Guldkampen
Re: Guldkampen
Det var sjovere for et øjeblik siden. Nu skal de holde stand, fynboerne... 
- FCM Fan nr. 1
Flot dommer, wow AaB's markspillere må tage med hænder. Kæmpe skandale.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Der var selvfølgelig straffe i situationen med Würtz (situationen med Thomsen er jeg ikke sikker på), men han var nu dårlig til begge sider. OB skulle have haft rødt og AaB fik ikke straffe på AK. Jeg forventer dog ikke at det er en dommer vi ser igen foreløbigt.FCM Fan nr. 1 skrev:Flot dommer, wow AaB's markspillere må tage med hænder. Kæmpe skandale.....
- FCM Fan nr. 1
To kæmpestore straffespark overset hvoraf den ene er en tv redning på stregen. Det er en kæmpe skandale uanset dit AaB spin. Jeg håber det ikke afgør mesterskabet for det vil give alle en dårlig smag i munden.jonas386 skrev:Der var selvfølgelig straffe i situationen med Würtz (situationen med Thomsen er jeg ikke sikker på), men han var nu dårlig til begge sider. OB skulle have haft rødt og AaB fik ikke straffe på AK. Jeg forventer dog ikke at det er en dommer vi ser igen foreløbigt.FCM Fan nr. 1 skrev:Flot dommer, wow AaB's markspillere må tage med hænder. Kæmpe skandale.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
jonas386 skrev:Der var selvfølgelig straffe i situationen med Würtz (situationen med Thomsen er jeg ikke sikker på), men han var nu dårlig til begge sider. OB skulle have haft rødt og AaB fik ikke straffe på AK. Jeg forventer dog ikke at det er en dommer vi ser igen foreløbigt.FCM Fan nr. 1 skrev:Flot dommer, wow AaB's markspillere må tage med hænder. Kæmpe skandale.....
Nu så jeg kun afslutningen, men der er kun et ord, der falder mig ind mht dommerens indsats i de sidste minutter og det er SKANDALØST. Selv hvis jeg tager FCM brillerne af og gemmer dem langt væk så er det mig ubegribeligt at denne, samt i øvrigt flere andre lignende situationer, tilsyneladende har været betegnede for flere kampe og endog resultater i denne sæson. Det koster jo på mange parametre... Men mon ikke at der i al fald er en der får en reprimande efter kampen ( læs Troels B)... Nuvel vi skal stadig ha tre point i morgen. Med eller uden pointtab til AaB...
Har lige set OB-Åb rigtig god kamp, men hold kæft en ringe dommer. Tillykke med sejren dommer. Den må have været dyr for Wurtz.
Jeg håber ALDRIG den dommer får lov at dømme mere i SL. Det er sgu synd for OB - det er ikke første gang de er blevet bortdømt. Hvis det var sket på MCH var vi sluttet med 8-9 mand.
Der er jo flere dommere der i de sidste kampe bagefter er stået frem og har indrømmet store - og afgørende - fejlkendelser. Man burde som man har i håndbold og ishockey have en supervisor der afgør tvivlsomme kendelser, og holder styr på at alt går rigtigt for sig som bl.a. off side kendelser ved scorede mål, straffe, om bolden er over stregen o.s.v. Det kan da ikke være svært med den teknologi vi har idag. Spillet går åbenbart for hurtigt for de danske dommere.
Jeg er bange for at vi skal vinde resten for at få guldet.
Jeg håber ALDRIG den dommer får lov at dømme mere i SL. Det er sgu synd for OB - det er ikke første gang de er blevet bortdømt. Hvis det var sket på MCH var vi sluttet med 8-9 mand.
Der er jo flere dommere der i de sidste kampe bagefter er stået frem og har indrømmet store - og afgørende - fejlkendelser. Man burde som man har i håndbold og ishockey have en supervisor der afgør tvivlsomme kendelser, og holder styr på at alt går rigtigt for sig som bl.a. off side kendelser ved scorede mål, straffe, om bolden er over stregen o.s.v. Det kan da ikke være svært med den teknologi vi har idag. Spillet går åbenbart for hurtigt for de danske dommere.
