Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mousebreaker »

@tubbe
Måske også derfor Pusic var så sur over at være bænket mod United. Også svært at forstå at truppens bedste angriber starter ude i sådan en kamp
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fra Vilnius. Spillede vi ikke mod et hold fra de kanter i første runde af EL Q
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

tatoo skrev:
Sahl skrev:
Kongeren82 skrev:Iflg eb så er Kadlec afløser landet i Billund - ingen navne endnu, men der er landet en flyver fra Vilnius for lidt siden.
Sikkert Zohore :/ bliver så skuffet hvis det er
Hvorfor tror du det. Det er da noget af en omvej.
Sorry guys, så forkert - Vilnius lander først senere :roll:

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Sahl skrev:
Kongeren82 skrev:Iflg eb så er Kadlec afløser landet i Billund - ingen navne endnu, men der er landet en flyver fra Vilnius for lidt siden.
Jeg er nysgerrig her. Hvorfor ville det være skuffende med Zohore? Er navnet ikke stort nok?
Kan der ikke komme nogle argumenter på.

Jeg ville også selv hellere se et større navn, men vi er ude af EL, pengene er små og så tiltrækkende er vi bare ikke. Så vi kan ikke hente et topnavn.
Zohore havde en god sæson i OB, hvor han viste, at han har udviklet sig en hel del siden FCK-tiden. Jeg synes faktisk, at han minder lidt om Pusic. Han har samme aggressive spillestil. Derudover kan han qua hans fysik også være en opspilstation. Han tog også nogle gode løb for OB, der kan være guf for VdV.
Hvem ville du hellere have klubben hente?
FCM!
FCM!
FCM!

Sahl

Indlæg af Sahl »

tatoo skrev:
Sahl skrev:
Hvorfor tror du det. Det er da noget af en omvej.
Jeg bare lidt skuffet og stoler ikke fuldt ud på den information der kommer :) men håber det er noget helt nyt.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

mousebreaker skrev:@tubbe
Måske også derfor Pusic var så sur over at være bænket mod United. Også svært at forstå at truppens bedste angriber starter ude i sådan en kamp
Helt sikkert derfor. Kæmpe fejl af Thorup ikke at starte Pusic.
Han er vores klart bedste angriber, men hvis vi fortsat holder ham tror jeg motivationen vil falde og han kan skabe splid i truppen.
FCM!
FCM!
FCM!

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Bruninho bekræftet.
Steinlein live på TV3Sport
FCM!
FCM!
FCM!

madsom

Indlæg af madsom »

Norsk kant på lejeaftale..Ikke første gang vi er efter ham :)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ne/6267797

Sahl

Indlæg af Sahl »

tubbe93 skrev:
Sahl skrev:
Jeg er nysgerrig her. Hvorfor ville det være skuffende med Zohore? Er navnet ikke stort nok?

Jeg ville også selv hellere se et større navn, men vi er ude af EL, pengene er små og så tiltrækkende er vi bare ikke. Så vi kan ikke hente et topnavn.
Zohore havde en god sæson i OB, hvor han viste, at han har udviklet sig en hel del siden FCK-tiden. Jeg synes faktisk, at han minder lidt om Pusic. Han har samme aggressive spillestil. Derudover kan han qua hans fysik også være en opspilstation. Han tog også nogle gode løb for OB, der kan være guf for VdV.
Jeg synes ikke han er god nok og jeg tror han vil blive brugt til den kedelige defensive tilgang Thorup har.
Det er ikke fordi han er super dårlig, men han er dårlige end både Kadlec and Pusic hvis du spørger mig.
Men lad os nu se hvad det er for noget vi lejer....

Som du kan se føler jeg vi sælger potantiale og i stedet satser på folk der passer til Thorups spillestil.

4096

Indlæg af 4096 »

henker skrev:
HKP skrev:
henker skrev:
Jeg er i hvert fald glad for at han er sportsdirektør og du ikke er ;)
Okay, jeg skal undlade at vurdere hvem der er en nar herinde på forumet...
Hvad hentyder du?

Ok nu gider jeg ikke mere. Der er nu også mange derinde synes at steinlein har slå fejl nogle gange.. så må jeg ikke mener det samme.. Ok så synes jeg at jeg skal ikke spilde min tid på denne her. :oops: :evil:
Ok - ses!

JBT

Indlæg af JBT »

Stærkt med forkøbsret også!

FC Midtjylland lejer Bruninho
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fc-m ... -bruninho/

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Sahl skrev:
tubbe93 skrev:
Sahl skrev:

Jeg synes ikke han er god nok og jeg tror han vil blive brugt til den kedelige defensive tilgang Thorup har.
Det er ikke fordi han er super dårlig, men han er dårlige end både Kadlec and Pusic hvis du spørger mig.

Som du kan se føler jeg vi sælger potantiale og i stedet satser på folk der passer til Thorups spillestil.
Jeg tror ikke, at Zohore kunne passe ind i systemet med lange bolde. Han er ikke stærk nok til at holde på bolden, så det tror jeg ikke man skal frygte mere, end at Thorup ville spille på samme måde med Pusic eller Kadlec på toppen.

Det tyder så på, at det ikke bliver ham. Ifølge EB er det Gustav Wikheim der er landet i Billund. Kantspiller med 19 mål i ca 80-90 kampe i Norge. Solgt for 15 mil. til Gent i vinters og nu et år på leje hos os.
Det tyder desværre på, at Bruninho skal være topangriber sammen med Paul. Det er to meget forskellige typer og bliver spændende at se, hvordan vi skal spille når Bruninho er på top.
FCM!
FCM!
FCM!

Sniper

Indlæg af Sniper »

Synes Bruninho er et fint bytte for Pusic, han har en noget bedre teknik og så er det den sydamerikaner jeg har ønsket mig til angrebet. Jeg er ikke helt tilfreds med at vi sælger Kadlec men ok hvis det er det Kadlec ønsker og vi samtidig kan tjene lidt på ham er det vel ok. Men jeg kender overhovedet ikke den norske kant der nu er forlydender om vi lejer så er lidt usikker på om vi står svagere eller stærkere. Men bankbogen må da efterhånden se ret fornuftig ud.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Gustav og Bruninho er de angribere ?

Gustav er venstre kant og var Bruninho ikke højre kant

Sahl

Indlæg af Sahl »

tubbe93 skrev:
Sahl skrev:
tubbe93 skrev:

Jeg tror ikke, at Zohore kunne passe ind i systemet med lange bolde. Han er ikke stærk nok til at holde på bolden, så det tror jeg ikke man skal frygte mere, end at Thorup ville spille på samme måde med Pusic eller Kadlec på toppen.

Det tyder så på, at det ikke bliver ham. Ifølge EB er det Gustav Wikheim der er landet i Billund. Kantspiller med 19 mål i ca 80-90 kampe i Norge. Solgt for 15 mil. til Gent i vinters og nu et år på leje hos os.
Det tyder desværre på, at Bruninho skal være topangriber sammen med Paul. Det er to meget forskellige typer og bliver spændende at se, hvordan vi skal spille når Bruninho er på top.
Ja det siger de og der må jeg erkende, at jeg ikke kender ham.
Men hensyn til Bruninho, så synes jeg ikke det er et godt leje hvis han bruges alene på toppen og det tror jeg på Thorup gør. Men nu må vi vente og se tiden an. det kan jo være vi bliver overrasket over disse 2.

Synes det er interessant, at man henter en ny kantspiller. Det betyder nok at man har set Kadlec som fuld kantspiller..

Jeg synes stadigvæk vi er kommet svagere ud indtil videre.

Låst