Transferrygter - indlæg om spillere på vej ind eller ud
-
Colt Sivas
Re: Demba
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=78147
Er det bare mig der mener at dette ikke hænger sammen?
"- Jeg kan simpelthen ikke forstå, at træningen allerede skulle starte fredag. Jeg har hele tiden haft opfattelsen af, at det var 6. januar, fortæller angriberen fra en telefon i Gambia".
"Jeg kommer hjem med fly fra Banjul og er i Esbjerg den 8. januar, fortæller Esbjerg-topscoreren".
Er det bare mig der mener at dette ikke hænger sammen?
"- Jeg kan simpelthen ikke forstå, at træningen allerede skulle starte fredag. Jeg har hele tiden haft opfattelsen af, at det var 6. januar, fortæller angriberen fra en telefon i Gambia".
"Jeg kommer hjem med fly fra Banjul og er i Esbjerg den 8. januar, fortæller Esbjerg-topscoreren".
-
Kent
Re: Demba
Nej, det er vist ikke kun dig, der ikke kan finde hoved og hale i den udtalelse. Ikke ligefrem noget, der gør den gode Demba mere sympatisk.
Jeg kunne til nød tilgive Romario, da han valgte at tage noget ekstra ferie i '94, men Demba skal vist have have skruet sit ego lidt ned, hvis han mener han kan tillade sig det. Ikke mindst da hans uproffesionelle holdning både skinner igennem på og udenfor banen.
Jeg kunne til nød tilgive Romario, da han valgte at tage noget ekstra ferie i '94, men Demba skal vist have have skruet sit ego lidt ned, hvis han mener han kan tillade sig det. Ikke mindst da hans uproffesionelle holdning både skinner igennem på og udenfor banen.
-
Claus (BW#1145)
Re: Ny angriber på vej...
Hvorfor i alverden skulle vi slippe Dadu? Udtalelsen var at vi var svagt besat i angrebet, så er det da ulogisk at skippe en angriber afsted.
-
mrjelle
Jeg har hørt en lille fugl synge om at Kjær er spilleren der er på vej væk.
Håber det dog ikke for tror han kan blive en klasse spiller.
Håber det dog ikke for tror han kan blive en klasse spiller.
-
Jesper BW1100
mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har hørt en lille fugl synge om at Kjær er
> spilleren der er på vej væk.
> Håber det dog ikke for tror han kan blive en
> klasse spiller.
Sang den fugl noget om hvor det evt. var han skulle hen?
> Jeg har hørt en lille fugl synge om at Kjær er
> spilleren der er på vej væk.
> Håber det dog ikke for tror han kan blive en
> klasse spiller.
Sang den fugl noget om hvor det evt. var han skulle hen?
-
Jesper BW1100
mrjelle Skrev:
> nej desværre ikke.
Hmm ok... Ville undre mig meget hvis det ikke er for en pæn slat penge til en udenlandsk klub, hvis det skulle ske. Ellers slipper vi ikke Simon.
> nej desværre ikke.
Hmm ok... Ville undre mig meget hvis det ikke er for en pæn slat penge til en udenlandsk klub, hvis det skulle ske. Ellers slipper vi ikke Simon.
-
Kent
Jesper BW1100 Skrev:
> Hmm ok... Ville undre mig meget hvis det ikke er
> for en pæn slat penge til en udenlandsk klub, hvis
> det skulle ske. Ellers slipper vi ikke Simon.
Jeg køber den overhovedet ikke. Hvis der var et salg af ham lige oppe over, så havde han ikke rendt rundt og risikeret en skade i Brøndbyhallen i dag.
> Hmm ok... Ville undre mig meget hvis det ikke er
> for en pæn slat penge til en udenlandsk klub, hvis
> det skulle ske. Ellers slipper vi ikke Simon.
Jeg køber den overhovedet ikke. Hvis der var et salg af ham lige oppe over, så havde han ikke rendt rundt og risikeret en skade i Brøndbyhallen i dag.
-
Arff
Hvis det er Simon Kjær der er tale om (hvilket jeg dog ikke tror), kunne der så ikke også bare være tale om en leje aftale, med en mindre dansk klub?
-
Cee-Jay
Forstår ikke hvorfor vi skulle hente en ny angriber ind... Så sku vi ligeså godt have beholdt Speedy... Han viste også idag i Brøndbyhallen, sin skarphed foran mål... Tvivler på en ny angriber...
-
Noes
Cee-Jay Skrev:
> Forstår ikke hvorfor vi skulle hente en ny
> angriber ind... Så sku vi ligeså godt have beholdt
> Speedy... Han viste også idag i Brøndbyhallen, sin
> skarphed foran mål... Tvivler på en ny angriber...
Men sjovt nok er det det ER selv siger..
> Forstår ikke hvorfor vi skulle hente en ny
> angriber ind... Så sku vi ligeså godt have beholdt
> Speedy... Han viste også idag i Brøndbyhallen, sin
> skarphed foran mål... Tvivler på en ny angriber...
Men sjovt nok er det det ER selv siger..
-
Mads
Mavefornemmelser og små fugle
Én ting er at dagspressen løber med halve vinde... Men skulle vi nu ikke til at passe på med ikke at gøre gårdsdagens rygter til morgendagens sandheder!? Hvis I har hørt nogle rygter så sig det, men gør det lige klart at det er rygter... Og kun rygter I informerer videre! Pt. er den ene spiler der MÅSKE forlader Fcm blevet til to, hvoraf den ene ikke trives i landet! Jeg skriver jo ikke Dadu er lettere alkoholisk bare fordi han køber meget alkohol, F.eks.
Mads
Mads
-
Cee-Jay
Dadu solgt?
Ifølge dette link:
http://www.transfermarkt.de/de/aktuell/ ... index.html
er Dadu blevet solgt... Har ik set noget officielt, men siden plejer at være meget troværdig...
http://www.transfermarkt.de/de/aktuell/ ... index.html
er Dadu blevet solgt... Har ik set noget officielt, men siden plejer at være meget troværdig...