Jeg er bange for at vi skal vinde resten for at få guldet.
Selvfølgelig er det da skidt, men han dømte jo ikke kun til AaBs fordel, han var lige dårlig begge veje. Det må være tydeligt for enhver, medmindre man selvfølgelig havde håbet så meget på et AaB nederlag man nægter at se det.FCM Fan nr. 1 skrev:To kæmpestore straffespark overset hvoraf den ene er en tv redning på stregen. Det er en kæmpe skandale uanset dit AaB spin. Jeg håber det ikke afgør mesterskabet for det vil give alle en dårlig smag i munden.jonas386 skrev:Der var selvfølgelig straffe i situationen med Würtz (situationen med Thomsen er jeg ikke sikker på), men han var nu dårlig til begge sider. OB skulle have haft rødt og AaB fik ikke straffe på AK. Jeg forventer dog ikke at det er en dommer vi ser igen foreløbigt.FCM Fan nr. 1 skrev:Flot dommer, wow AaB's markspillere må tage med hænder. Kæmpe skandale.....
AaB skulle have haft straffe længe inden, og OB'eren (kan ikke huske hvem) skulle have haft rødt. Var de 2 ting nu dømt var den efterfølgende situation med Würtz aldrig fundet sted.
Helt enig, hvis du havde set resten af kampen kunne du også se han ligeledes var elendig overfor AaB. OBs fokuseres der på fordi det var til sidst i kampen, og de var bagud. AaBs fokuseres der ikke rigtigt på fordi de alligevel vandt.NyX skrev:Nu så jeg kun afslutningen, men der er kun et ord, der falder mig ind mht dommerens indsats i de sidste minutter og det er SKANDALØST. Selv hvis jeg tager FCM brillerne af og gemmer dem langt væk så er det mig ubegribeligt at denne, samt i øvrigt flere andre lignende situationer, tilsyneladende har været betegnede for flere kampe og endog resultater i denne sæson. Det koster jo på mange parametre... Men mon ikke at der i al fald er en der får en reprimande efter kampen ( læs Troels B)... Nuvel vi skal stadig ha tre point i morgen. Med eller uden pointtab til AaB...
Dommeren var ganske enkelt elendig, og det er ikke første gang i denne sæson han kommer i fokus. Det var bl.a. også ham, som fejlagtigt udviste i Izunna i 2-2 kampen mod FC Vestsjælland.
OB blev snydt for to klokkeklare straffespark, den sidste burde endda ha' givet Würtz direkte rødt også.
Han snød dog også AaB, specielt i en situation, hvor Curth bliver nedlagt af Diarra, som var sidste mand.
Simpelthen en skandaløs dårlig indsats, og han er forhåbentlig færdig med at dømme i denne sæson, og allerede gået i skarp træning til næste sæson..
OB blev snydt for to klokkeklare straffespark, den sidste burde endda ha' givet Würtz direkte rødt også.
Han snød dog også AaB, specielt i en situation, hvor Curth bliver nedlagt af Diarra, som var sidste mand.
Simpelthen en skandaløs dårlig indsats, og han er forhåbentlig færdig med at dømme i denne sæson, og allerede gået i skarp træning til næste sæson..
Forskellen på en 1. Og en 2. Plads i ligaen kan lige nu beskrives ret kort og præcist: Dennis Mogensen.. Gav de 2 frastjåldne fcm point til AaB igår.. 4 point som kan blive 100mio værd! Vildt.,
Rimelig bitter;) /Mike
Rimelig bitter;) /Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
SÅ stor er forskellen på en 1. og 2. plads vel heller ikke?Mike80 skrev:Forskellen på en 1. Og en 2. Plads i ligaen kan lige nu beskrives ret kort og præcist: Dennis Mogensen.. Gav de 2 frastjåldne fcm point til AaB igår.. 4 point som kan blive 100mio værd! Vildt.,
Rimelig bitter;) /Mike
Så vidt jeg ved skal begge hold igennem meget svære kampe uanset hvad?
