FCM2000 skrev:Gustav og Bruninho er de angribere ?
Gustav er venstre kant og var Bruninho ikke højre kant
Gustav er i hvert fald kant. Hans seneste fulde sæson i Norge bød på 9 mål og 8 assist. Ikke dårligt!
Bruninho kan bruges både på top og på kanten. På top vil det nok oftere være som anden-angriber ved siden af en større spillere. I hvert fald i vores system. Ellers skal vi ændre spillestil.
2 lejeophold kan ikke ha været så dyrt igen. Lugter det af en spiller mere? Til forsvaret? Horsens har lige handlet i West ham, der kunne godt ske yderligere.
Vi mangler stadig en angriber mere i min optik. Men vi kunne jo sætte Nissen på venstre back og sætte vores farligste spiller på top
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Spændende med Gustav Mendonca Wikheim.
Er godt nok ved at være lunken med de spillere fra den norske liga, der flopper. Troede smartodds advarede mod den norske liga.
Selvom han kommer fra Belgien nu, gætter jeg på at han kommer baseret på hans præstationer i Norge.
HKP skrev:Okay,.... Kadlec med scoring og assist for Tjekkiet.... indtil videre....!!!
Tyder på at han ikke er blevet brugt rigtigt i FCM... Surpriiiise!
Det er vi alle vel enige om. Desuden har selv børn i de små folkeskole klasser påpeget dette!
Jeg tror disse salg og lejeaftaler er et udtryk for, at man satser på Thorup! Jeg håber at dette kan vende det hele for os og at vi spiller noget andet fodbold, men jeg er bange for at vi stadigvæk kommer til, at se kedelig defensivt fodbold som ikke fungere.
HKP skrev:Okay,.... Kadlec med scoring og assist for Tjekkiet.... indtil videre....!!!
Han har jo både trænere og spillere på niveauer over ham selv med landsholdet. Så ro på. Han har floppet fælt indtil videre hos os, selvfølglig af flere grunde. Men jeg tror ikke vi kunne få ham tilvendt uanset, det har man nu chance for slippe af med til gode penge og man slår til. Vi skal bare have nyt blod ind. Glem nu ikke vores træner der burde blive kastet endnu mere ind i denne transfer snak. Hø hø desværre!
Senest rettet af JBT 31. aug 2016, 20:03, rettet i alt 1 gang.
Sahl skrev:
Jeg tror disse salg og lejeaftaler er et udtryk for, at man satser på Thorup! Jeg håber at dette kan vende det hele for os og at vi spiller noget andet fodbold, men jeg er bange for at vi stadigvæk kommer til, at se kedelig defensivt fodbold som ikke fungere.
Vel ikke nødvendigvis?
Det er nemmere at komme af med lejede spillere end købte spillere.
Og måske er man blevet klog af skade og har det som strategi?
Uréna, Olsson, Budurov, Daniel 'O og ham fra Island var også på leje aftaler.
Sahl skrev:
Vel ikke nødvendigvis?
Det er nemmere at komme af med lejede spillere end købte spillere.
Og måske er man blevet klog af skade og har det som strategi?
Uréna, Olsson, Budurov, Daniel 'O og ham fra Island var også på leje aftaler.
Det er mere pga. de spillere vi henter og ikke at det er lejeaftaler. Men som sagt det kan jo være jeg tager fejl. Det håber jeg.
Men alt andet lige synes jeg vi ser svækket ud. Men det kan jo være vi får den midterforsvarer vi har, så meget brug for!
Det er vi alle vel enige om. Desuden har selv børn i de små folkeskole klasser påpeget dette!
Jeg ved ikke om jeg nogensinde vænner mig til tanken, men jeg tror du har helt ret angående fodbold i FCM som ikke vil fungere. Men husk nu på at vi kom i gruppespillet sidste år og slog Manchester United som et resultat af vores kultur og DNA og det er vi bare så helt vildt sanseløst berusende glade og stole over i FC Midtjylland
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -