Ny rutineret angriber TAK!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Ny rutineret angriber TAK!!

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev:http://tv2sport.dk/node/79102

Tja, det lyder til AGF henter Duncan. Eller en økonomisk velstående sponsor :)
Det synes jeg faktisk er fint nok.

Duncan har selvfølgelig bevist, at han kan score mål i Superligaen, men samtidig er han altså et gedigent problembarn. For det første virker han fuldstændig blank, men hvilket som sådan ikke skal diskvalificere ham, men når han samtidig virker til ikke at være super-seriøs og have lidt problemer med træningsmoral og indstilling, ligesom han jo også har dom for at misbruge en venindes kreditkort, så er han altså ikke ligefrem en type, som vil være et godt forbillede for vores unge spillere. Han er en skarpere, hvidere, tykkere og yngre udgave af David Nielsen. Så helt fint med mig, at han ikke kommer til os - på trods af, at han er garant for mål.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:
Det synes jeg faktisk er fint nok.

Duncan har selvfølgelig bevist, at han kan score mål i Superligaen, men samtidig er han altså et gedigent problembarn. For det første virker han fuldstændig blank, men hvilket som sådan ikke skal diskvalificere ham, men når han samtidig virker til ikke at være super-seriøs og have lidt problemer med træningsmoral og indstilling, ligesom han jo også har dom for at misbruge en venindes kreditkort, så er han altså ikke ligefrem en type, som vil være et godt forbillede for vores unge spillere. Han er en skarpere, hvidere, tykkere og yngre udgave af David Nielsen. Så helt fint med mig, at han ikke kommer til os - på trods af, at han er garant for mål.
+ man kan jo bare se hvor meget rod et problembarn kan lave i klubben, bare fra dengang David Nielsen var her. Det er vel nok meget godt - det har du ret i. Men Duncan scorede med garanti mål, når han fik en chance, og sådan en mangles der i FCM! Er sikker på en type som Duncan er kanon god resultatmæssigt i enhver dansk klub, men stemningen i klubben vil nok påvirkes en smule negativt. Jeg sidder og roder rundt i mine mulige-angriber notater, om hvem der kan være en mulig supplement til truppen udover Jude, men kan ikke rigtig finde frem til nogen konklusion, hvilket irriterer mig utrolig meget :D

Ville movsisyan være for tung lønmæssigt? han får jo ikke rigtig noget spilletid.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ter-jallow

Håber godt nok ikke FCM er en af de to klubber- Jallow har ikke vist, at han har niveauet til Superliga lige pt.
FC Midtjylland

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Nå nu får vi da vist alligevel en rutineret angriber! ;)

http://www.bold.dk/nyt/FCMer-faerdig-i-Moldova

Jeg var da ellers sikker på at vi aldrig skulle se ham igen.. Men nu er der da en chance? eller hva?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

10 kampe, 0 mål. Det siger vel meget om ham..

Der står at han arbejde godt på banen. Den type angriber har vi. Fagerberg og Hvilsom kæmper også godt, men de scorer altså ikke.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Ud med Fagerberg, og ind med Collins, jeg synes stadigvæk Baba er en god spiller, især hvis vi kan få bugt med hans skader. Så har vi ihvertfald et angreb som arbejder hårdt og som har musklerne i orden, målene tror jeg på nok skal komme.

Dog vil det stadigvæk være ønskeligt med et ekstra alternativ i front, helst en som har noget mere højde og andre spids kompetencer end Sly og Collins.

Ønske angrebs besætning til efterårs sæsonen:
Sylvester, Baba Collins, Jude, Hvilsom og Tim Jansen/Spiller af lignende statur og evner.
Det synes jeg faktisk vil være et ganske spændende angreb. :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

bobthebuilder_dk skrev:Nå nu får vi da vist alligevel en rutineret angriber! ;)

http://www.bold.dk/nyt/FCMer-faerdig-i-Moldova

Jeg var da ellers sikker på at vi aldrig skulle se ham igen.. Men nu er der da en chance? eller hva?
Jeg fatter hat af den artikel. Jeg er 100 på, at Collins skulle have kontraktudløb her til sommer. Altså giver det ikke ret meget mening - med mindre vi altså forlænger lige nu.

Besvar