Men ellers; ja fy for pokker en dårlig præstation, som har tog mig meget lang tid at komme over, og som stadig ryster mig....
Nu giver 1. pladsen jo ikke længere direkte ChL kval, så 100 mio er måske lige i overkanten. Som mester skal man stadig kvalificere sig, og det er mod modstandere som hverken FCM eller AaB slår.Mike80 skrev:Forskellen på en 1. Og en 2. Plads i ligaen kan lige nu beskrives ret kort og præcist: Dennis Mogensen.. Gav de 2 frastjåldne fcm point til AaB igår.. 4 point som kan blive 100mio værd! Vildt.,
Rimelig bitter;) /Mike
Jeg har iøvrigt set en del FCM fans mene det er kampen igår der afgør mesterskabet, ting som at i har pisset et kæmpe forspring væk, kun hentet 1 point på AaB, og haft gummiben så snart mesterskabet virkede til at være hjemme er pludselig komplet irrelevant. Hvis man mener AaB vandt pga dommeren igår så bør man kampen igen og se mere end de sidste 10 minutter.
jonas386 skrev:Nu giver 1. pladsen jo ikke længere direkte ChL kval, så 100 mio er måske lige i overkanten. Som mester skal man stadig kvalificere sig, og det er mod modstandere som hverken FCM eller AaB slår.Mike80 skrev:Forskellen på en 1. Og en 2. Plads i ligaen kan lige nu beskrives ret kort og præcist: Dennis Mogensen.. Gav de 2 frastjåldne fcm point til AaB igår.. 4 point som kan blive 100mio værd! Vildt.,
Rimelig bitter;) /Mike
Jeg har iøvrigt set en del FCM fans mene det er kampen igår der afgør mesterskabet, ting som at i har pisset et kæmpe forspring væk, kun hentet 1 point på AaB, og haft gummiben så snart mesterskabet virkede til at være hjemme er pludselig komplet irrelevant. Hvis man mener AaB vandt pga dommeren igår så bør man kampen igen og se mere end de sidste 10 minutter.
Det derfor jeg ret tydeligt skriver 4 point som KAN blive 100 mio værd?! Ok, hvilke mulige modstandere kan vi trække? Jeg læste et bud for ikke længe siden men med dit postulat må man gå ud fra du ret sikker i din sag, så kunne godt tænke mig at høre dit bud på mulige modstandere?!
Jeg tror rimelig mange FCM fans godt ved at meget er pisset væk?! Men det ændrer da ikke på at én dommer pt. Med to klokkeklare fejl er forskellen på 4 point mellem AaB og FCM?! Hvis man ikke kan se at wurtz håndboldredning igår med dertil hørende straffe, rødt kort, karantæne også er både kampafgørende og af stor betydning i mesterskabskampen er man fra AaB... Så det passer meget godt;)
Ps. Savner dig i talent debatten?! Din evaluering af manden som ikke er den nye Laudrup er ved at blive forældet iforhold til de 6mdr. Ekstra du have brug for..
/Mike
Mike80
Du har fuldstændig ret i ovenstående og det troede jeg ikke at jeg nogensinde skulle ende med at sige til "vores famøse ven" jonas386. Fcm er ene og alene selv skyld i, at vi nok ikke vinder mesterskabet, efter vi stod i en rigtig fornuftig situation, med et ret godt forspring. Det pissede vi selv og hurtigt væk, i en grad, hvor man kunne være flabet og stille spørgsmål til om holdet egentligt er ligeglade med et evt. mesterskab. Det ændrer kampen igår intet på.jonas386 skrev:Jeg har iøvrigt set en del FCM fans mene det er kampen igår der afgør mesterskabet, ting som at i har pisset et kæmpe forspring væk, kun hentet 1 point på AaB, og haft gummiben så snart mesterskabet virkede til at være hjemme er pludselig komplet irrelevant. Hvis man mener AaB vandt pga dommeren igår så bør man kampen igen og se mere end de sidste 10 minutter.
