FCM2000 skrev: ↑18. maj 2017, 12:49
Helt ærlig, man skal sgu ikke bruge et helt år på at bringe en spiller der er 33/34 år i form, husk lige en Morten Olsen brød faktisk først igennem som landsholdsspilller som 33 årig.
Problemet har været gennemopbygningen af formen slog fejl for vdv, sparv, dahlin, wilkheim og Bruhninho.
Prøv lige at se wilkheim han er først ved at være i form nu, det har man brugt 1 år på !!!
Den fysiske træner og fysio burde skiftes ud, selv en af vdv sponsorer har påpeget at sundhedssektoren har fejlet.
Det har intet med alderen at gøre.
VdV er også kun et halvt år ældre end JP.
Det er hvordan man håndtere det.
Mens JP har vist at han kan spille 90 min 50 gange om året,
kommer VdV næppe til at spille mere end 20 min 30 gange mere i hans aktive karriere. Han er slidt ned.
Synes det er fair nok med fokus og kritik af sundhedsstaben det er du ikke alene med.
Men så synes jeg vi skal skille tingene lidt ad.
Der er historier med Dahlin, Sparv og Kian om nogle lange skader hvor de kommer i gang igen før de er helt klar. Det er fandme dumt.
Burde være tilgængelig viden man har ladet sig overhørt. Det har jeg endnu til gode at høre nogen der forsvarer.
Det synes jeg er MEGET kritisk!!
Så er der nogle specielle enkeltsager
- Bruninho, synes jeg er svært at blive klog på.
Kom i ølform, så dårlig start.
Og mange tilbageslag undervejs. Ved ikke om det er uheld, dårlig sundhedsstab eller ender på ham selv.
Men at han kom i så dårlig form og kun har spillet 60 min i en reserveholdskamp er i hvert fald ikke sundhedsstabens skyld.
Også derfor det er udelukket at man forlænger med ham.
- Wikheim. Tror man ser sig lidt blindt på at han spillede en god kamp.
Han spillede jævnligt i starten og har spillet når træneren mente at han passede til kampens taktik. Mener ikke at der har været en kamp han har sat hele ude for.
Wikheim har, som jeg husker det, altid i glimt lavede genialiteter, men spillede ustabilt og med defensive mangler, og tror det er derfor træneren ikke oftere har set hans vej. Men det skal sundhedsstaben da ikke hører for.
At Wikheim er så ved at have ramt noget der ligner kampform på et højere niveau, er jo bare glædeligt

Om det er nok til prisen er så det åbne spørgsmål.
- VdV.
Ja den er vist vendt.