Januar Transfervindue Part 3 ( nye spillere mv)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Ingen nykøb?

Indlæg af Altoriso »

På den anden side kan det vel også tænkes, at man skipper et mindre antal spillere der sjældent for spilletid, afsted ( evt. også leje )

Det kunne måske give plads til et indkøb af en vis dimension, som så enten kan gå direkte ind eller give seriøs konkurrence på pladserne

Fcm-star

Re: FCK efter ny amgriber

Indlæg af Fcm-star »

Kan virkelig ikke se hvad vi skal bruge endnu en angriber til?
Synes vi har rigeligt i Fagerberg, Kristensen, Collins, Kim C, Jude.

Jeg har en tiltro til at Fagerberg slår til med nogle flere kasser når vinterpausen er ovre.

Jeg tror at hvis FCM gør nogle indkøb i denne pause, bliver det Ken Ilsø.

Jesper BW1100

Re: Rurik Gislasson vs. Ken Ilsø

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg forstår slet ikke Gislason er et emne hvis han koster mere end 4-5 mio. Hvis vi er oppe i de 7-8 som der nævnes vil jeg da 10 gange hellere have en Ken Ilsø som har bevist han har niveauet til Superligaen.
Ken Ilsø = Ja tak!
Rurik Gislason = Nej tak!

YahooSeeker [Bot]

Re: Troværdighed?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

gider ikke at diskutere viborg og fcm, med en fcm fan. Det bliver der aldrig den store enighed omkring...

Havde håbet at få et svar på de kilder, som fortæller at vff er ved at sælge deres angriber. Vil betragte tråden som ganske useriøs, da der ikke er noget mere end en julefrokost der bekræfter det. Håber ikke at dine kilder har ret, lad tiden vise det.

Her er for øvrigt linket til rygtet om de 8-10 mill. http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... -malsluger

Vil forresten lige gøre lidt grin, på en sober måde, med FCM's opfindsomhed med hensyn til valg af logo. Charlton har da vist indspireret FCM meget ;-) http://imageload.dk/files/da86cfda769d7 ... c71466.jpg

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Kunne godt fristes til at efterlyse en smule realisme hos VFF'erne, men det har da trods alt ikke nået noget nær AGF standard... Men helt ærligt, at tro man kan få 8-10 millioner for en ung 1. divisionsspiller som har præsteret i knap en halv sæson, på 1. divisionsniveau vel og mærket, og som i øvrigt viste sig for dårlig til SAS ligaen blot et halvt år tidligere, er fuldkommen hen i vejret.

Jeg kan sagtens følge argumenterne for at han har potentiale, og at en transfer løber op i et millionbeløb, men hold lige fødderne på jorden engang... da vi købte Flinta i Silkeborg, havde han præsteret at lave en række assists og vist flot spil for Silkeborg over et halvt år også, og det var vel og mærket i SAS ligaen - ham købte vi for 1,5 millioner hvis jeg husker rigtigt.

Selv hvis Gislason pt. rangeres højere end Flinta på daværende tidspunkt, på trods af at han kun har præsteret 6 måneder i 1. division, så er det fuldkommen utopi at tro på et beløb omkring de 8-10 millioner, og at "informerede kilder" kan citeres i BT for at FCM har fået sådan et bud afvist, skal man vist være mere end almindeligt naiv for at tro på.

Mit bud på en realistisk pris er et sted imelle 3-4 millioner, hvilket også er virkelig meget for en 1. divisionsspiller - om VFF så vil sælge, er en anden snak, men har slet ikke fantasi til at tro på Ørgaard & co. kan finde på at byde mere end det.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Havde du i fuld ædruelighed regnet med jeg ville nævne hvem der havde fortalt mig rygtet? Manden har en stærk relation til VFF og har sandsynligvis adgang til den form for information som han videregav til mig og han virkede troværdig da han fortalte det. Om det bare var for at gøre sig selv interessant eller lignede, tvivler jeg på, men det kan da selvfølgelig ikke helt udelukkes. Det står ihvertfald fast at personen fortalte mig hvad han gjorde..

Nu undgik du behændigt at svare på mine spørgsmål, men hvor realistisk finder du selv B.Ts rygte? I sommers var VFF i en opbygningsfase hvor der blev skiftet voldsomt ud i truppen og man havde brug for kontanter til at hente nye spillere og mener du man kunne tillade sig at sige nej til 8-10 millioner for en spiller som kun have strålet momentant i superligaen? Igen, hvad er den dyreste spiller VFF nogensinde har solgt? At VFF skulle have sagt nej til 8-10 millioner for Gislason i sommers, er tydeligvis en helt igennem utroværdig løgn.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Viborgfan Skrev:
-------------------------------------------------------
> gider ikke at diskutere viborg og fcm, med en fcm
> fan. Det bliver der aldrig den store enighed
> omkring...
>
> Havde håbet at få et svar på de kilder, som
> fortæller at vff er ved at sælge deres angriber.
> Vil betragte tråden som ganske useriøs, da der
> ikke er noget mere end en julefrokost der
> bekræfter det. Håber ikke at dine kilder har ret,
> lad tiden vise det.