Men det kampen igår ændrer på er ikke så meget det som dine overdrevet farvede og til tider rimeligt hadske Fcm briller ser på. Nemlig det at du mener at dommeren var lige dårlig begge veje, og resultatet (sejr og 3 point til Aab) var fortjent nok. Det du glemmer, nu du gerne vil diskutere/debattere med Fcm fans, som prøver at holde ved det spinkle håb om at Aab fejler og vi kan smutte forbi og tage mesterskabet, vi selv har pisset væk. Er at hvis dommeren havde været sin opgave voksen (som han i den grad ikke var) ville der have været et meget muligt Rødt kort til var det Thomsen og et overdrevet klart rødt kort til Würtz, som ville have stillet Aab i et relativt dårligere udgangs punkt til den kommende kamp og et lille lys til det spinkle håb, vi Fcm fans stadig har.
Så ja vi fans brokker os over dommerkendelser der går imod os, uanset om det er i vores kampe eller andre, ligeså vel som du og alle andre fans (uanset klubfarver) brokker sig når dommerkendelser af den ene eller anden art går imod dem og "deres" klub.
Sjovt nok er det også oftest fans og spillere fra hold der "har fået dommerhjælp" der kommer med den latterlige, nedslidte udtalelse; Men dommerkendelser for og imod, går jo lige op over en sæson.
Med det argument kan du ligesågodt sige der er 1 milliard i forskel da FCM eller AaB potentielt kan vinde hele skidtet. Jeg kan ikke huske de præcise modstandere, men med FCMs tidligere europæiske resultater in mente er det utopi at tro FCM klarer sig igennem. Samme med AaB forøvrigt.Mike80 skrev:Det derfor jeg ret tydeligt skriver 4 point som KAN blive 100 mio værd?! Ok, hvilke mulige modstandere kan vi trække? Jeg læste et bud for ikke længe siden men med dit postulat må man gå ud fra du ret sikker i din sag, så kunne godt tænke mig at høre dit bud på mulige modstandere?!
Du kan jo se på kampen, selvfølgelig skulle der være straffe og rødt til Würtz, har aldrig sagt andet, men der var flere store fejlkendelser (til begge sider) der ikke blev dømt, men dem glemmer folk og kigger kun på den sidste situation. Det er naturligvis også sjovest, men ikke særlig nuanceret. Feks skulle OB have haft rødt, og AaB straffe inden situationen med Würtz, var det blevet dumt så kampen jo helt anderledes ud.Jeg tror rimelig mange FCM fans godt ved at meget er pisset væk?! Men det ændrer da ikke på at én dommer pt. Med to klokkeklare fejl er forskellen på 4 point mellem AaB og FCM?! Hvis man ikke kan se at wurtz håndboldredning igår med dertil hørende straffe, rødt kort, karantæne også er både kampafgørende og af stor betydning i mesterskabskampen er man fra AaB... Så det passer meget godt;)
Tjae, at han ikke spilller kan skyldes mange ting. Jeg mener stadig han er bedre end Fischer der har spillet af lort det sidste år. Men det er en anden debat.Ps. Savner dig i talent debatten?! Din evaluering af manden som ikke er den nye Laudrup er ved at blive forældet iforhold til de 6mdr. Ekstra du have brug for..
Det har jeg ikke sagt de gør, for det mener jeg heller ikke de gør. Men i gårsdagens kamp gik de begge veje. Man husker bare OB bedst fordi de tabte, og fordi det var til sidst i kampen.pr0j3ct skrev: Sjovt nok er det også oftest fans og spillere fra hold der "har fået dommerhjælp" der kommer med den latterlige, nedslidte udtalelse; Men dommerkendelser for og imod, går jo lige op over en sæson.