Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:Hvorvidt der er noget om Gilberto-rygtet eller ej, får vi en klar indikation om senere i dag, når Horsens udtager truppen til morgendagens kamp. Hvis han ikke er med der, må et salg være sandsynligt, mens der ikke ligefrem er noget, der er opover hvis Gilberto er i truppen.

Gilberto er med i Horsens truppen mod FCK, måske et spil der kører, eller måske vil Horsens først sælge til sidst, da alle point er vigtige, de løber selvfølgelig en risiko.

Måske er han bare udtaget men ikke med, for ikke at skilte med noget, men spille spillet til sidste minut. ???

Måske er historien en ANddddddddddd ?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCMReal skrev:Gilberto er med i Horsens truppen mod FCK
Så er en handel ikke så tæt på, som Kanalsport beretter. Der er heller ingen andre medier overhovedet, der har berettet om det, så det lugter mere og mere af and.

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Iflg mine rygter er Ilsø på vej væk, Macena er en dygtig spiller ingen tvivl om det.

Håber dog ikke Ilsø smutter, syns han har mange kvaliteter.

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

mrjelle skrev:Iflg mine rygter er Ilsø på vej væk, Macena er en dygtig spiller ingen tvivl om det.

Ved du om hvem det evt kunne være han skifter til ???

Begynder at tude hvis han smutter allerede !!!!!
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

mrjelle skrev:Iflg mine rygter er Ilsø på vej væk, Macena er en dygtig spiller ingen tvivl om det.

Er det noget man kan regne med? Plejer din kilde at være godt informeret?

974

Indlæg af 974 »

Brobissen skrev:Google er din ven ?

http://aoib.dk/artikel/gilberto-macena- ... idtjylland
Nu siger den artikel jo ikke noget nyt i forhold til Kanalsport som der tidligere er refereret til?

Men jeg vil da tro at der er noget om snakken, når nu også rygterne går på at Ilsø er på vej væk

At han er udtaget til truppen for Horsens er der vel ikke noget odiøst til, selv om der på det sidste har været situationer, hvor det modsatte har været påvist
Men Macena er jo en vigtig spiller for Horsens, så de vil vel gerne have ham med

Måske det kunne tænkes at vi først får ham senere qua kontraktforhold ?

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Jacob skrev:

Er det noget man kan regne med? Plejer din kilde at være godt informeret?
Ja det bliver de, men den er smuttet før intet er fast lagt.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

hvis det er sandt at Ilsø er på vej væk og Macena på vej ind bliver jeg skuffet, og hvilken klub betaler den pris for Ilsø nu hvor han kun er reserve Fcm? så ligner det endnu en spiller som vi ikke for udløst det store potentiale som han har og vores spillestil som var lagt op tiol med mere spil gennem midtem med Ilsø som aktør ser ud til at gå fløjten hvis Macena bliver 2 angriber.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

mrjelle skrev: Ja det bliver de, men den er smuttet før intet er fast lagt.
Forstår ikke helt hvad du mener? Hvad er smuttet. Selve handlen?
Ved du om det i givet fald skulle være et såkaldt "profilsalg" til en del penge eller er der tale om et, groft sagt, "flopsalg" til mindre penge fordi man ikke mener Ilsø kan bidrage med det man regnede med? Personlig er jeg lidt i tvivl. Han er jo trods alt blevet tvunget ud på bænken den seneste tid; fortjent eller ej...

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Ilsø ryger ingen vegne, og det vil jeg garantere dig for! Mister vi nogle, er det Thyge der ryger, hvilket jeg også tvivler på sker nu, da det ikke (heldigvis) lykkes for Brøndby at kvalificere sig til EL.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Gilberto kommer IKKE til Midtjylland, da prisen for ham er for høj.

Til gengæld kunne det tyde på der vil komme en spiller mere ind, og dertil vil der ryge en eller to inden vinduet lukker på tirsdag, kl. 23.59 ;)

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Arff skrev:Gilberto kommer IKKE til Midtjylland, da prisen for ham er for høj.

Til gengæld kunne det tyde på der vil komme en spiller mere ind, og dertil vil der ryge en eller to inden vinduet lukker på tirsdag, kl. 23.59 ;)
Har du nogen info på hvem det kunne være ??
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

tubbe93 skrev:

Ikke det der ligner, kun gode bud - men der er mine bud næsten ligeså gode som dine.
Men det kommer selvfølgelig an på hvem der ryger ud, og her han både Ilsø og Borring ryge, men jeg tvivler faktisk på at nogle af dem ryger, da de begge er med i truppen i morgen.
Og så er der en spiller som Thyge, som kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, som kan være en mulighed, men der er ingen danske klubber der har råd til ham, som det ser ud pt. (udover FCK, som næppe er interesseret i ham).

Men lad os sige det er Borring der ryger, så skal vi selvfølgelig ud og have en ny venstre kant, og her kan spillere som Anders Due, Brian Nielsen og måske Fetai være mulighederne. Men alt dette er kun gisninger, så vi må vente og se - nu er der heldigvis også kun 2 1/2 døgn tilbage at have dårlige nerver i.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Arff skrev:
tubbe93 skrev:

Ikke det der ligner, kun gode bud - men der er mine bud næsten ligeså gode som dine.
Men det kommer selvfølgelig an på hvem der ryger ud, og her han både Ilsø og Borring ryge, men jeg tvivler faktisk på at nogle af dem ryger, da de begge er med i truppen i morgen.
Og så er der en spiller som Thyge, som kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, som kan være en mulighed, men der er ingen danske klubber der har råd til ham, som det ser ud pt. (udover FCK, som næppe er interesseret i ham).

Men lad os sige det er Borring der ryger, så skal vi selvfølgelig ud og have en ny venstre kant, og her kan spillere som Anders Due, Brian Nielsen og måske Fetai være mulighederne. Men alt dette er kun gisninger, så vi må vente og se - nu er der heldigvis også kun 2 1/2 døgn tilbage at have dårlige nerver i.

Ok.. Lød bare som om du vidste noget i det første indlæg ;)
FCM!
FCM!
FCM!

Låst