden af?
Set over sæsonen har Mabil vist mere i Esbjerg end Wikheim har i FCM.
Tjah, jeg vil nu sige, i og med at vi vel kun taler ud fra målscoringsstatistik, at jeg har min tvivl, baseret på hvordan han har klaret det i tidligere sæsoner: https://en.wikipedia.org/wiki/Ohi_Omoijuanfo .. Jovist, han har scoret pænt indtil videre i denne sæson samt i den norske 1. division, men har da også en del temmeligt målfattige sæsoner bag sig.Densestar7430 skrev: ↑20. maj 2017, 20:39Nogen der kender til ham her?
https://www.transfermarkt.co.uk/ohi-omo ... ler/169368
8 mål i 9 kampe for Stabæk. 23 årrig nigarianer der kan spille angriber, offensiv midt og venstre kant.
Lyder umiddelbart spændende, og FCM bør umiddelbart være et attraktivt sted for afrikanere. Har dog ingen ide om hvad han kan koste, eller om han er en one season wonder.