Det er du ikke den eneste der håber....

> Her er for øvrigt linket til rygtet om de 8-10
> mill.
> http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009
> /fcm-jagter-malsluger

Ja, men der står jo også at Ørgaard afviser det. Sådan er det med rygter. Du ved ikke hvad der passer og hvad der ikke gør. Men VFF skal da være godt dumme hvis de siger nej til 8-10 mio for en spiller som på daværende tidspunkt havde floppet i SAS-ligaen. At han nu er topscorer i 1. division siger ikke nødvendigvis meget om hans niveau. Tidligere har spillere som Mogens Laursen og Anders Jochumsen altså haft den ære. Hvis FCM køber ham for mellem 8-10 mio. bliver vi i den grad bollet i røven.

> Vil forresten lige gøre lidt grin, på en sober
> måde, med FCM's opfindsomhed med hensyn til valg
> af logo. Charlton har da vist indspireret FCM
> meget ;-)
> http://imageload.dk/files/da86cfda769d74cad5ded8d1
> 0bc71466.jpg

WOW. Den havde vi aldrig set før... Eller noget.

BW - 665

Dadu tæt på permanent aftale

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Dadu-bliver-nok-i-Rusland

Tjaa, det er vel bedst for begge parter - gad vide hvad transfersummen lyder på, sandsynligvis ikke så meget som vi gav for ham, da jeg mener den lå på 1 million €.

David

Re: Dadu tæt på permanent aftale

Indlæg af David »

Vi gav ca 4,5 mil. for ham dengang. Det mener jeg rygterne sagde.

David

Martin

Re: Dadu tæt på permanent aftale

Indlæg af Martin »

David Skrev:
> Vi gav ca 4,5 mil. for ham dengang. Det mener jeg
> rygterne sagde.
>
>
> David

Med det antal mål han har scoret, og med det i mente, at vi godt selv kunne bruge ham, så vil jeg da mene, at vi bør kunne hive en sum på et tilsvarende niveau hjem..

Jeg så helst, at Dadu vendte tilbage, synes han havde nogle rigtig gode egenskaber foran målet - han havde en force til at stå de rigtige steder - og det var vel egentlig bare uheld, at han ikke fik score mere end han gjorde....

Bobby

Nordin Gerzic

Indlæg af Bobby »

http://fotbollskanalen.se/1.736894

http://www.onside.dk/node/24164

Ja, jeg kender ham ikke, men ifølge ovenstående rygtes han til FCM. Han er åbenbart offensiv midtbane og kan også bruges i angrebet. Han er dog kun 1,75 og hans scoringsstatistik er ikke imponerende. Jeg kan ikke rigtig se, hvad vi skal buge ham til.

Ørgaard afviser dog også. Håber det holder.

Chap

Re: Nordin Gerzic

Indlæg af Chap »

Jeg lavede selv et indlæg med rygtet for noget tid siden - http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,879 ... #msg-88846 - og ja, jeg håber også at Jens Ørgaards ord holder vand, da jeg umiddelbart ikke tror, at han har et højt nok niveau.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det er jo sikkert noget af det sædvanlige med at han er blevet om hvor han evt kunne tænke sig at spille, og så har han måske selv svaret at en FC klub i Danmark da kunne være interessant - who knows :-)

Dog mener jeg da, at hvis både AIK, FCK og evt FCM alligevel skulle have vist en vis interesse, så kan han altså heller ikke være dårligere end I næsten gør ham til

Bobby

Indlæg af Bobby »

Altoriso Skrev:

>
> Dog mener jeg da, at hvis både AIK, FCK og evt FCM
> alligevel skulle have vist en vis interesse, så
> kan han altså heller ikke være dårligere end I
> næsten gør ham til

Nu siger vi jo jo ikke, at han er dårlig. Blot at vi ikke lige står og mangler midtbanespillere eller små angribere. Derfor kan han jo sagtens være en god spiller.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Bobby Skrev:
> Nu siger vi jo jo ikke, at han er dårlig. Blot at
> vi ikke lige står og mangler midtbanespillere
> eller små angribere.

Hvad mangler vi så? Forsvarsspillere?

I mine øjne mangler vi da netop på midtbanen, gerne en fløjspiller og en offensivt orienteret central midtbanespiller - begge er positioner vi er tyndt besat med kvalitet på.

Besvar