Europa Kvalifikation 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123

Re: Europa Kvalifikation 2024

Indlæg af Danand123 »

Vijen skrev:
23. jul 2024, 20:34
Til dem der ikke har set det, så bliver kampen i øjeblikket vist live på Youtube
Er der et link? Lytter blot til kampen via bet365.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Danand123 skrev:
23. jul 2024, 20:40
Vijen skrev:
Til dem der ikke har set det, så bliver kampen i øjeblikket vist live på Youtube
https://www.youtube.com/live/U5Xq7XzSj6 ... vab9kscDnl

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Vijen skrev:
23. jul 2024, 20:41
Danand123 skrev:
23. jul 2024, 20:40
Vijen skrev:
https://www.youtube.com/live/U5Xq7XzSj6 ... vab9kscDnl
:fcm: :fcmwolf: :D

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Super vi nu kan få givet spilletid til Kamera m.fl. Det er det, vi har truppen til.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Katastrofalt ringe 1. Halvleg mod Andorra. Det er under al kritik. Alle mand pånær måske Osorio er piv ringe og lige til røven af Danmarksserien. Gal det er skuffende, at man spiller ned til de her miniputters niveau. Det er ren Luxembourg om igen.

Flå 3 mand i pausen. Der er frit valg på alle hylder. Heldigt at man har 3 mål i pausen. Dernede var man også skidt kørende… suk
/ ABT

Billede

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ser lige nu en kamp på et meget ringe niveau og ved ikke om det er 3 div eller lavere. Er der nogen der ved hvorfor vi ikke kan spille fodbold. Ungarerne behøver ikke frygte os. Vi laver så mange fejl som er fuldstændig uacceptabelt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tatoo skrev:
31. jul 2024, 20:10
Ser lige nu en kamp på et meget ringe niveau og ved ikke om det er 3 div eller lavere. Er der nogen der ved hvorfor vi ikke kan spille fodbold. Ungarerne behøver ikke frygte os. Vi laver så mange fejl som er fuldstændig uacceptabelt.
jeg mangler en styrmand på det hold, hvor er Bech ?

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

FCM2000 skrev:
31. jul 2024, 20:12
tatoo skrev:
31. jul 2024, 20:10
jeg mangler en styrmand på det hold, hvor er Bech ?
Har nævnt det før, men jeg synes udadtil ikke at MBS virker som en anfører eller udstråler det der skal til for at bære bindet. Det er sgu for meget stille grå mus.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

en kamp der stiller flere spørgsmål, kæft hvor der mangler kvalitet i boldomgangen

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Vi er vel tæt på et europæisk lavpunkt her i FCM historien. Vi skaber nærmest ikke en stor chance i hele kampen, hvor vi endda er en mand i overtal en halvleg. Kun et drømmehug fra Osorio redder os fra en decideret katastrofe og manglende koefficientpoint.

Under al kritik at man ikke kan sætte sig op til at spille sådan en kamp her. Alle spillerne tjener boksen, og så spiller man ned på Andorranernes niveau. Føj.

Kampen bekræfter nok engang, at en mand som Ola ikke kan bruges til en skid. Vi bliver også bekræftet i, at vi akut mangler en HB. Gabriel er ikke svaret. Hvis Paulinho er langtidsskadet (nogen der ved noget om hans situation?) så mangler vi også en ekstra til den position. Juninho og Joel magter ikke opgaven. Slutteligt fatter jeg ikke hvad man har set i Castillo til 30 millioner. Synes slet ikke det fungerer for ham pt. Med det niveau han har lige nu, kan vi simpelthen ikke bruge ham som en stamspiller og en man kan stole på. Måske i fremtiden, men ikke nu.

Generelt ret sigende for vores spil, at vi gang på gang skal have Rømer ind for at få bare nogenlunde styr på tingene. Sindssygt skuffende. Der mangler kvalitet over alt sådan en dag som i dag. Forhåbentlig er truppen deres løn og opgave voksne, når vi møder åb i weekenden.

Videre.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Holdet virker ikke som om de helt har forstået at ferien ER ovre.

Jo, vi ved godt fra en del års erfaring at disse kval-kampe er svære og at der ikke findes nogen lette modstandere. Men 11 mod 10, mod et hold fra Andorra, i hele anden halvleg, uden vi kunne sætte dem på plads?

Vi har ofte set at for megen rotation hæmmer ødelægger holdet og det virker - umiddelbart - igen til at være tilfældet. Vi kan ikke skifte så mange spillere. Man kan godt rotere to, måske tre, men mere så får vi aldrig spillet holdet sammen med de nye spillere.

JBT

Indlæg af JBT »

Heldigvis er der ingen skade sket i denne kamp og man havde resultatet med sig fra den omvendte kamp. Skal man skifte 8 mand er det jo nok både første og sidste kamp i år hvor det vil være muligt (og så måske en pokal kamp eller to)

Omvendt dem der så får chancen bør self. vise langt mere for at vil spille fast end de gør.

Igen- Ola er det vildeste lort, han er bare overordnet dårlig og længere er den ikke. HB skal ha nyt blod omgående.

Jeg er desværre også i den båd der hedder at Mads Bech har en tam udstråling som anfører, men det er i mangel på bedre at han har fået den og at det måske skal være en dansker og en som spiller næsten alle kampe.

Næste mand i rækken til det er i min bog er sgu Cho for han viser det, nu hvor Olsson ikke er med. Vi mangler ledertyper. Løssel blev heller aldrig helt dus med det.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg kan ikke hidse mig op over, at vi spiller en halvsløj kamp foran 3-0 fra det første opgør og med tre rotationer. Det mest depreminerende for mig i dag var, igen at se hvor dårlig Brynhildsen er. Hvordan vi nogensinde har tænkt, at 20 millioner for ham var en god ide, det fatter jeg ikke. Han mister ALLE bolde, og som jeg tidligere har skrevet, har han absolut INGEN spidskompentencer overhovedet. For min skyld kunne vi leje ham ud i morgen og give minutterne til Byskov/Gogorza.

Derudover var det mest nedtrykkende for mig, at kommentatorerne nævnte at have truffet Cho som var på krykker. Dermed må han vel være ude minimum indtil efter landskampspausen i starten af september. Det er ærgerligt, at skulle undvære vores bedste 9'er og presspiller i den meget afgørende start på en sæson og derved gennem en hel europæisk kvalifikation. I den sammenhæng godt vi fik hentet Buksa tidligt, og mon ikke det også hænger sammen og man har givet den lidt ekstra for at kunne lande den hurtigt, sådan må det være.

Nå, 4-0 og videre. Jeg tror, vi ser et helt andet udtryk lørdag mod AaB, som vi kører over 4-1, og så bliver det spændende på tirsdag. 50-50 over to opgør, men vi må være 65-70 hjemme.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kan se at fansene ikke var tilfreds med Ferencvárosi TC indsats i dag, det fremgår at tabet af venstrefløjen Marquinhos kunne ses i dag, Marquinhos er solgt for 5 mio euro "i dag 3 august" til spartak moskva, det tror jeg andersson / Gabriel skal være glade for, samtidig er den ungarske landsholdsangriber Barnabás Varga langtidsskadet.Det ser ud til at Ferencvárosi TC er svækket angrebsmæssigt

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Vinderen af Bratislava og APOEL i playoff-runden. Det er ikke forkert at sige, at vi har haft max lodtrækningsheld i alle runder.
Kom nu, fcm.

Besvar