Enig - han var ubetinget, ikke en succes hos os. Det mener jeg skyldes, at vi systematisk spiller fuldstændig usystematisk, at han blev brugt forkert og, at holdet aldrig er det samme to kampe i træk.Christian skrev:Nu ved vi jo ikke om han slår igennem i Sparta Prag.
Han slog ikke igennem i Frankfurt og han slog ikke igennem i FCM. Man kan diskutere om man kan konkludere det allerede nu, men indtil videre tror jeg det er de færreste der vil kalde ham en succes.
På den baggrund synes jeg det er vildt at vi tjener så meget på ham, når det samtidig virker som om han hellere vil være et andet sted end her. For mig virker det som om Sparta Prag har købt med hjertet og ikke med hjernen.
Med det sagt, er jeg ærgerlig over at han er solgt. Jeg kan godt lide Kadlec og havde en tro på at han ville blive en succes.
Sidst han var i Prag bombede han! Den tjekkiske liga må betegnes som på niveau med den danske, så hvorfor kunne han ikke i Suppen? At han ikke shiner i Bundesligaen er netop grunden til vi kunne hente ham, så det finder jeg helt logsik.
I øvrigt spillede han en rigtig god kamp for Tjekkiet i går.
Tror vi smed guld på gaden - Thorup har været en satans dyr herre - nogle i ledelsen må have noget på spil, siden man endnu ikke har taget konsekvensen, og sparket ham ud!