Det samme gælder for Brøndby ikke?Kent skrev:...hvor AaB dog som de eneste kun har 1 kamp mod en direkt modstander ift medaljer/EL.
Men bestemt spændende slutprogram, nogen vil måske sige for spændende.
Det samme gælder for Brøndby ikke?Kent skrev:...hvor AaB dog som de eneste kun har 1 kamp mod en direkt modstander ift medaljer/EL.
Du tænker simpelthen at både Jonas Dal og Glen Riddersholm ville kunne sætte deres spillere ekstra op fordi de skulle ønske at FCM klarede sig godt i resten af sæsonen??TrueWolfMidt skrev:Ikke at det nødvendigvis sker, men nu da Efb er sikret endnu en sæson i superligaen så kunne det være pragtfuld, hvis Jonas sætter en beton defensiv imod Aab og Brøndby og at Glen sætter grus i Aab's maskineri. Der er vel stadigvæk en smule Fcm-dna i dem begge to, selvom de nu er i en anden klub. Ja ønsketænkning måske, men var det ikke en mulighed.
Jeg tænker ! Nu da Efb og Agf har reddet sig endnu en sæson i superligaen, så ville lidt flere point pynte gevaldigt på trænerens cv. Iflg kommentatorerne 3+ så havde Efb godt styr på defensiven og var begyndt at prøve på at lægge på offensivt, i kampen mod Agf. Det gik ikke. Så back to basic. Defensiven skal fungere. Og Glen har besejret Aab og kan gøre det igen, det ved vi. Og bemærk hvad jeg skrev. " Ja ønsketænkning måske, men ............."974 skrev:Du tænker simpelthen at både Jonas Dal og Glen Riddersholm ville kunne sætte deres spillere ekstra op fordi de skulle ønske at FCM klarede sig godt i resten af sæsonen??TrueWolfMidt skrev:Ikke at det nødvendigvis sker, men nu da Efb er sikret endnu en sæson i superligaen så kunne det være pragtfuld, hvis Jonas sætter en beton defensiv imod Aab og Brøndby og at Glen sætter grus i Aab's maskineri. Der er vel stadigvæk en smule Fcm-dna i dem begge to, selvom de nu er i en anden klub. Ja ønsketænkning måske, men var det ikke en mulighed.
Jeg er overbevist om at de vil gøre hvad de kan, men det har ikke en disse med FCM at gøre...
Den har jeg også haft lænet mig opad de sidste mange uger, da AAB har ret mange i karantænefareKent skrev:I forhold til slutprogrammet er det værd ar bemærke, at både Wurtz og Risgaard står til karantæne for AaB ved næste advarsel. Det er to spillere, som de generelt har haft meget svært ved at undvære. Eftersom de to herrer har det med at få gule kort i ca hver 3-4 kamp, så er de god sandsynlighed for at de faktisk begge to render ind i karantæne i løbet af de sidste 4 kampe - især eftersom ingen af dem har fået en advarsel i de sidste 4-6 kampe.
Nu 2-0 til Efb. BRØNDBY De-route.TrueWolfMidt skrev:Sådan Efb 1 vs Bif 0 efter 7 minutter.
TrueWolfMidt skrev:Sådan Efb 1 vs Bif 0 efter 7 minutter.